Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kék legyen sztem
......... !
Szerintem rózsaszín legyen

fehér:1
kék:1
piros:0
semmi:1
egyéb:0

rózsaszín:1
Szia Zoli. Kedvem lenne, csak speciel időm és pénzem nincs Nyíregyháza-Kecskemét táv: 316,705km, ami oda-vissza már 634 km. Ez pénzben dúrván 5 literes fogyasztással 10 000Ft. Időben meg 6 óra. És még akkor nem is pályáztam. Meg úgy amúgy se voltam még (mármint nsr-rel)
Egyéb kérdés?
talán felmegy a kép segítségképpen
fehér:1
kék:1
piros:0
semmi:1
egyéb:0
kék: 1
én úgy néztem h mivel fekete a gumi és tiszta fekete az egész felni,ezért egy fehér jól állna rajta.
fehér:1(én)
piros:0
semmi:1
kérem a következőt
szerintem nem kellene rá de ez csak az én véleményem
piros vagy fehér felnicsík megy jobban a motoromhoz szerintetek?
(képet sajnos nem tudok feltölteni,pedig csináltam)
Cbr...nincs kedved jönni jöv.héten kecskemétre pályázni?Vagy akárkinek nincs kedve?Lemehetnénk páran!Jó móka lenne!
Nem id drága!Az egész napi bérlet 5000 Ft,20 perc 1000 Ft!De szerintem ide 125-ösnél nem is kell nagyobb gép,mert kb 1 km az egész pálya,de kanyar után-kanyar jön!Nagyon teknikás!Gondoljátok meg
Elszánt kéttéfan
remek
Ültem már sor4en, v2ön, egyhengeresen, supermoton, speeden, túrasporton, de nem jön be a 4t persze manapság nincs más választásom, sor4 van havernak... és hát valamivel az ért mégiscsak kell menni
Szóval 2t forever
Apa az ilyen felfogást sose fogja megérteni:)))))) Mt-01 on-board azért dúrva. 2ezernél már megy mint az állat. AZ se lehet rossz
Hát valamilyen szinten megértelek.
Én azt szeretem ha ordít, imádom pörgetni, az a jó... ha nyomatékból akarnék menni vennék egy traktort
Ááááááá gyerekek, itt figyelem, mikor lesz a 15. ezredik hozzászólás, erre lemaradok Pedig egy meglepivel készültem. Múlthét szombaton a bükkben megálltam, és ezt láttam a műszerfalon
jogos... ezért is adom el
125ös géptől nem szabad olyat várni, mint nyomaték. Mindent erőből és persze lendületből kell megoldani. Mikor mentem a kawával egyenesen fura volt, hogy nem kell várni a csodás 7ezret Ment mint a hírlevél

(Egyszer elküldtem apát, fingassa meg az nsr-t. Mikor visszajött, küldött motorozni, hogy nézzem meg, mert szerinte elromlott. Csodálkozott, hogy nem húzott ki kanyarból. Hát jóhogy nem 4-5-6 ban nem is a legtutibb 1500-as fordulaton Mondta, hogy fullad, nem megy. Keményen vissza kell csattogtatni, ha lendületesen akarsz menni.)
nekem pont ez a bajom... nulla nyomaték pörgetni kell és a hangja.... kétté, egy v-max bezzeg
Nem tudom, hogy szűrted le a szavaimból, de szerintem ezek iszonyat jó adatok. Soha nem várnék el jobbat tőle, mert ez így is elképesztő. Apám 500-as gépét úgy tartja, el se hinnétek. Kis szöcskének hívja
Bár utálja, mert nuku nyomaték. Fiatal korába is meggyűlt a baja a 2T gépekkel. Most is csak azért lett ilyen, mert biztosan állította, hogy egy cbr-t "kinőnék, és megunnék" pár hónap alatt. Nyomatékból szeret motorozni, nem ért meg engem, miért jó pörgetni A hang kárpótol mindenért .
Ez csak 25ös, ennyit tud...
Haver motorjának már azért lent kell tartani az elejét amikor kuplungot ráengedem olyan10-12 körül...
hát jah... az érzés tényleg durva... power felett kétszer indultam 10-ezres fordulatról csusztatva a kuplungot... a jobb lábam alig tudtam a lábtartóra visszarakni az enyém is kb. 7 sec körül van százon és 90-100-ig iszonyatosan húz, utána szolidabb, de 70-ig bármilyen autót ellen (ésszerű határok között ) kiállok, amugy 3 ezres fordulatról indulok nem rángat de azért nem egy sornégyes vagy vékettes ez vele a bajom. Dominátorrol átülök se nyomatéka se ereje
Tényleg úgy tűnik, hogy iszonyat dúrván gyorsul és ez igaz is, de a realitás talaján nem megy lejjebb 7 sec-nél.
3-4-et a 6kilós sportgépek mennek kb. tökéletes rajttal. Erről ennyit. De gondolom nem értenek hozzá...
Apa 5ös kawája is "csak" 5,3. Amúgy ezt is kb. úgy lehet elérni az nsr-nél, hogy nyitott teljesen. Az indulás kb. 7-8 ig felpörget, kuplung szépen ki Leírhatatlan mikor már egyből powerba van és megy mint atom
Nem szoktam így nyüstölni amúgy, 1-2 szer volt ilyen max Már akkor is megy emberesen ha 4-5nél engedem fel.