Ne keseredj el! Visszaolvastam... És azt kell mondjam, eddig csak kellemetlenségeket fogtál ki! Ne is legyen több! Egyébként ha szerelő, és már Sümeg.. akkor Tapolca - Lakamoto! Ugyan nem olcsó, de ha ott megcsinálják a motorod, akkor nem lesz panasz rá, az biztos! (hivatalos Honda szervíz egyébként) De egy karburátor beállítást, persze pucolással biztosan nem olyan vészesen mérnek...
És ha még nem vettél gumit... Javaslom a Heidenaut, kedvező ár, és korrekt gumi... És új! Nem más ledobottja...
Amúgy az, hogy erőtlennektartod.. Háát nem ETZ az tuti... A r9videbb áttételt pedig valószínúleg azért használták, mert a legtöbb NSR nem szereti a 6.-at... Akinek a környezetembe volt, mind azt modnta, 100 alatt csak lassul, ha beteszi, fölötte valamivel jobb...
én álltalában csak 5 km erre távolodok el az otthonomtol bemegyek a városba oszt annyi ha megmesszebre megyek ami eddig csak kétszer fordult alő akkor csak ugy indulok el ha semmi felhő nincs az égen
szevasztok srácok, megérkeztem hoszú távollétemből. távolmaradásom ideje alatt kecskemétről balatonra 20 perc alatt értem le. :D na ez aztán a csúcssebesség hihihi
huzd szét a power csatlakozóit,és nézd meg neme-e rozsdás,vagy saras...,ha nem akkor is huzd szét,aztán meg told össze mert lehet kimozgosodott,mert ha azok közül vmelyik is nem érintkezik akkor megse mozdul a power!Ha csupa sár belül minden és már szétszedted akkor takarisd meg faszásra...mert seminek sem tesz jot a mocsok...
nem nyit a powerszelepem. kézzel tudtam rajta állítani most nyitva van de nem zár vissza. az elektronikai része nem müxik. cserés v lehet vmit kezdeni vele?
Sztem mindenféle képpen normális szerelővel csináltasd meg.Amúgy nem hinném hogy drágán állítják be.szervízbe mondjuk úgy tudom hogy 10 ezer ft az hogy gyári beállítású legyen.
Kalev motorikusan sztem nagyon jó az nsr-ed. Azokat a kisebb hibákat meg meglehet csinálni.Nincsen annak komoly hibája.Öreg motorok ezek már tehát tökéletes nem lehet.Semelyikünk NSR-e sem az sztem.
nekem is.és be is igazolódnak...
viszont úgy döntöttem akkor is megcsináltatom tiptopra kerüljön akármennyibe,aztán majd max nem adom el,vagy tavasszal eladáskor bukok rajta.azt is csak magamnak köszönhetném.
annak sem látom értelmét h a garázsban álljon 1 évig.
viszont nagyobbat most úgysem veszek(jogsi miatt)
motor nélkül meg nem lehet meglenni.
Anyagi okok vezérelnek... De nem sürgős az eladás, szerintem még ez a szezon az enyém /eléggé jó áron hírdetem.../, meg aztán ez alatt a pár hónap alatt meg is szerettem /pedig voltak fenntartásaim a 2T- vel szemben/
A Reált azért mondtam, mert az szakszervíz, vagy mifene... . De persze, a csanaki srácot biztos nem habokra dícsérik / a sümegi meg lehet tartalék, ha megdőlne az eredeti terv/.
Köszi a dícséretet a mocim nevébem, mindjárt átadom neki . /mellesleg eladó... /
reált ismerem,nem rossz nem rossz,de azért hagy némi kívánnivalót maga után,ismerősöknek amit ott nem csináltak meg azt a csanaki srác megcsinálta.
sümeg meg nem annyira veszélyes,de minek menjek el oda ha most talán találtam egy jó szerelőt...?!
amúgy szép az nsr-ed
Szia! A csanaki szerelőt nem ismerem, de eddig csak jókat hallottam róla. Egy szerelő van, akit jól ismerek, de ő sümegi, gondolom, inkább csanakot választod . Esetleg még a Reálba is beviheted, ott is értik a dolgukat a fiúk. Nekem is valószínű, hogy el kell vinnem hozzájuk az Nsr-t, mert az enyémen meg a hátsó féknek van iszonyú hangja.... Hogy miért, az rejtély, a párom már kétszer szétszedte, tisztította, egy ideig jó volt, de aztán elkezdett hülye hangokat adni.... /mintha csacsival mennék, folyton iá- zik.... /
ó ha 5 alá menne ez...
de nem is zavar még annyira a fogyasztás,csak legyen jó.
egy karburálás segítene az enyémen?
amugy érdekesség,h 13as első és 35ös hátso lánckerék van rajt,ami elvileg(!) jobb gyorsulást és rugalmasabb viselkedést eredményezne(mivel 14es asszem a gyári).ahhoz képest...
sebaj le van rakva a garázsba,legközelebb augusztusba jön fel onnan,amikor lesz pénzem szerelőre,aztán odaadom neki h csináljon meg mindent amit hibának tart.
És ha még nem vettél gumit... Javaslom a Heidenaut, kedvező ár, és korrekt gumi... És új! Nem más ledobottja...
Amúgy az, hogy erőtlennektartod.. Háát nem ETZ az tuti... A r9videbb áttételt pedig valószínúleg azért használták, mert a legtöbb NSR nem szereti a 6.-at... Akinek a környezetembe volt, mind azt modnta, 100 alatt csak lassul, ha beteszi, fölötte valamivel jobb...
viszont úgy döntöttem akkor is megcsináltatom tiptopra kerüljön akármennyibe,aztán majd max nem adom el,vagy tavasszal eladáskor bukok rajta.azt is csak magamnak köszönhetném.
annak sem látom értelmét h a garázsban álljon 1 évig.
viszont nagyobbat most úgysem veszek(jogsi miatt)
motor nélkül meg nem lehet meglenni.
Köszi a dícséretet a mocim nevébem, mindjárt átadom neki . /mellesleg eladó... /
sümeg meg nem annyira veszélyes,de minek menjek el oda ha most talán találtam egy jó szerelőt...?!
amúgy szép az nsr-ed
de nem is zavar még annyira a fogyasztás,csak legyen jó.
egy karburálás segítene az enyémen?
amugy érdekesség,h 13as első és 35ös hátso lánckerék van rajt,ami elvileg(!) jobb gyorsulást és rugalmasabb viselkedést eredményezne(mivel 14es asszem a gyári).ahhoz képest...
sebaj le van rakva a garázsba,legközelebb augusztusba jön fel onnan,amikor lesz pénzem szerelőre,aztán odaadom neki h csináljon meg mindent amit hibának tart.