Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az egész karburálás kérdése szerintem. Őszintén mondom, én is meglepődtem, mikor néztük az adatokat. Tudtam mivel jár a kétütem, számítottam is egy dúrvább összegre....most így annyit eszik mint apa er-öttye . Teljesítményre meg nem nagyon marad el, pedig nekem jobban kell az adott sebességhez pörgetni.
Múltkor számolgattam és így is az jött ki, hogy nekem 100km cakk-pakk 1700Ft, szemben egy cbr-es vagy yzf-es kolegának meg 900Ft. És magamnak még nem számoltam, a tanknyitogatást, az ezzel járó koszt és a vizet, amivel lemosom a koszt a kezemről.
motorosok vagyunk vazze ne vesszünk már ilyen szarságokon össze
semmi gond... nem gonosz emberek csak elfogultak elég rég foglalkozok motorokkal és tapasztalataim alapján inkább 5-6 literre teszem a fogyasztást bár attól függetlün lehet 4-5 liter a tiéd nem tudom én se láttam még mindent... szóval nem azt mondom nem lehet annyi csak nekem más a tapasztalatom
Bocsi, tényleg az volt, de Neked meg nem kéne beállítani minket gonosz embereknek, akik átvernek mindenkit. Kicsit frusztrszált vagyok, mégegyszer bocsi.
hoki? ez valószínüleg valami ledegradáló jelző a motoromra nézve... azt meg ne sértegesd ha megkérhetlek
Most mért kamuznék?! 4,5 litert eszik. Nem akarom eladni a gépet, hogy ódákat zengjek, nincs semmi rossz szándékom. Szerelőm nekem azt mondta, ha megszokom a gépet, vigyem le hozzá és jobban megkajáltatjuk. Gondolom akkor nyomna neki egy kicsivel több nyálat, de akkor még jobban menne....
5-6 ezer körül meg nemtudom milyen gyengeség lenne, én amit észleltem az annyi volt, hogy ha nem folyamatosan húzom rá a gázt, hanem lassan akkor power előtt elgondolkodik. Erre a megoldás határozott gáz. Legalábbis nálam...de gyengeségnek semmiképp nem nevezném.
Amúgy nem tudom, mért írod hogy kamu adatok. Attól, hogy a géped hoki nem azt jelenti, hogy másé is.
Bár már kezdek gondolkozni, hogy az enyém azért megy úgy ahogy, mert gyári olasz nyitott verzió.....
De vazze,nekem télleg 4-4,5 volt az átlag :D Power alatt meg 3
5-6 ezer közötti tartományon,pedig át kell lendülni,ott tényleg kicsit többet gondolkodik
Ma összefutottam Tatán egy piros-fehér-fekete macskalámpással,innen vki?
ugylátszik ugyanolyan gondunk van hogy a mi motorunk 60-ról 6-ba nem gyorsul 150-ig ne hidd el a fogyasztásról a 4-5 litert meg ezeket a kamu adatokat hogy így megy meg ugy megy... ezek ennyit tudnak, tudom miről beszélsz amikor a rugalmasságról meg az 5-6 ezres fordulat közötti "gyengeségről" beszélsz, de hozzá lehet szokni
Hali srácok
Tudna valamelyikőtök olyan német vagy inkább osztrák oldalt ahonnan motrot lehetne venni?
Olyat mint itt Mo.-n pl. a motor.hu vagy a hasznaltauto.hu/motor
Előre is köszi
szevasztok :D
ne csigázz
nem is a fogyasztással van a gond ott....
de azt senki sem tudja mi baja volt(esetleg van)?
scottpeter-é jobb vétel lett volna,ezt akkor is tudtam már,és nagyon sajnáltam h elment.
csak bírjon ki alattam pár ezret még aztán után az új gazdájánál azt csinál amit akar tavasszal.
de érdekes mert szerintem motorikusan rendben van...
persze akkor nem lenne 6 literes fogyi,meg menne hasalás nélkül is
ebbe jól belefogtam
hát jah...simsont meg mz-t tenyeréből vágja,de lehet az nsr karbiját már nem birná jol belőni...bár én még nem vittem hozzá,de nem is fogom szerintem,nem azért mert nem bizok meg benne,hanem azért is mert még nem volt olyan baja,meg nem akarok felvágni,de eddig mindent megbirtam csinálni,ami baja volt a mocinak...már mindenét láttam...tudom ha egy kábel lóg,hova való,magát a karter belselyét nem láttam még,a hengert is most cseréltem
még mindig polírozok ha érdekel vkit!Akármit!NSR,RS...akármi
semmi gond
bocs a szoveg kozepélyért kicsit értelmetlenre sikeredett
aha értem okés
azt nemmondom más motorjára hogy szar de azbiztos hogy nemállt a helyzet magaslatán abonyban volt ennél eddig csak jobb NSR ek voltak akár nsr124-é vagy scottpeteré vagy karakteré...
egyébként épp tegnap beszéltem vele az NSR ről mondta is hogy na... elviték győrbe
köszi
mivan mindenki ismeri Imit és mindenki tudta h szar a motor csak én nem?
F. Imre nekem azt modnta azért szorult meg, mert egy raklap szar az a motor. Ez igaz?
polírozást vállalok!Minta a képeim között!Ár a bonyolultság szerint...ha érdekel irj!
Amúgy meg szerintem nem az a megoldás, hogy most ráülök egy ezres gépre mert nem megy egy 25 ös gép nyomatékból. 20 Nm 9E körül, hol lenne a nyomaték.....
Hát lehet pár embernek fura lesz, de mikor hideg a moci már néha 1500nál felváltok, így megyek kis ideig.
Mikor rámjön az 5 perc, akkor is így megyek. Ma pl. feltettem hatodikba és megnéztem melyik az a sebesség amikor még fel tud gyrsulni. 30km/h 6-ban az ilyen 1500 ford. körül amikor szenved nagyon....nagyonnagyon. De 40-től egészen felgyorsítana végsebességre. 40-ről is tud menni de városban rossz, mert azért tartani kell a tempót. Akkor persze visszakapcsolok. De mikor üres az út 2000 fordulat fölött nem dobálom vissza. Persze néha jól megfingatom, el ne lustuljon nekem
Én kipróbálnám neked, de én messze vagyok(bp), amúgy én nsrem is kb ilyen volt, abban iszonyat módon elkopott már a dugó...