kösz a gyors választ. egy kicsit megfeszegettem az elján lévő tartókat, és ahol egybe van hegesztve, ott elrepedt. meg lett ragasztva valami két komponensű izével, de mostmeg máshol folyat. lehet az lesz a legjobb, ha veszek egy másikat.
forrasztó páka meg cin hogyha kilyukadt... felénk mondjuk van egy faszi az javít hütőt de elvileg egy ügyesebb karosszéria lakatos is megcsinálhatja (ragasztani nem jó) naszal leszeded rozsdátlanítod zsírtalanítod a felületet, majd forrasztópákával melegíted odanyomod az ónt (ha van forrasztóhoz lötyid is ami segíti hogy megtapadjon az mégjobb) és szépen haladsz vele a sérülés mentén, de elég macerás dolog meg persze utánna tesztelni hogy jó-e asszem ennyi jutott eszembe jó egykét hónapja javítottam javítattam legutoljára szal má nem nagyon emlékszek
Remélem hogy stimmelni fognak a méretek, szerintem a blokkja nem változott az NSR-nek, végig ugyanaz volt.
24x36x8 a lendkerék felőli szimering, a másik pedig 32x44x8. Valamelyiket nem tudtak nekem adni csapágyboltban, így azt a Hondától vettem, de lehet, hogy ez boltfüggő, hogy milyen szimeringet tudnak beszerezni.
hi,
a blokkot mindenképpen ki kell venni, úgy jobban hozzáférsz, és nem kell ügyeskedni mint egy nőgyógyásznak. a főtengeylt nem kell kivenni, elég csak a két oldalát lebontani a blokknak, a lendkereket kell csak levenni, meg a másik oldalon a primerhajtás kis fogaskerekét, és már szabad is a pálya. a méreteket délután meg tudom mondani, most nem vagyok otthon.
Melyik NSR? Nekem kerek lámpás van, annál vicces játék ezt megcsinálni. Arra már sajna nem emlékszem, hogy mi a pontos mérete, de az biztos, hogy a blokkot ki kell venned, mivel annak a szimmeringnek a cseréjéhez ajánlott kivenni a főtengelyt is...
De ebben: http://nsr125.co.uk/index.php?...
Megtalálod a rajzokat, ha ez a típus van neked is.
hi én nemrég vettem mindennel együtt kompletten. asszem egy 20-ból kb megvolt, de max 25. ez a teljesen új gyári Honda ár, bontóban nemtom menyyi lehet, ha leírod pontosan melyik része kell, lehet hogy tudok rajtad segíteni. mert van pár cuccom otthon.
Hali!Valaki!Hogyan lehet az nsr-en főtengely szimeringet cserélni és mi a szimering mérete?A blokkot ki kell venni vagy a helyén is megoldható a csere.Kössz
kösz
24x36x8 a lendkerék felőli szimering, a másik pedig 32x44x8. Valamelyiket nem tudtak nekem adni csapágyboltban, így azt a Hondától vettem, de lehet, hogy ez boltfüggő, hogy milyen szimeringet tudnak beszerezni.
elérhetőség: e-mail: dain092@freemail.hu
MSN: dain092@freemail.hu
a blokkot mindenképpen ki kell venni, úgy jobban hozzáférsz, és nem kell ügyeskedni mint egy nőgyógyásznak. a főtengeylt nem kell kivenni, elég csak a két oldalát lebontani a blokknak, a lendkereket kell csak levenni, meg a másik oldalon a primerhajtás kis fogaskerekét, és már szabad is a pálya. a méreteket délután meg tudom mondani, most nem vagyok otthon.
De ebben: http://nsr125.co.uk/index.php?...
Megtalálod a rajzokat, ha ez a típus van neked is.