Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor gyere már fel msn-re légyszi vagy valami!
jogos
köki! muszály lesz láncot cserélnem mert már az utolsókat leheli eléggé ki van nyúlva szegény
más motorhoz beállított karbi nem lesz jó az övéhez... a motorhoz kell hangolni, ezért kell néznoi a gyertyát az megmutatja ha gáz van a keverékkel. De gondoltam még arra is hogy a gyertyakábel szigetelése rosz és valahol időként áthúz kihagy a gyujtás, ezt sötétben lehet frankón meglátni
az 520-ból az "5" az azt jelenti, hogy 5/8 inch a távolság a láncban két csap között
a 20 pedig azt jelenti, hogy a két belső lapka közötti távolság 20/80 inch elvileg:)
bár nekem nincs nsrem(még:P), de haveréban 120 as főfúvóka van, meg a másik ismerősöm rs 125-ében is, és mennek rendesen. Karbi be van állítva? Sztem próbáld ki hogy egy ismerős nsr-jéről lekapjátok a karbit ami be van állítva és megy faszán hogy azzal hogy viselkedik.
üdv
kösz. az 520 a lánc nevében az a mérete? mármint hogy milyen széles meg ilyesmi? a 112 meg hogy milyen hosszú?
138-as nekem is. Melegben nem megy annyit? Amikor hüvösebb a levegő akkor pedig kicsit jobban megy?
Adam neked hanyas a főfúvókád? gyertyacsere próba volt nem lett megoldás megy ő 140 -et is csak az a gond hogy akkor amikor,,ő "akarja. kipuffot már kiégettem , nekem 138 -as a főfúvóka, szerintem ez nagyon sokkkk
Haveromnak vettünk, az nem patentos volt, és igen, lánckinyomó kell hozzá...
próbáljátok meg kiégetni a kipuffot sokat segít szerintem egy ilyen korú motornál:)
nekem volt hasonló... gyertyacsere megoldotta... ngk br9ecs kell bele, kiveszi az ember megnézi milyen gyertyahézag stb ha jó akkor lehet tovább menni a hibalehetőségeken. de gyertya sokmindenről tájékoztat... túl szegény a keverék túl dús stb
karakter! köszi hogy írtál
5diket birja 6dikba visszaesik , egyre-egyre lassúbb, lehet a power szelepen kell állítani? 1990-es a moci tehát nem ifjú,
Meddig pörög a moci?Lehet,hogy a powered nem nyit,vagy csak nagyon lassan!De ha fiatal mocit vettél az is lehet egyszerűen,hogy szarrá van fojtva! Én nem hinném,hogy nagy lenne a fúvóka,mert asszem ez a gyári mérete is!Ird le hanyas évjáratú moci,meg dobj be egy képet róla!

Üdv
Sziasztok! nemrég kb 1hete én is nsr tulaj lettem, de máris van egy problémám hátha tudtok segíteni a motor egyszerüen nem pörög, nem bír menni, 138-as főfuvóka van benne szerintem ez nagyon nagy , lehet ez az oka? vagy a power szelep? légyszi aki tud segítsen! köszönöm. üdv Gina
Hello,

Sztem őt kérdezd meg. Neki sztem még megvan.

http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=109779


Ha viszont a CDI kell neked, azt viszont tudok egy másik helyen.
Nem tudom... Nekem vezérlőelektronika kell, de szerintem egy dologra gondolunk...
Mindenesetre köszi szépen. Ha meg netalántán tudsz valakit akinek van eladó, akkor megtennéd hogy szólsz?
de ezek a láncok amiket pl a nagyvas.hu-n hirdetnek patentszemesek? nemtod? ami most fentvan az viszont végtelenített, azt gondolom csak lánckinyomóval tudom levenni, ugyi?
Ha pówer motorraé gondolsz, volt, de már beleraktam a Raidenbe mert abból hiányzott.
hát inkább nagyobbat vegyél, én úgy tudom 112es kell nsr-re. biztos ami biztos. kivenni lehet belőle, de hozzátenni nem.
Haho,

Nsr-re milyen hosszúságú lánc kell? vagy milyen paraméterekkel keressek láncot? az áttétel gyári 13-35

ez elég lehet?
"DID meghajtólánc (azonosító: D520.110)


* Japán gyártmányú gyűrű nélküli normál meghajtólánc kis teljesítményű motorokhoz.
* Mérete: 520/110"
Szia!

Írtam már az előbb de csak most láttam a hozzászólásod.

Power szelep vezérlőd nincs esetleg mert az enyémben gajrament, így vettük azért nem ment ez csak 110 zel...
Király volt! Lementunk a nagygépesekkel Lellére, majd vissza hazának Kaposvár fele, de beudrottunk Atádra. A sulinál egy srác odajön, hogy a gépemet lekapja. Kérdéseket tett fel a gépröl, mire mégkérdem neki is ilyen van esetleg? Nem neki 50-es van de ismer a forumrol pár embert akinek 125-öse van és a közelben lakik. Ennek nagyon megörültem, vegre van a kis vároisunkhoz is kozel pár ismerös Hondás.