Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Semmi gond, csak azt hittem, hogy elirtam a cimet. ráér, nekem is most rengeteg munka jött össze.
89 vagy előtti lehet ez és 28ért sztem sok, egyik haveromnak 250ért van irányáron egy garantáltan 92es gyári festéses gépe, műszakis, full jó meg minden.
és azzal hogy aztmondod a repsol nem igazán jó hááát legyen nem vitatkozok... kipróbáltam pár dolgot használtam jó pár kenőanyagot, javítottam, (halkan megjegyzem építettem) nem egy két motort, ÉN A REPSOLT AJÁNLOM...
a repsol racing változatát ajánlják és használják a profi cr versenyzők is nemhiába ajánlja a honda is a saját motorjaihoz...
Hát nem annyira, motul vagy agip.e ezeke jók...
aztnemtudni mikori évjárat még ígyse sajnos :) csak azt tudni hogy 3 küllös felnivel 89 előtt gyártottak ilyen gépeket. ilyen árért meg egyenesen nevetséges felhívni se érdemes
Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget! Legalább tudom h hanyas évjárat , az ár meg sztem is rettentő sok érte...
én repsolt használok szentem a full syntetikus abból baromi jó
az a motor jó lesz '89-nek is,mivel addig volt 3küllős a felni,onnantól 6!
Az egyensen lehetetlen hogy 94-es legyen. 93-tól macskalámpás van. A telószimering szokott szar lenni, hátsó kereket nézzétek meg hogy nem lötyög-e, első telók nem kotyognak-e, aztán még a termosztát szokott szar lenni. más most hírtelen nem jut eszembe. Ja meg annyi hogy a 280 egyenesen csillagászati ár érte.
Volt itt egy srácnak (Scottpeter)hasonló, 200 körül adta el ha jól tudom.
hello


milyen olajat szoktatok használni nsr be ? Azt tudom hogy legjobb neki a castrol de azon belül milyen! van egy matrica az olajtartályon ott castrol new formula TTs van de olyat nem nagyon találtam! kérlek segitsetek mert olaj kéne a gépbe!
Nekem eddig a teleszkópszimmeringet kellett cserélni, de több helyen is olvastam hogy gyenge pontjuk. És a hátsó kerékcsapágyat is ki kéne cserélni az ősszel, de ez nem általános szerintem. (ja és légyszi töltsd ki az adatlapodat.
HEllo!
Egy kis segítséget szeretnék kérni! Ma megyek egy haverommal motort venni mert ő még nem nagyon van benne..., egy állítólag 94-es NSR, rendszámos 280 ezer. Van valami gyenge pontjuk ezeknek a gépeknek amire oda kell figyelni? És szerintetek nem öregebb mint 94?
Én annyira be találtam feszíteni, hogy meg sem moccant, az a csoda hogy nem szakadt el. olyan volt mind egy darab cső.

Sebaj, nem megy mindenkinek elsőre!
Dani az állandó megmentő. amúgy kössz, megpróbálom majd... De ha látom hogy qrva feszes akkor nem hagyom úgy természetesen, hanem lazítok rajta. de köszi, majd teszteljük...
Pont ezért van... túlfeszíted, úgy kell állítani hogy ül rajta valaki, mert ugye befeszül ha ráülsz, vezető nélkül ritkán látni motort mászkálni... szóval üljön rá valaki, vagy ha rutinos vagy tudod már mennyit kell rajta feszíteni hogy jó legyen ha ráül valaki...
Üdv! Az miért van, hogy kb 2-3 hetente meg kell feszítenem a láncot, mert mindig elkezd lazulni? De úgy hogy csörög a lengővillán... A lánc szemmel láthatóan nem kopott, direkt meg is néztem amikor le volt szedve... Iletve hivatalosan úgy kell megfeszíteni a láncot, hogy nem ül a motoron senki, nem? Mert ha így csináljuk, beállítjuk és utána megyek egy kört, akkor tökre befeszül... Kb hány km-t kell kibírnia egy középkategóriás láncnak városi használat+néha túra közben?
Ha megvan minden papír hozzá, akkor olyan 100-110e. pontosan nemtom, de nemhiszem, hogy sokat tévedtem, ilyenkörül mozog.
Hello neked küldöm. Csak munka volt és nem tudtam feladni pénteken meg tegnap sem. Valszeg csak csütörtök vagy pénteken tom feladni. Vagy esetleg ma de nem biztos.
halihoo!
valaki nem tudja veletlenul, hogy mibe kerül egy kulfoldi honda nsr fogalombahelyezése itt magyarorszagon?( reg dij, muszaki, meg ami ilyenkor kell)
Értem, köszi! Akkor majd meglátom, hogy mi legyen. Az a gáz hogy nem tudjuk visszaheggeszteni, úgyhogy nem lenne jó ötlet elvágni sem:D
Hátuljánál is kéne, és nyomatni bele kompresszorral a levegőt... és akkor kiég, de a gyapotod is, égetés után kipuff pucolás/festés, és elötte persze újragyapotozás jön... szóval ha nem szétszedhető a hátsó dob akkor mindenképpen vágni kell... vagy veszel egy kipuffot, vagy hagyod had erölködjön...
Kipufogó kiégetése? Leszedem az egész rendszert, a könyöknél elkezdem izzítani gázperzselővel a kipufogót, a hátsó dobon meg jön ki a füst? Vagy a dobot le kéne szedni előtte? Levágni biztos nem fogom, az fix... Valaki csinált már ilyet?
Hali!
Valaki meg tudja mondani, hogyért vesztegetnek mostanában normális minőségű sport kipufogó rendszereket? (venni még nem vennék, csak érdeklődök, mielőtt valaki komolyan ráizgul a kérdésre )