Sziasztok! Szeretnék minden kedves fórumozót meghívni a 2008. évi 125 ccm motoros találkozóra! Időpont 2008.augusztus. 16-17, Helyszín Szelidi tó! Ha valakit érdekel a buli az mindenképpen vegyen fel msn-re és megbeszéljük a részleteket! Gyertek minél többen! Msn: andras.david@hotmail.com
eszembejutott mért lehet neked nagy a fogyasztásod. a múltkor még mondtad, hogy ha fölpakolod a sebességeket, és onnan akarod neki húzni, akkor viszhahőköl. na ez pont azért van mert sokat kaphat és nem tudja elégetni a cuccot. namármost ennek köszönhetően a fogyasztás is úgy megugrik mint az atom, mivel a motor nem megy sehova de a benzint meg nyeli befelé mint kacsa a nokedlit. nomeg még a kiput is ki kell égetni.
Hát igen, néha kényelmes bahasalni, de ha van akárki is körülöttem, nem szoktam. Azért gáz 70nél behasalni 100 fölött meg már nemszégyen
Ha álmos vagy inkább aludj, meg apukád is. Nem szeretnék veletek szembejönni
ja olvastam.ugyanezt csináltam én is hazafele,bújtam a plexi mögé 90nél,még lehet aludtam is ott.nem volt hangulatom menni gyorsan meg kapaszkodni stb.és a fogyasztásra is jótékony hatással van,mivel miután bebújtam ugyanannál a tempónál sokkal visszább ereszthettem a gázkart.
persze az autosok mind hülyének néztek h szinte már hátrafele haladok aztán mégis hasalok,de nem baj ők nem érthetik.
azért remélem nem aludtam
aztán még én baszogatom aput ha elmegyek vele teherrel h ne aludjon a pályán
köszi már leírtad 1x , hogy mi merre csak ezt a származási vizsgát nemtudtam hol kellene majd intézni. De már felvilágosítottak, hogy az okmányirodában. De ha valami van tudom kit keressek
Sürgősen vevőt keres Honda Xr 125R típusú motorom. 2005ös, rendszeresen szervizelt, hibátlan, karcmentes állapotban van. Garantáltan költségmentes, csak tankolni kell.
Árba megegyezünk!
Akit érdekel, v tud vevőt írjon lécci
kösszi
Amúgy az olajtémádra én is úgy tudom, hogy akkor világít, ha már csak 2dl maradt benne.
-YZF fórumban beszélek pont a bebújós dologról. Függ ez több dologtól is...
Az áttétel nekem 14/34 vagy hogy....az olasz nyitott verziókon úgy van, ha jól emléxem.
5 ft-tal olcsóbb lesz...sovány vigasz
én nem tudom de ez az áttétel szar,vagy más miatt,mindenesetre nem tetszik h 90-110 között erőtlen 6.ban.másrészt utána meg hasalnom kell ha 6.ba gyorsulni akarok(110 után)
és elvileg 13/35ös lánckerekek.
köszi csak egyszer le akarom mérni,azért,meg hát tudjam h ha egyszer ugy alakul h mennyit mehetek.
kb 650km-t mentem most ezzel,volt benne egy kicsi előtte és 9 deci ment bele,de még nem jelzett
olyan 8-900km meglesz szerintem simán.
A múltkori témára visszatérve csak egy pillanatra.......megnéztem tegnap, melyik fordulaton tud még húzni 6-ban.
Szinekhez értem, egyáltalán nem váltottam vissza, pedig illett volna minimum 3-at visszadobni.
Visszaesett a fordulat 2ezerre, ekkor ment kb 40-el, de annyira csonton húztam, hogy erre nem is figyeltem, de nem is ez a lényeg. Utána mentem-mendegéltem, a fordulat visszaesett 1500-ra (!) ekkora odanyomtam, úgy volt felkapaszkodik, ekkora elkezdett köhögni szegénykém. Mintha kifogyott volna a benzin.....visszadobtam ötbe és már "repesztettem" is.
Lehet nekem az áttétel az okat, de 6-ban 4 ezres fordulattól már nagyon szépen húz....
Széles utat mindenkinek. Jah meg alacsony benzinárakat, ami persze sose lesz.
Nekem anno 100-200km-t még elment, de nézegettem a műanag tartályban, h mennyi olaj van még benne.
Emlékeim szerint olyan 2dl-nél világít a lámpa.
De érdemes azért utántölteni mielöbb
eszik a kicsike rendesen.ma nagy elkeseredésemre beszéltem a szerelővel,azt mondta 2ütemet nem nagyon csinált már,kérdezte h mit kéne,mondom h állítások meg apróság,mondta h akkor nem.azt is hozzátette h ha mondjuk nem tudnék tovább menni vagy ilyenek egyből hazaugrana(telfonon beszéltem,csak nem volt otthon) és megcsinálná,de egyébként nem foglalkozik 400 ccm alatt,pláne nem 2ütemmel
szal meg kell keresnem Mitogerit,csak még emil-t se tudok
egyébként most ujra megmérem a fogyasztást,vegyesbe mennyi fog kijönni.meglátjuk.
a kipufogot végülis tudom orvosolni(bejáratás miatt kicsit el van tömődve),egyébként inkább szakemberre bíznám.
na de visszatérve nem pályáztam,csak városban mentem.csont üres tankkal érkeztem,mentem 2-3 órát,tankoltam bele,mentem még egy kicsit és rátankoltam 3,5 liter körül h akkor innentől mérem,mert akkor jutott eszembe h mérni akarom
remélem nem jön ki megint 6-6.5ös átlag
Csak ahogy párolog a benzin , és mivel nincs mellette légüres tér nem tud máshol kimenni a felesleges nyomás, mint a tanksapkánál, ez sípol neked. Néhány motor tankján vagy tanksapkáján van egy kis rés, pl az MZ gyárijának a közepén is van egy kis lyuk, ha az eltömődött, nekem régen meg is állt, mert nem tudott lefolyni a vákum miatt a benzin, de te ne foglalkozz az ilyenekkel
Sziasztok! Szeretnék minden kedves fórumozót meghívni a 2008. évi 125 ccm motoros találkozóra! Időpont 2008.augusztus. 16-17, Helyszín Szelidi tó! Ha valakit érdekel a buli az mindenképpen vegyen fel msn-re és megbeszéljük a részleteket! Gyertek minél többen!
ma tankoltam(a délelőtt folyamán 3x ) és mikor csontra teleraktam,de tényleg fullra akkor sípolo hang jött a motorbol...aztán mikor a tanksapka ráment akkor elhallgatott.van benne valami ilyen cucc ami ha már nagyon tele van sípol h ne tegyek bele többet?
NSR-CRM főtengelyt lehet javítani? ha lehet hol? Menyiért? vagy nincsen valakinek eladó olcsó de jó vagy akármilyen megoldás érdekel...