az enyém meg még mindíg szétdöntve a műhelyasztalon... basszus a múlthéten összepakoltam, aztán olyan hangja volt mint valami széthajtott babettának.... azt hittem először hogy nem stimmel a hengefej mérete és eléri a dugó(mert már a simo-val jártam így), aztán szétszedtem megint, és nem. minden stimmel a hengerrel. de viszont a főtengelycsapágyak odavannak... úgyhogy most sos kéne vennem, csak nem tok szabadulni a munkahelyemről sem napközben, mire végzek addigra meg pont bezár, a barátnőmre meg az öcsémre meg nem merem rábízni.... hétvégén meg ugye mocis találkozó polgárdin. csak az a legszarabb az egészben, hogy múlthéten hoztam haza a Hondától, ott rakták össze a blokkot a friss szimeringekkel, és még direkt kérdezték is hogy nem kell semmi mást cserélni? én meg rávágtam hogy nem, csak a szimeringeket... sztem most hogy rendben van a dugó meg minden, nagyobb a kompresszió, azért hallatszik ennyire hogy odavan a csapágy.
érdekesen fogsze gy kb akkora dobozt amibe belefér a kamera és szivaccsal ugy kibéleled hogy ne mocorgjon benne hanem passzosz legyen. Ez azért jó mert nem mocorog meg mozog közbe és a szélzajt is csökkenti felvétel közben. Persze lyukat vágj a kamerának. Aztán valami ragasztószalaggal a dobozt a tankhoz rögzíted nem tudok sajna képet mutatni de baromi hülyén néz ki ilyenkor a motor
akkor jó Előre is kössz a hengert!Mióta megvan már mentem vele kb 550 km-t,és nagyszerűen muzsikál!Nem értem miért cserélted le!Nagyon jol megy...(pláne az arrow rendszerrel)...!Mondjuk az elején féltem milyen lesz,de hálistennek nem csalódtam!A blokk sem csörög már,csak szép csendesen jár,meg a kipuff pattog!Jah meg hörög mert kivettem a légzajcsökkentőt Majd ha unatkozok valamelyik nap lehet rakok csinálok egy videót On-boardon hogyan oldják meg a kamera rögzítést?
annyit meg nem veszek h megérje
persze azt nem tudom h nsr-re 100/80 megy?
lehet pont érdekelne,mivel eléggé kopottas ezen az első...
a közreműködést ezúttal is köszönöm Scottpeternek
íme: