Miért kellett megállni? Beállt a dugó? nekem a robogonál 80-nál leáll mint egy makrancos csacsi. Pihen 2 percet aztán pöccre indul. És az erejéből se veszit, de azért nem hivom ki a sorsot. Állitólag a karbi kicsi hozzá és elfogy a nafta. Lehet hogy viossza kéne cserélni 50-esre (most 70ccm-.es)
igen ez lesz.
gondolom itt nem tud senki semmit a csanaki szerelőről...?
mind1 állítólag jól dolgozik jó áron.elviszem ,legalább felmérem a gondokat.
valaki Pesti vagy közelebbi nsr-es nem akar menni a gépemmel?
persze csak vizsgálat szempontjából
bár Pest messze van.
hát még ha érezném jó lenne,de 3xos többletet nem érzek.
meg szerettem én aztat
és ami a legfontosabb:mindig hazavitt.és itt közel 10e km-ről van szó.
ennél 700 km alatt 4x kellett kényszermegállnom.
Szerintem kellett volna várnod a jogsira és akkor vehettél volna egy 600-ast és nem lennének ilyen gondjaid.Egyenlőre törödj bele, használd így ahogy van, azért ez is erősebb mint az MZ-d volt
nemakarok beleszolni de szerintem nézesd meg egy szerelővel mert ha jo állapotban van akkor nemkéne 120 nál sem bujkálni a plexi mogé nekem pl 100 110 ről is szépen gyorsul visszavltás nélkul is simán megy 150 is hasalás nélkul is nekem annyi gond volt vele hogy első 1000 km en nagyon kímélve volt aztán meg nemis ment annyira 3000 km esen ellet víve szerelőhoz power takarításra... azota nagyon megy ja és nemakarom leszolni F. Imérét se mert ismerem meg télleg jofej de nemnagyon ért a motorokhoz sajna a simot még megcsinálja de NSR RS vagy mito az már nem az ő asztala sajna nekem is volt nála az RS em még az 50es hát állított a karbiján csak sajna elég rossz irányba igy ezt kovető napon rá 60 km re megis szorult
a 6-6,5 úgy lett h haverral mentünk egy tempósabbat(helyenként 140,120 átlagba),de ez csak 50 km volt,előtte meg 80-90nel(bejáratós volt még)
ja kiput ki kéne égetnem,az is számít biztos,mert bejáratás alatt lerakodott a cucc szerintem.
egyébként mivel nem mentem másik nsr-rel így nem tudok nyilatkozni igazán objektíven.
majd ha valaki győr környéki kipróbálja a vasamat,meg tudja mondani h jó v sem így.
ráadásul a 10 literes tartály így nagyon kicsi.lehetett volna ennek is 13.
majd 1ik nap kimegyek a pályára megnézem a végét,elvileg ha 150 felett van akkor nincs vele gond,nem?
Jobb,gép,de drágább is,ezért sokan basznak rá költeni,és ennyi év után ez lesz vele...
Nekem is 50-től gyorsult 6-ban 145-150-ig gond nélkül és átlagban 4 literrel jártam el vele,a plafon 5,5 volt,de akkor kegyetlen mit kapott A tankot takarítsd ki,lehet csak sok a kosz az alján.
Én nagyon szerettem és túrázni is megfelelt.
Nem tudom mi van azzal a motorral, de szerintem nézetsd meg rendesen.
5-6 között használhatatlan?! Akkor kezd el menni ember. Nekem még 6-ban se kell visszaváltani emelkedőnél, igaz akkor már nekem se megy annyira, de a fordulat nem csökken. 120 után nekem még gyorsul ha nem bujok be, akkor is.
6-6,5 liter az meg sok nagyon. Elmentünk Kunmadarasra, város stb. és 4-5 liter közt volt a fogyasztása. Az utazó sebesség meg 110-120 volt. Lazán bírta... 7ezret pörgött akkor is.
Nyomatékból meg ne akarjál motorozni egy 2T motorral, főleg nem 125-össel.
Erőből kell megoldani mindent
még 1 gondolat,aztán már többet nem sírok,ne izguljatok
az emberek többsége talán(de legalábbis én) legtöbbször a középső fordulatszám-tartományt használom,akár városban,akár túrán.na most ez a gép pont itt nem áll a helyzet magaslatán.
10500on meg nem használjuk állandóan,én meg főleg ritkán.
ez a 3500-7000 tartomány lenne nekem a legfontosabb
más.
21 kw-t máshogy osztottam volna el.
5-6e között használhatatlan,kicsit kisebb végsebességgel nagyobb rugalmassággal is jó lett volna.
100as tempo gondot okoz neki,mert még nincs olyan tartományban h menjen.na most ott a baj h túrázásra használtam volna(akartam).jön 1 kis emelkedő ne kelljen már visszaváltani...
120nál ne kelljen már bújkálnom h gyorsuljon!
egy túramotor kellett volna,majdnem azt mondom h ilyen pegaso v ilyesmi,csak az meg kicsit a másik véglet,megint nem jó túrázni.
power sem nagy cucc,jó-jó aláírom h megy rendesen ott,de akkor meg benyel 6-6,5-t 100on.
igazából nem tudom sokhoz hasonlítani,és hülyeség amit most mondok,mert haver 250 cbf-je volt az etalon nagyjából.
aztán ott 15 kw-ból sokkal jobbat(így félreérthető,ugy mondom h nekem az jobban fekszik) kihoztak.
nem rossz ez,csak NEKEM nem jön be ez a megoldás.
nyomatékból nem tudok gyorsulni mert 5ezerig nagyon hamar elmegy,felette meg nem gyorsul,hacsak nem már 6500 felett vok.de annyira meg nem sietős
így vagy 5ezerig megyek,vagy felette de úgy h 6500 alá ne essen vissza felváltásnál sem.
nehéz megfogalmaznom pontosan miért nem jó,nem tudok többet írni.
talán egy lánckerékcsere segítene.csak az megint pénz.
Benzincsap témához, abban tudok talén segíteni, szedd kis és pucold ki, haverom af1én is azért nem volt meert ekltömte a tratalék alján a szűrőnél a mocsok...
világos volt nekem már mikor láttam minden.
Imi megvette valakitől jó áron néhány hibával,megjavítota és eladta nekem
láttam a karcokat,kavicsfelverődést,lánc az jó rajta szerencsére,a guminál nem gondoltam h hátsó is cserélni fogok,de ez a Kenda nagyon szar,most már tudom.
úgy voltam vele h neten sem láttam jobbat jobb áron,meg mikor mz-t akarták vinni is mondtam h új motort a szalonból.na ugyanilyen elven jöttem ide is.
ülés frissen húzva rajta,bal oldali idomon a piros sáv legeleje az index utáni rész pl csak szigszalaggal piros,gondolom horzsolás volt ott és azért ment rá a piros szigszalag.a tükörnek 2 helye van,a kormányba is lehet csavarozni,gondolom nem gyárilag hagytak 2-t.
az h fektetve volt az oldalára(akár csak eldőlt) azt ott is láttam,de nincs azzal baj ha szépen megvan csinálva.és nagyjából azért megvolt.
aztán itthon mikor töltöttem váltoolajat leszedtem az idomot,akkor láttam h milyen festékszóró nyomok vannak benne(nincs fényképezőm most itt,nem tudok képet,majd 7végén rakok)
mivel motorikusan jó volt(és jó is eddig) ezért elhoztuk.na meg azért mert több mint 200 km volt csak az odaút.
egy kicsit csinosítom,aztán nekem már jó lesz erre a pár ezer km-re ami tavaszig hátravan.
arról meg nem tehet a gép h nekem más elvárásaim voltak teljesítményileg(nem kimondottan erősebbre számítottam mielőtt valaki félreérti)
ez van.
1ik nap mikor felhoztam a garázsból nem indult önindítóval.ismét ilyen lettem
aztán nincs benne tartalék,miután tartalékra csavarom csak 5 km-t megy,nem tudja felszedni az aljáról a benyát.gondolom a benzincsap és cső sem gyári benne,a tartalék rése ezért nicns rajt,helyette van egy ferde cső(még nem láttuk,apám gyanakszik erre,és szerintem igaza van)
futon kellett hazahozni,bár aztán kiderült h csak benyát kell önteni,mert nem tudja felszívni
aztán a mai hátsofékes eset...
meg sok kellemetlen apróság,amit inkább az mz-től vártam volna,nem egy elvileg jobb géptől.
Nem azt mondom, hogy szar vagy ilyesmi. Jobban meg kellett volna nézi. Idomok széle, gumi, lánc állapota.
Azt mondod amúgy is karcos.... Amúgy nem azt mondom, hogy természetes, de kevés olyan 1x éves motor van, ami életében nem bukott, esetleg eldőlt. Az ilyen előfordul sajnos.
Nem tudom, hogy néz ki az a motor belülről, de ha füleken van rögzítve akkor igazítsd helyre, ha nem akkor hézagold ki. Ez a tipikus jele a csúszásnak. Jól belefogtál ebbe a motorba azért......
sokba lesz ez a motor nekem úgy látom.
most döntenem kell,vagy megcsinálom,vagy használom így.
találtam egy jó szerelőt a közelben aki jó áron dolgozik,azzal átnézetném,meg a hátsó féket is megnézné 1úttal
aztán az ülés is ujra van huzva,és gondolkodtam h kicsit kényelmesebbé tegyem egy kárpitossal megcsinálnám
aztán matrica,felnicsík rá
izzot valami erősebbre cserélni(xenon),amivel látni is lehet
az idomom színe sem gyári,és ahol kopik le a matricaszett ott látom az alatta lévőt is
apróbb karcok az idomon...le kéne inkább festeni az egészet
gumi csere szettben
hát ez még csak a kezdet de már sokban lenne.mivel nem tervezem hosszú távra így ez elmarad.
azért a matrica meg felnicsík meglesz.sőt még egy kulcstartót is veszek hozzá
Irtam neki hogy nézzen be ebbe a topicba, a telcsiét már nem tudom.