Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a blokk már egyben van, és a motor alatt van már, most épp a hűtőre várok csak.
egyszer sajnos rongygyá lett törve, most meg a gatyámat is ráfizetem... mostmár lassan minden meg lesz, csak idő kéne összepakolni. marzocchi teló volt benne, és azon meg felülről van a sárvédő felfogatása. a gyári telón meg oldalról lehet rögzíteni a sárvédőt.
egy két apró kacat kell még, és kész csak mindíg közbejön valami kis malőr..... most például kijukasztottam a hűtőt.... de úgynézki h délutánra lesz másik.
Értem akkor mostmár hogy miért kell neked sárvédő. Törötten vetted vagy vmikor törték a mocid hogy nem a gyári telója volt benne ?
hello!Na hogy áll már a motor? Blokk összevan már pakolva?
Azért mert az az állapot ami a képeim között van, még kora tavasszal volt és akkor még a régi telók voltak alatta, és ahoz másmilyen sárvédő kell, teljesen más a felfogatása. Mostmár a gyári szürke showa van bent, és ahhoz kéne a gyári macskához vagy raiden-hez való sárvédő. így sárvédő nélkül nem ojan szép.
Neked miért is kell elsősárvédő a mocidra ? Van rajta nem ? Ha repedt vagy törött és azért szeretnél újat akkor tudok rajtad segíteni mert idomheggesztésben tudok segíteni
mondtam hogy az olaj lesz a baj.
első sárvédője van valakinek?
Helló All
Van egy problémám. Keresek NSR blokkot. Henger nélkül. Vagy ha van valakinek bontott blokkja. Akkor annak a bal oldala maga a blokknak. És a váltótengely kéne. De inkább egy blokk. Leheőleg macskalámpás NSRét. Bár nem tudom h miben különbözik a körlámpásétól. Ha valakinek van lécci szóljatok és árakat kérek köszi..
Üdv!Kérdés tegnap eltörött a hátsó féknyerget tartó konzol !Most vettem!Szerencsére van egy tartalék!Mitől lehet figyelni kell vmire vagy amikor felrakom mert most lesz 9-én motorostalálkozo és nagyon rosszkor jött be!A válaszokat előre is köszönöm!
sziasztok!

Mégegyszer mindenkinek aki vette a fáradságot, hogy ellásson tanáccsal köszönet. Lecseréltem az olajat és megoldódott a probléma. Az alapjáratot le lehetett tekerni 1 ezerig! Olyan szépen duruzsol, hogy az már zene olajat minekután már minden bezárt csak Shell Advanced-et tudtam beletenni 10w40 full synt. azzal is tökéletes.

Ákos
2000-2500 Ft
Sziasztok! Találtam bontásból Olajszivattyút a Honda NS125F-hez és a srác azt javasolta hogy mondjak először én árat. Szerintetek mennyi lenne a reális?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Sziasztok!
Sziasztok!

Köszönöm a válaszokat hazamegyek aztán jól lecserélem az olajat Amúgy a kedvesem motorja ez és mindíg panaszkodott, hogy ez van vele én meg jól elhajtottam egészen addig amíg nem mentem vele egy karikát tegnap volt ám csodálkozás.

Ákos
Nézd meg a kuplung holtjátékát,lehet nagyon sok és nem emel ki rendesen!
a motul is fasza
Szerintem meg abban, mert a szar olaj miatt leragadnak a lamellák. Ha fasza lenne benne az olaj, nem szabad leragadnia.
Castrolt ajánlom, nekem bevált!
Nekem most Castrol Actevo X-Tra 10W-40, ezzel kiváló,de megvan már a következő olaj is: Motul Transoil Expert 10W-40
ja és minőségi menjen bele
én vétel után lecseréltem pl 1ből az olajat,ki tudja miota van benne,meg kicsit amugy is kellett hozzáönteni.megnézném a helyedben a szintjét,és cserélném is,mert már lehet elhasználodott,de egyébként nem hiszem h az olajban lenne a probléma
hidegen induláskor za normális, olyankor párszor be kell húzni a kuplungot, aztán működni fog, de a tünetek egyértelműen szar olajra utalnak.
Ahogy kalev barátunk írta egyel lejjebb, 10W40-est tegyél bele. azt szeretni fogja.
Szia!

Ha azt feltételezzük, hogy az van benne (mármint 10w40) akkor mi okozhatja a problémát?

Ákos
én 10w40es valvoline-t használok és semmi panasz rá
Sziastok!

Egy kis segítség kellene! Milyen váltóólajat használjak? Ami most benne van (nem tudom milyen így vettem) olyan mintha ragadna. Álló helyzetben kupplung behúzva egyest váltok ugrik olyan mintha nem emelne ki, pedig kiemel, mert az ugrás után kiválóan működik azt leszámítva.

Ákos