Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

maximum csak 92es lehet! de a írsz egy alvázszámot akkor megmondom mikori. 93-tól már macskalámpásokat adták.
Üdv!Nekem amikor megvettem azt mondták hogy 94-es és az adásvételibe is ugy szerepel!Ha nem 94es akkor mikori?
az első dolog, hogy ez nem 94es! másik pedig, ha rendszámos és jó állapotú 180-200 között ha rendszám nélküli meg olyan 140 körül.
Ha gyorsan akarod akkor 130nál többet nem kapsz érte sztem max 140 attól függ rendszámos-e.
Üdv mindenkinek!Szerintetek mennyiért lehetne elpasszolni egy 94-rs duplakörlámpás 125-ös nsr-t?
Fejidom műanyagheggesztőnél van ezért nem tudom még a mintát. A honda feliratra meg nem tudtad megmondani konkrétan hogy milyen színű legyen......
az egy kemény téma.... semmi leírás nélkül kellett megjavítni az Yz-ét... durva volt
na a képen 7-essel jelzi de nekem az egyik nemojan
cserélem a lamellákat és a vasak közül az egyik ijen tányéros mintha laprúgó lenne de nemtudom azt hová kell és a manuálban sem jelzi külön pedig csak ez ojan a töbi egyenes ...
most aztén pöpec lessz
de szerelt már közületek valaki KUPLUNGOT?
tehát ez a kép lenne
Helló! A képen bejelölt idomokat, illetve bal-hátsó indexet keresek Honda NS125F-hez! Egyedül sérülés, törésmentes jöhet szóba! Ár megbeszélés szerint!
ha még sokáig húzod itt az orrom előtt a mézes madzagot, még az is lehet hogy megveszem... csak az bánt hogy nincsenek papírjai, meg hogy most erre a célra nincs ennyi pénzem. kocsit akarok venni előbb, valami kis egyszerűt.
Én is keresztben húztam le, sőt fokozatosan kell, job gépeknél azt is megadja a gyár hogy ha mondjuk pl mondok egy számot 10 nyomatékkal kell lehúzni(csak példa) akkor első körben 2-2-2-2 mindegyiket persze keresztbe haladva majd 4-4-4-4, 6-6-6-6-6 és igy tovább fokozatosan nem egyszerre, amugy meg nekem a crm en meg szerintem az nsr-eken sincs biztositva a főtengely végén lévő 2 csavar és minda 2 joibbmenetes szóval azért meg kell azt húzni...

370ért adom a gépet:
http://motor.hu/motor_vpage.js...
Pont a hengefejcsavarok kényesek, hogy ne deformáld a hengefejet, és ki se fújjon.... Amúgy midnent keresztben kell meghúzni! Egyébként azért ilyen 6-8-as csavarokat nem kell agyontépni... A légkulccsal meg vigyázz, mert van, amelyik 5-600 Nm-et tud, és mikor "ütögeti" akkor hatalmas nyomatékot fejt ki! De azt is össze lehet rakni kézzel, nem nagy ügy meghúzni.. Csak érzéssel... Pláne, hogy a legtöbb ilyen csavar (kulung, főtengely) biztosaított valamilyen módon... (rugós alátét, felhajtott alátét)
mennyiért adod a géped?
gondoltam, hogy ezt valaki megjátsza!
javítókészlet jaja..

nekünk van hűtőnk de most tele van kajával,nem szívesen pakolnám ki...

( )
Az ott egy tartalékblokk a jobb oldalon?
Valakinek nincs hűtője vagy első sárvédője?
lekem=nekem
mondtam hogy nem vagyok egy műszaki szaki! akkor lekem levegőkulcsom van... de azzal is jó lett ám!
igen az! de az mi a hálaisten!?
hy
se fejidom rajz,se honda felirat,se ár ezekre nem érkezett...
se visszajelzés úgy egyáltalán h megtudod-e csinálni,vagy sem