Hát akkor az bukta is lehetett volna :O
Szálszakadásos lehetett.
(ha eredetileg 2001ben már kész votl a mocim akkor most 7 éves a gumi és van benne 14 E km ahhoz képest elmegy...)
Tudtam, hogy Te vagy. Azért ezt vettük mert jó az ára, és jobb a mintája a pirelli mt75-nél.
A mostani pirellim kicsit rossz. Múltkor belementem olajtócsába, azóta megint alig döntöm
legjobb ha kerülöd a nagy terhelést amikor pl nagy gázt5 kell huznod hogy menjen inkább pörögjön olyankor vagyis válts vissza egyet, motorfék tényleg ne legyen az sokat számít, most már nyitogathat a powe de az is laza gázzal egyenletesen és ne túl sokáig pl 10-15 mp jah és ha tudsz ugy menni hogy változó fordulatszámon akkor tedd azt mármint óvatos kigyorsítás kuplung be lelassulsz óvatos gyorsítás stb.
egyébként most 110 elöl és 140 van hátul(mind1ik szélesebb ugye a gyárinál)
ha 100as megy előre és 140 marad hátul,attól jó lesz?
úgy értem kanyarokban meg ilyenek(vonatkoztassunk el attól h kenda)
augusztusig vár ez a dolog,a kenda meg tudom h nem jó,azért is előzött meg egy kanyarba ma a hátso kerék.
viszont tény:
elöl Conti van
el van kopva,cserélni kell
hátul Kenda van
szinte vacsi uj
nincs pénz,pedig cserélni kéne.
szerintem lesz előre conti vagy k63,aztán hátul még maradhat a kenda,és azt a 10ezer forintot ami így megmarad elbenzinezem.
Conti twist? Ez picit vékony lenne az rs-re (130) de tuti jó, mert sm motorokhoz és 125 (250) mocikra írják.
Remélem jó lesz
(Úgy néz ki a gyári gummával 15 ezret elmegyek)
Scottpeter is ezt mondta,egyenlőre ott vok hallottak alapján h a két gumi ugyanott van tudásban,csak épp a conti még elkér a márkajelzés miatt 2-3ezret.
még várok aug.-ig,akkor lesz csak pénz rá.viszont akkor már hátul is cserélni kéne a KENDA-t,hiába nagy a profilmélység.az úgy meg sok.
más:ma már kicsit húzatgattam a gépet,persze finoman,és tényleg csak 5 és 6ezer között van lyuk,6tól már lendületes,7től meg kimondottan gyors.persze 7500nál csak 1x volt,és vissza is vettem aztán 7000re
végülis már megvan 400 km,ártani nem használ semmisenem neki
Szia, gumitéma: Én előre Heidenau K63-at vettem 10ezerért, hátulra K64-et 15ezerért. Előtte Kenda volt rajta, csúszkált, nem mertem dönteni, mert elmászott a kanyarban, stb... Elég rossz volt. Most hogy ezek vannak rajta, sokkal jobban lehet dönteni, voltam már vele az Esztergomi, Visegrádi szerpentineken is és jól működnek. Esőben is mentmem vele egyszer-kétszer, de persze ott óvatosabban kell menni.
Szálszakadásos lehetett.
(ha eredetileg 2001ben már kész votl a mocim akkor most 7 éves a gumi és van benne 14 E km ahhoz képest elmegy...)
első keréken
bár kiváncsi vok ezt hogy fogja arrébb tenni powernél
A mostani pirellim kicsit rossz. Múltkor belementem olajtócsába, azóta megint alig döntöm
a gumi tényleg nagyon jó sztem veri a dunlop-ot is árba meg mindenbe.. majd meglátod h tapad
bár az egy picit gyengébb....
ha 100as megy előre és 140 marad hátul,attól jó lesz?
úgy értem kanyarokban meg ilyenek(vonatkoztassunk el attól h kenda)
viszont tény:
elöl Conti van
el van kopva,cserélni kell
hátul Kenda van
szinte vacsi uj
nincs pénz,pedig cserélni kéne.
szerintem lesz előre conti vagy k63,aztán hátul még maradhat a kenda,és azt a 10ezer forintot ami így megmarad elbenzinezem.
Remélem jó lesz
(Úgy néz ki a gyári gummával 15 ezret elmegyek)
Nálunk a kendára csak ezt mondják: ,,kend-a-hajadra"
még várok aug.-ig,akkor lesz csak pénz rá.viszont akkor már hátul is cserélni kéne a KENDA-t,hiába nagy a profilmélység.az úgy meg sok.
más:ma már kicsit húzatgattam a gépet,persze finoman,és tényleg csak 5 és 6ezer között van lyuk,6tól már lendületes,7től meg kimondottan gyors.persze 7500nál csak 1x volt,és vissza is vettem aztán 7000re
végülis már megvan 400 km,ártani nem használ semmisenem neki
k63 vagy contitwist?