A tank leszedése F-esnél 17 csavar oldásával és komplett műanyag burkolat leszedésével járt,talán akkishoz is így lehet hozzáférni,csak akkor a tankot nem kell leszedni. A légszűrő szívócsöve pedig épp látszik,ha leszeded az ülést,szóval ahhoz is mindent bontani.
Háát.. Azon a fajta NSR-en.. Két havernál is szenvedtünk... emlékeim szerint le kell vennia tankot, hogy légszűrőt pucolj... De a tankhoz le kell venni a két oldalsó faridomot, ami egész előre nyúlik... A tank meg oylan, mitn a trabanté... A karbihoz meg hozzáférni... Elég reménytelen...
hát akkor ezt elb*sztam pedig azt hittem...
nem tudom ha szerelőhöz viszem(ha találnék...) hogy le kell-e szednie a tankot,mert pl karbi pucolás meg levegőszűrő tisztitás gondolom nem árt,főleg h nem tudom milyen
elég komoly listát dobtam össze magamnak a teendőkről
bár mind apróság,és szerintem már túlzásba viszem,mert működik minden.
Le ne szedd, mert én fosom le a bokám. Rajzold körbe rendesen, vágd ki a mintát küldd el neki, vagy csináltasd meg! Meg amúgy se tudnád leszedni.....mikor nekem csinálták a mocit, nem tudták levenni egyben a gyári matricákat mert nem jött le, hanem szabályosan tört, így hát csiszolni kellett.
Ha gyári a kipuffod, akkor csak egybe jön le, elöl a hengernél csavaros, és van egy köztes tartó, ha jól tudom... Elleneben, ha megvan még a gyári króm lemez a dobon, akkor az égetéssel azt elé fogod színezni.. Mert bizony jól meg kell pörkölni! Ha van krómlemezed, én a dobot kihagynám a mókából.. Égetni pedig... hát milyen eszközeid vannak? Disznópörzsölő? Lánghegesztő? Ez utóbbival óvatosan, ki ne olvaszd a lemezt! Ha nicns, akkor rakj tüzet, szép lelkeset, leheőleg keményfából, aminek jó parazsa van, majd a lángba, vagy a parázsba tedd bele a kipuffot... És türelem... Mikor már jól füstöl, óvatosan fújj bele levegőt.. Elvileg szép lángcsóvát kéne nyomnia a végén, ha begyullad... Na ekkor fújni kell, égjen csak sokáig! Persze fúvatni akkor is kell, ha disznópörzsölőt, vagy hegezstőt használsz... Óvatosan, mert ha befullad, hajlamos a vúvás irányába visszaböfenteni egy lángcsóvát, és lepörköli a szemöldököd... Persze kompresszorral, vagy minimum pumpával illik fújni... Nagy a füstje, és büdös, szóval ne vasárna a helyi körmenet közepén állj neki... Igazáűból akkor jó, ha ilyen szépen hamuvá égett por hullik belőle...
hát akkor ezt elb*sztam pedig azt hittem...
nem tudom ha szerelőhöz viszem(ha találnék...) hogy le kell-e szednie a tankot,mert pl karbi pucolás meg levegőszűrő tisztitás gondolom nem árt,főleg h nem tudom milyen
elég komoly listát dobtam össze magamnak a teendőkről
bár mind apróság,és szerintem már túlzásba viszem,mert működik minden.
és a levegőszűrőhöz?
(csak azért mert 1 hete raktam tankpadot és olyankor az gondolom gond lenne hogy ott van)
Más gépet akarok kipofozni
(ha valakinek kell bármilyen géphez az most szoljon,bár nem garantálom h lesz)