Szia Zoli. Kedvem lenne, csak speciel időm és pénzem nincs Nyíregyháza-Kecskemét táv: 316,705km, ami oda-vissza már 634 km. Ez pénzben dúrván 5 literes fogyasztással 10 000Ft. Időben meg 6 óra. És még akkor nem is pályáztam. Meg úgy amúgy se voltam még (mármint nsr-rel)
Egyéb kérdés?
Cbr...nincs kedved jönni jöv.héten kecskemétre pályázni?Vagy akárkinek nincs kedve?Lemehetnénk páran!Jó móka lenne!
Nem id drága!Az egész napi bérlet 5000 Ft,20 perc 1000 Ft!De szerintem ide 125-ösnél nem is kell nagyobb gép,mert kb 1 km az egész pálya,de kanyar után-kanyar jön!Nagyon teknikás!Gondoljátok meg
Ültem már sor4en, v2ön, egyhengeresen, supermoton, speeden, túrasporton, de nem jön be a 4t persze manapság nincs más választásom, sor4 van havernak... és hát valamivel az ért mégiscsak kell menni
Szóval 2t forever
Ááááááá gyerekek, itt figyelem, mikor lesz a 15. ezredik hozzászólás, erre lemaradok Pedig egy meglepivel készültem. Múlthét szombaton a bükkben megálltam, és ezt láttam a műszerfalon
125ös géptől nem szabad olyat várni, mint nyomaték. Mindent erőből és persze lendületből kell megoldani. Mikor mentem a kawával egyenesen fura volt, hogy nem kell várni a csodás 7ezret Ment mint a hírlevél
(Egyszer elküldtem apát, fingassa meg az nsr-t. Mikor visszajött, küldött motorozni, hogy nézzem meg, mert szerinte elromlott. Csodálkozott, hogy nem húzott ki kanyarból. Hát jóhogy nem 4-5-6 ban nem is a legtutibb 1500-as fordulaton Mondta, hogy fullad, nem megy. Keményen vissza kell csattogtatni, ha lendületesen akarsz menni.)
Nem tudom, hogy szűrted le a szavaimból, de szerintem ezek iszonyat jó adatok. Soha nem várnék el jobbat tőle, mert ez így is elképesztő. Apám 500-as gépét úgy tartja, el se hinnétek. Kis szöcskének hívja
Bár utálja, mert nuku nyomaték. Fiatal korába is meggyűlt a baja a 2T gépekkel. Most is csak azért lett ilyen, mert biztosan állította, hogy egy cbr-t "kinőnék, és megunnék" pár hónap alatt. Nyomatékból szeret motorozni, nem ért meg engem, miért jó pörgetni A hang kárpótol mindenért .
hát jah... az érzés tényleg durva... power felett kétszer indultam 10-ezres fordulatról csusztatva a kuplungot... a jobb lábam alig tudtam a lábtartóra visszarakni az enyém is kb. 7 sec körül van százon és 90-100-ig iszonyatosan húz, utána szolidabb, de 70-ig bármilyen autót ellen (ésszerű határok között ) kiállok, amugy 3 ezres fordulatról indulok nem rángat de azért nem egy sornégyes vagy vékettes ez vele a bajom. Dominátorrol átülök se nyomatéka se ereje
Tényleg úgy tűnik, hogy iszonyat dúrván gyorsul és ez igaz is, de a realitás talaján nem megy lejjebb 7 sec-nél.
3-4-et a 6kilós sportgépek mennek kb. tökéletes rajttal. Erről ennyit. De gondolom nem értenek hozzá...
Apa 5ös kawája is "csak" 5,3. Amúgy ezt is kb. úgy lehet elérni az nsr-nél, hogy nyitott teljesen. Az indulás kb. 7-8 ig felpörget, kuplung szépen ki Leírhatatlan mikor már egyből powerba van és megy mint atom
Nem szoktam így nyüstölni amúgy, 1-2 szer volt ilyen max Már akkor is megy emberesen ha 4-5nél engedem fel.
fehér:1
kék:1
piros:0
semmi:1
egyéb:0
rózsaszín:1
Egyéb kérdés?
kék:1
piros:0
semmi:1
egyéb:0
fehér:1(én)
piros:0
semmi:1
kérem a következőt
(képet sajnos nem tudok feltölteni,pedig csináltam)
Nem id drága!Az egész napi bérlet 5000 Ft,20 perc 1000 Ft!De szerintem ide 125-ösnél nem is kell nagyobb gép,mert kb 1 km az egész pálya,de kanyar után-kanyar jön!Nagyon teknikás!Gondoljátok meg
Szóval 2t forever
(Egyszer elküldtem apát, fingassa meg az nsr-t. Mikor visszajött, küldött motorozni, hogy nézzem meg, mert szerinte elromlott. Csodálkozott, hogy nem húzott ki kanyarból. Hát jóhogy nem 4-5-6 ban nem is a legtutibb 1500-as fordulaton Mondta, hogy fullad, nem megy. Keményen vissza kell csattogtatni, ha lendületesen akarsz menni.)
Bár utálja, mert nuku nyomaték. Fiatal korába is meggyűlt a baja a 2T gépekkel. Most is csak azért lett ilyen, mert biztosan állította, hogy egy cbr-t "kinőnék, és megunnék" pár hónap alatt. Nyomatékból szeret motorozni, nem ért meg engem, miért jó pörgetni A hang kárpótol mindenért .
Haver motorjának már azért lent kell tartani az elejét amikor kuplungot ráengedem olyan10-12 körül...
3-4-et a 6kilós sportgépek mennek kb. tökéletes rajttal. Erről ennyit. De gondolom nem értenek hozzá...
Apa 5ös kawája is "csak" 5,3. Amúgy ezt is kb. úgy lehet elérni az nsr-nél, hogy nyitott teljesen. Az indulás kb. 7-8 ig felpörget, kuplung szépen ki Leírhatatlan mikor már egyből powerba van és megy mint atom
Nem szoktam így nyüstölni amúgy, 1-2 szer volt ilyen max Már akkor is megy emberesen ha 4-5nél engedem fel.