ha azon múlik,akkor kibírom várni.
a kérdés h mi a legjobb a blokknak.
hosszú távon legyen jó,egy kis türelmetlenség miatt nem akarom meghajtani.kivéve ha az jó neki
Scottpeter azt mondta így bejáratom,aztán utána kipuból kivarászolom a lerakodott cuccot és ok.
azért már lejtős részeken belekóstolhatsz powernyitásba szerintem de csak ésszel... nem jó ha alacsony fordulaton járatod be mert felül meg lesz az igazi
na látom egyszerre.pont erre gondoltam,bááár
110es első gumma,140es hátso van rajt,ami önmagában széles már,és így nehéz kanyarodni,erre jön rá h mindegyik kockásra van kopva,és még erre jön rá h a hátso ráadásul KENDA...
szóval annyira nem bíznám ezekre a papucsokra az életemet.
jah az első egy lekopott conti
csak olyan drága ezekre már a gumi.nem tom mi legyen.
vágott slick-et occsóér nem tud valaki erre?
Nemtom, mosthogy megvan a jogsi( ótó) mostmár ráérek szal akár jövőhéten is találkozhatnánk aztán egy lightos karikát mehetnénk valamerre. Sajna most el kell mennem itthonról majd még beszélünk az ügyről , hali
győr és környéki nsr-es vagy egyéb kisköbcentis motorral rendelkezők körét
de jobban már nem tom leírni.
tudod akik szoktak ide is írni(pl te )
meg akikről még nem is tudunk.nincs kimondottan ilyen (még).
Hali milyen különítményt keresel? Ezt nem vágom ... bocs csak elég régen olvastam a fórumot , csak ma szúrtam ki az NSR-ed . Egyébként meg grat hozzá !
jah most van 250 km benne,akkor a továbbiakban szerintetek hogy járassam?
eddig kisebb távokon jött össze,huzamosabb ideig nem volt egy fordulaton,meg van benne városi használat is 3-5ezerig.
6ezer fölé nem mentem.
jah és még egy kis gond:nektek se szokta venni a 7.et?
na most mindenki mást írt,faxa...
Simo90,neked a legkönnyebb válaszolnom:ezerszer írtam mióta megvan h győri különítmény kerestetik stb,de senki nem jeletnkezett,mondom faxa,ittmaradtam egyedüli győri nsr-esnek...
többiek:Scottpeterrel tartom a kapcsolatot msn-en,és benne megbízok annyira h amit mond azt úgy csinálom az nsr-en.szóval szerinte ez normális,és bejáratás után menni fog az.
ma (is) mentem vele,1-be 2.be menne 6ezer fölé,3ba már nem akar,csak azért nem próbálom ki mert ugye bejáratós...szóval csak érzésre h "menne-e vagy nem" minden fokozatba.
6.ba pl nagyobb gázra 90 körül elkezdett esni a fordulat(és sebesség is)...
viszont egyenlőre bejáratós,szóval hagyom,ha utána lesz problem,akkor majd szólok újra.
hat baratom tudod mire jottem ra?arra hogy ugyan azt a harom szavat ismeteled cigany, buzi,szlovak!1cigany az akinek a szulei is azok nekem nem!de neked se mert apad kutya ,anyad cigany!ugyhogy tese vagy igany csak felig.buzit inkabb nepiszkaljuk igyis faj neked hogy buzi vagy mert megdobtak a felvonulason.a szlovak meg szerintem szlovakiai mert ugyebar a nagyapam nemesi magyar csaladbol szarmazik es papirom is van hogy a nagyapam nemes.es te mivagy Olah Gazsi?
enyémbe nincs semmi folytás nemtom lehet h a gyerek volt a béna passz de megettem xD kicsit vicces volt nem gondoltam volna. vkinek nincs fordulatszám mérője? mert az enyém nem akar 9ezer fölé mérni
moker meg egy buzi.Taknyos kis hülye! nemtom mi a faszt képzel magáról! azt hiszi ő itt a főokos pedig csak egy nyomottfejü szlovák cigány.. csókolommal kéne köszönnöd seggfej
bejáratás altt is ki kell majd pörgetni néha... igazából az a lényeg kerüld a hirtelen gyorsításokat meg ne erőltesd jobb ha visszagangolod egyet ha emelkedő jön... jah és motorfék szigorúan tilos
a kérdés h mi a legjobb a blokknak.
hosszú távon legyen jó,egy kis türelmetlenség miatt nem akarom meghajtani.kivéve ha az jó neki
Scottpeter azt mondta így bejáratom,aztán utána kipuból kivarászolom a lerakodott cuccot és ok.