Valaki nem tud szerezni esetleg van e otthon fölös power szelep vezérlőelektronika? Ha nem tudják megjavítani akkor cserés az meg elég húzós lesz ha meg kell rendelni a gyárit.
HELLO !fell kell hivni az utolso tulajt akinek a nevén volt a motor.meg kell kérdezni hogy kijelentette-e ha nem akkor uj adásvételi és kész.de ha kijelentette mikor eladta hogy ne fizessen utána semmit akkor nem tudom.
Hali!
Egy kérdés:
Akarunk venni egy rendszámos törött idomos nsr-t!De akitől vesszük nem annak a nevén van,mert ő is vette,de nem iratta át!De van egy dátum nélküli adásvételije!
Na szal azt akarom,hogy ha irunk egy adásvételit,és az eredeti tulaj nevét irjuk rá az ugy jó lesz?Meg mi ugy akarjuk,hogy rendberakjuk a mocit...és továbbadunk rajta!Persze ezeket a nélkül,hogy a nevünkre iratnánk mert az +pénz!Hogy lehetne megcsinálni hogy ne kelljen a nevünkre iratni,de ha eladjuk más a nevére birja?
Hali simo! lépj be msn-re vagy valami légyszi! jó lenne menni majd 22 vagy valamikor mostanában csesznekre vagyis hát mi megyünk a gegével és ha akarsz jönni akkor gyere msn-re vagy valami ...kösz....
Rosz a karbi beállításod... vagy nem jó valamelyik tömítés, kisebb, és ezért túl nagy a kompresszió, vagy gyári hengerfejet hagytad rajta, és ezért, de csak úgy a 180as nem fogja kicsinálni a gyertyát... 5 ezer forintos gyertya gondolom az iridiumelektródás ngk, jó volt a hőértéke? és ugye csak nyélgázon mentél vele? mert annak a gyertyának az kell hogy csőgázon használd a gépet... ha nem, akkor szar lesz... sima ngk b10egv, ezzel jó lesz... ha ezzel se, akkor talán 11es, de nem igazán kéne ekkora bele:P ha az elöbbiek stimmelnek...
20 fok körül megy a legjobban az jó, akkor most kicsit sokat kap, léegalább tuti nem ragad meg
nekem a 160as is ugy adja le a legtöbbet hogy nagykarbi, kipurendszer8arrow ) van rajta, de szerintem sokat zsámít és megéri még a 160as is, nemhogy a 180as
köszi a kimerítő választ!
igazából nem tudom hogy mit csináljak mert van 2 nsr amit kinéztem ugyanabban az árban, az egyiken 180as malossi, állítólag mindene jó állapotú, a másik pedig gyári, cserélendő hátsó gumival és lácszettel. Mindkettő kb 150km-re van, ráadásul az ország 2 ellenkező részén:S
felújításkor hengert kell cserélni, vagy lehet perselyeztetni? Valamint 125-höz drágább a dugó mint 180-hoz? Gondolom itt nincs olyan hogy megfúrják aztán mehet bele túlméretes dugó mint az én mostani vashengeres 50-esemnél...
am kurva jó a festésed!
most viccen kívül,ha már a tiéd...világitás kapcsolo nem volt rajta,mert mikor nekem küldött másik képeket azon volt!Na nekem az kéne róla,meg a kuplung konzol,karral!
Nekem 180-as malossi henger van az nsr-en!
Az észrevételeim a következők:
-ha azt akarod hogy jó legyen a gép akkor úgye megveszed a 180-as szettet, de ezzel nem jucc előrébb teljesítményileg kicsit erősebb lessz. Venned kell hozzá legalább egy 34-es karbit mert a gyári nem tudja adni a levegőt a 180 ccm-nek, kell egy nyitott kipufogórendszer(pl arrow). Én már útánnnaérdeklődtem egy dugó 35 egy hajtókar 25 ha felakarnám újítani. Én ezt a motort így vettem. Most nem akarom futattni a motort, de gabee1204, Scottpeter, vagy épp Karakter01 is igazolhatja a motor nincs igazán alacsony fordulaton használva mondjuk úgy kihasználom a lovakat. A motorja szépen jár.
- a fogyasztás hát az változó. Szerintem az én nsr-em a hideget szereti. Most igy nyáron nem megy annyira és a fogyasztás is 6-7 közé tehető városi használatban. Viszont április májusba nagyon szépen megy a motor meg ősszel is 18-20 fokos levegőhőmérsékletnél, de a fogyasztás itt 10 literre is felugrik mondjuk 250 gsxr-t megvertem vele:D.(na jó nem végre).
Hát nekem nincs se rendszerem sem 34-es karbin mert úgye ez sok sok lóvé. Hát ha valaki belefog egy ilyenbe 200 körül jön ki szerintem. Az új malossi szett dúgó+hajtókar+henger+hengerfej 120 ezerért volt még egy éve. Jah és olvastam hogy venni akarsz egyett jól gondold meg mert mi mikor megvettük dadogott 4-5 ezernél 5 ezer forintos gyertyát kicsinált egy nap alatt.(nagy a hőértéke nekem Lada gyertya van benne és ezzel tökéletes, hihetetlen de igaz.) Szal volt vele macera. Át kell ezt gondolni!
hali
mi a véleményetek arról ha egy nsr-en 180-as malossi henger van?
most készülök venni egyet és nem tudom hogy vegyek-e tuningosat. Elbírja a blokk azt a plusz teljesítményt, nem hullik szét hamarabb? ill. ezeknek hogy történik a felújítása, lehet perselyezni, fúrni? mennyi lehet az ára egy új dugószettnek?
ty
Ha mindenkinek ennyi pénze van h alkatrészt venne. Van szinte egy komplett blokkom!Henger szar, dugó nincs, amúgy minden megvan. 10ezer km es Főtengely, semmi lógás, önindító, gyújtás lendkerékkel mindennel, váltó...AKCIÓÓ 15ezer ft ért, de külön is megvásárolhatóak.
Valaki nem tud szerezni esetleg van e otthon fölös power szelep vezérlőelektronika? Ha nem tudják megjavítani akkor cserés az meg elég húzós lesz ha meg kell rendelni a gyárit.
Nagyon örülnék neki!
Okok akkor megpróbálok majd felmenni aztán akkor megbeszéljük a témát
Hali
Egy kérdés:
Akarunk venni egy rendszámos törött idomos nsr-t!De akitől vesszük nem annak a nevén van,mert ő is vette,de nem iratta át!De van egy dátum nélküli adásvételije!
Na szal azt akarom,hogy ha irunk egy adásvételit,és az eredeti tulaj nevét irjuk rá az ugy jó lesz?Meg mi ugy akarjuk,hogy rendberakjuk a mocit...és továbbadunk rajta!Persze ezeket a nélkül,hogy a nevünkre iratnánk mert az +pénz!Hogy lehetne megcsinálni hogy ne kelljen a nevünkre iratni,de ha eladjuk más a nevére birja?
20 fok körül megy a legjobban az jó, akkor most kicsit sokat kap, léegalább tuti nem ragad meg
igazából nem tudom hogy mit csináljak mert van 2 nsr amit kinéztem ugyanabban az árban, az egyiken 180as malossi, állítólag mindene jó állapotú, a másik pedig gyári, cserélendő hátsó gumival és lácszettel. Mindkettő kb 150km-re van, ráadásul az ország 2 ellenkező részén:S
felújításkor hengert kell cserélni, vagy lehet perselyeztetni? Valamint 125-höz drágább a dugó mint 180-hoz? Gondolom itt nincs olyan hogy megfúrják aztán mehet bele túlméretes dugó mint az én mostani vashengeres 50-esemnél...
am kurva jó a festésed!
Az észrevételeim a következők:
-ha azt akarod hogy jó legyen a gép akkor úgye megveszed a 180-as szettet, de ezzel nem jucc előrébb teljesítményileg kicsit erősebb lessz. Venned kell hozzá legalább egy 34-es karbit mert a gyári nem tudja adni a levegőt a 180 ccm-nek, kell egy nyitott kipufogórendszer(pl arrow). Én már útánnnaérdeklődtem egy dugó 35 egy hajtókar 25 ha felakarnám újítani. Én ezt a motort így vettem. Most nem akarom futattni a motort, de gabee1204, Scottpeter, vagy épp Karakter01 is igazolhatja a motor nincs igazán alacsony fordulaton használva mondjuk úgy kihasználom a lovakat. A motorja szépen jár.
- a fogyasztás hát az változó. Szerintem az én nsr-em a hideget szereti. Most igy nyáron nem megy annyira és a fogyasztás is 6-7 közé tehető városi használatban. Viszont április májusba nagyon szépen megy a motor meg ősszel is 18-20 fokos levegőhőmérsékletnél, de a fogyasztás itt 10 literre is felugrik mondjuk 250 gsxr-t megvertem vele:D.(na jó nem végre).
Hát nekem nincs se rendszerem sem 34-es karbin mert úgye ez sok sok lóvé. Hát ha valaki belefog egy ilyenbe 200 körül jön ki szerintem. Az új malossi szett dúgó+hajtókar+henger+hengerfej 120 ezerért volt még egy éve. Jah és olvastam hogy venni akarsz egyett jól gondold meg mert mi mikor megvettük dadogott 4-5 ezernél 5 ezer forintos gyertyát kicsinált egy nap alatt.(nagy a hőértéke nekem Lada gyertya van benne és ezzel tökéletes, hihetetlen de igaz.) Szal volt vele macera. Át kell ezt gondolni!
Üdv: Hangya
mi a véleményetek arról ha egy nsr-en 180-as malossi henger van?
most készülök venni egyet és nem tudom hogy vegyek-e tuningosat. Elbírja a blokk azt a plusz teljesítményt, nem hullik szét hamarabb? ill. ezeknek hogy történik a felújítása, lehet perselyezni, fúrni? mennyi lehet az ára egy új dugószettnek?
ty
Írtam neked mailt, nézd meg légyszi!
És nem seggnyalóztalak le konkrétan.. písz