cserélem a lamellákat és a vasak közül az egyik ijen tányéros mintha laprúgó lenne de nemtudom azt hová kell és a manuálban sem jelzi külön pedig csak ez ojan a töbi egyenes ...
Helló! A képen bejelölt idomokat, illetve bal-hátsó indexet keresek Honda NS125F-hez! Egyedül sérülés, törésmentes jöhet szóba! Ár megbeszélés szerint!
ha még sokáig húzod itt az orrom előtt a mézes madzagot, még az is lehet hogy megveszem... csak az bánt hogy nincsenek papírjai, meg hogy most erre a célra nincs ennyi pénzem. kocsit akarok venni előbb, valami kis egyszerűt.
Én is keresztben húztam le, sőt fokozatosan kell, job gépeknél azt is megadja a gyár hogy ha mondjuk pl mondok egy számot 10 nyomatékkal kell lehúzni(csak példa) akkor első körben 2-2-2-2 mindegyiket persze keresztbe haladva majd 4-4-4-4, 6-6-6-6-6 és igy tovább fokozatosan nem egyszerre, amugy meg nekem a crm en meg szerintem az nsr-eken sincs biztositva a főtengely végén lévő 2 csavar és minda 2 joibbmenetes szóval azért meg kell azt húzni...
Pont a hengefejcsavarok kényesek, hogy ne deformáld a hengefejet, és ki se fújjon.... Amúgy midnent keresztben kell meghúzni! Egyébként azért ilyen 6-8-as csavarokat nem kell agyontépni... A légkulccsal meg vigyázz, mert van, amelyik 5-600 Nm-et tud, és mikor "ütögeti" akkor hatalmas nyomatékot fejt ki! De azt is össze lehet rakni kézzel, nem nagy ügy meghúzni.. Csak érzéssel... Pláne, hogy a legtöbb ilyen csavar (kulung, főtengely) biztosaított valamilyen módon... (rugós alátét, felhajtott alátét)
de szerelt már közületek valaki KUPLUNGOT?
370ért adom a gépet:
http://motor.hu/motor_vpage.js...
( )
se fejidom rajz,se honda felirat,se ár ezekre nem érkezett...
se visszajelzés úgy egyáltalán h megtudod-e csinálni,vagy sem