polirkorong inkább, mert sztem a csiszolópapír sok lenne. vagy esetleg úgy ha van valami apró szemcsélyű belőle, de azzal is csak finoman, mert ha eltúlzod, akkor meg elereszti az olajat aztán K.O. szóval csak finoman. egyébként hátsó betétet még nekem is kell vennem, meg láncot, meg olajat, meg egy idom hiányzik még..... stb stb.. sorolhatnám szóval egy vagyon
hát ez szar ügy
10nél többet nem szeretnék most a motorra költeni,ami vagy egy betétgarnitura,vagy egy pályázás tankolással,olajjal.
na jó egyszer élünk
köszi a választ,ha fog akkor jó.
egyébként visszatérve a hátso fékem szorulására a polirozást mivel gondoltátok?gyilkosba polirkorong vagy csiszolopapír vagy...?
egyébként csak engem zavar h a nagyobb erőhatásoknak és hőnek kitett,a fékerő 70%át jelentő első fékbetétgarnitura joval olcsobb a sokkal kevesebbet és kisebb intenzitással használt hátsótol?
na hozzáértők!
kaptam levelet pinkmotors-tól betét ügyben:
"Az évjárat szerint ez egy elöl és hátul is tárcsafékes motor, a következő
fékbetéteket tudom ajánlani hozzá:
Első fékbetét: LMP 188 ST, az ára 3.750-Ft/szett, jelenleg van raktáron.
Hátsó fékbetét: LMP 246 ST, az ára 5.000-Ft/szett, jelenleg van raktáron."
A mocidnak több mint valószínű, hogy csak egy jó karburálás kell. A szivatós dolog meg természetes szerintem. Ha kapja a benyát, még jó, hogy fel megy a fordulat, ilyenkor megfogod és gyorsan leveszed. Azért is mehetett fel, mert valószínű, hogy nem kell neki szivató (gondolom nem volt hideg). Hondához meg ne vidd, mert elég nagy rá az esély, hogy nem találsz ott 2T szakit, mivel a honda elég rég leállt velük. Keress egy jó 2T (!) szakit, az belövi neked rendesen. Jobb lesz mint újkorában.
fúvóka méretezése, siber tű állása gyári adat szerint állítva. a gyertya zsír új NGK BR9ECS. jó azért már nem teljesen új, mert azóta van bent, mióta összeraktam a motorját, és azóta mentem vagy 650km-t. már azon tűnődöm hogy bemegyek munkábamenet a helyi Hondához és beállíttatom.
igen lehet... bár így látatlanba nehéz megmondani de szivatoval 5 ezer az elég combos... gyertya milyen? bár mondom így nehezen tudom megmondani sajnos látnom hallanom éreznem kellene hozzá de elképzelhető hogy a keverékképzéssel van gond (magyarán karbi). Fuvóka méretezés siber/sibertű magassága stb sokat befolyásol
nem nem... ezekre gondolok ha csak az egyik oldala kopik akkor ezek vannak megszorulva mert a munkahengerek a betétet csak az egyik oldalról nyomja az első féknél és ez engedi az egész féknyerget mozogni
figyi az lehet hogy azért nem pörög ki rendesen a motorom mert szarul van a karbi beállítva és sok anyagot kap? mert amikor az egészet szétszedtem, a karbit is beleértve, kicsavargattam mindent belőle, meg átfúvókáztam az egészet, és azóta csinálja ezt. meg még olyat is csinál, hogy mikor indítom hidegen, ráhúzom a szivatót, és felpörög vagy 5e ig. amikor megyek vele, van egy olyan effekt, hogy kb 7-nél torpan eggyet, és utána kezd el gyorsulni. ja, és pirosig mostmár el sem megy a fordulatszámmutató. válaszodat előre is köszi!
az enyémnél anélkül h hozzányúlnék nehezen.valószínű több hibája is van,rosszul van beállítva stb,még gyertyacserét is akarok meg ugy sok mindent csak hát ezek mind a pénzzel és időben vannak összefüggésben,márpedig egyikből sincs most sok.
ahhoz képest h 6,5-t fogyasztott múltkor tépve(=még mindig csak 120as temporol beszélek),meg ahhoz képest h 80as tempoval kerek 5 jött ki,most 100as tempoba 4,55.örültem neki rendesen
Nekem 3,9 evett multkor amikor neztem! Ebben volt 200km sztradazas 140 el, 200km fouton 100-110 el, meg 100km varosban rendesen 50-60 al.. Sztem lejebb lehet azt meg vinni!
Biztos hogy szorul, ki kell szedni a dugókat, és felpolírozni. könnyen kell járnia ha nyomod a féket. Nekem az első féknél volt hasonló effektus, az egyik betét szinte fémig kopott, a másik meg szinte sértetlen volt. Ezt még a mai napig sem értem.
1.:kösz
2.:a hátso fékem vszínű azért harmatos,mert csak az 1ik fékbetét nyomja a tárcsát.a másiknál be lett fujva vmi spray-vel(nem én csináltam azért nem tudom pontosan),szal természetes h az olaj ahova érkezik ott sokkal jobban nyomja mint a másik felén,vagy azért annyira nem kellene nagy különbségnek lennie?vagy vmi szorulás van?
10nél többet nem szeretnék most a motorra költeni,ami vagy egy betétgarnitura,vagy egy pályázás tankolással,olajjal.
na jó egyszer élünk
köszi a választ,ha fog akkor jó.
egyébként visszatérve a hátso fékem szorulására a polirozást mivel gondoltátok?gyilkosba polirkorong vagy csiszolopapír vagy...?
kaptam levelet pinkmotors-tól betét ügyben:
"Az évjárat szerint ez egy elöl és hátul is tárcsafékes motor, a következő
fékbetéteket tudom ajánlani hozzá:
Első fékbetét: LMP 188 ST, az ára 3.750-Ft/szett, jelenleg van raktáron.
Hátsó fékbetét: LMP 246 ST, az ára 5.000-Ft/szett, jelenleg van raktáron."
szóval a kérdésem h ez nekem jó lesz?
lásd, kép lent:
ahhoz képest h 6,5-t fogyasztott múltkor tépve(=még mindig csak 120as temporol beszélek),meg ahhoz képest h 80as tempoval kerek 5 jött ki,most 100as tempoba 4,55.örültem neki rendesen
a váltoolajnak van vhol leeresztője,mert nem találtam gyorsan átfutva
2.:a hátso fékem vszínű azért harmatos,mert csak az 1ik fékbetét nyomja a tárcsát.a másiknál be lett fujva vmi spray-vel(nem én csináltam azért nem tudom pontosan),szal természetes h az olaj ahova érkezik ott sokkal jobban nyomja mint a másik felén,vagy azért annyira nem kellene nagy különbségnek lennie?vagy vmi szorulás van?
2.: 25/25W 12V-os Ba20d foglalatú izzó