de pont az a problémám hogy ha rátépem a gázt teljesen akkor pont egybeesik a két jelőlés, ahogy lennie kell, de amikor elkezdem húzni akkor még laza a bowden és csak később kezd el mozdulni. szóval akkor azt mondod, hogy egyszerre kéne indulnia?
Szerintetek jól van az úgy, hogy amikor elkezdem húzni a gázt, meg sem mozdul az olajpumpán az a kis tárcsaszerűség, amin a bowden van, hanem csak akkor amikor kb 1 centit hútam a gázkart. De ha ráhúzom fullra, akkor meg pont egybeesik a két jelölés. Nem kéne már akkor elindulni a tárcsának amikor elkezdem húzni a gázt? alapjáraton meg ugye teljesen a helyén van az a kis tárcsa, akkor meg nem is kap olajat? vagy hogy van ez?
Külföldi érvénytelenített forgalmi, saját névre szóló kétnyelvű adásvételi. Ha ezek megvannak gond nélkül lehet forgalomba helyezni. Ha más kínlódik vele akkor biztos nem stimmel valami. Nekem is azt mondták milyen hú de szenvedős dolog az egész közbe meg kurva egyszerű minden.
Ja mellesleg ha papírozásban ilyen okos mindenki, akkor kérdezzétek meg az RS topikban, egy srác levizsgáztatta az RS-ét, kurvapöpec állapotban volt, és ő megmondja, hogy mekkora szenvedés......
emberek..lenne párkérdésem..tehát hogy izéé matricaszettet nemtud valaki szerezni vagy vmi? mert nagyonfontoslenne..a másikmeg hogy van egy NSR-em..20 kW van a forgalmiban és nemlehet valahogy visszafojtatni papiron?:S vagy vmi?
Ha meg nem biztosak a dolgukban, akkor meg beküldenek a kpm-hez köbölésre, ott mindenre fény derül...
Röviden ennyi.