Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Heló!
Megtudná azt valaki mondani, hogy a hírdetésbe a mocin milyen fejidom van és hogy honnan tudnák esetleg szerezni ilyet? Ha van valakinek valami link azt nagyon megköszönném!
a hírdetés:
http://kepesmotor.hu/honda/i?p...
karbi, membrán, ha power lenne hááát nemtom szentem nem az... vagy extrém esetben gyujtás :S bár azzal nemtom hogy lehet-e baj én legutolsó sorban gondolnék arra pláne ha ilyen "tünteteket" produkál.
Az nem lehet hogy túl sok benyát kap egyszerre és ne tudja elégetni, azért dadog? Mert ahogy említetted, ha óvatosan adagolod a gázt, akkor könnyebben "felszívja" az éppen rendelkezésre álló benzin mennyiséget. Azt megnézted már hogy fúvókák mekkorák?
24 Nm
Valaki tud eladó hengert dugóval?Fontos hogy jó állapotó legyen télleg,és ne arany áron!PLS szóljon akinek van!
Kibaszott geci crm-- néha bedadog(elég sokszor) 8ezer előtt mibaja lehet? ha odaverem neki 1esben akkor megy szépen 8ig oddmeg csak " makog meg küszködik"vagy lassabban kell átvinnem azon a fordulaton akkor semmi probléma nincsen. milehet ez? új gyertya, meg j powerbeállitás(elvileg) MICSINÁJJJAK HÁBLHÁBLHÁBLH

( ijen blokkos mint a képen van vagyis ez az )
31,15 Le at 8250 rmp (kb 19Kw)
2,4 Nm at 7250 rmp

talán
cv=Le
valaki gyorsan hatso elado labtartot legyszi
Hát igen ilyem ütemes kerepelés. De nem terhelés alatt hallani hanem mikor üresben jár a motor. Terhelés alatt mintha halkabb lenne mint üresben.
Max power: 31,15 CV @ 8250
Max torque: 2,4 kgm @ 7250
valaki ha ezt lefordítaná nekem lóerőre és KW azt megköszönném
Főtengely- Hajtókarcsapágy? Ilyen ütemes morgás? Ami egyre erősödik? Amúgy a motor menne, csak morog? Pláne, mikor terhelés alatt van? Vigyázz, ha hajtókar, vagy főtengelycsapágy, akkor az hamar tönkremegy, mi több, a főtengely a generátort, a hajtókar a henger-dugót viszi magával a pusztulásba!
A jó hír, ha kell főtengely, tudok neked gyári, használt, jó állapotút kedvező áron! :)
okés akkor beszéld már le vele!
Nem mert akkor meg nekem nem lesz. Még rákérdezek, de remélem hogy igen.
hát baszod akkor nem tom mi az isten van Két fajta lenne? Tököm tele van már az egésszel?Azt nem adod el?Akkor a hétvégén elbirtok jönni a haveroddal?
Kéne egy kis segítség.

A motornál a blokk felől igen érdekes ilyen (kerepelő hang) kezdett el hallatszani. Eddig nem volt ez. Valakinek van ötlete hogy minek lehet ilyen hangja ?

Az olajpumpa és a henger tájékáról jön. Nem hiszem hogy a vízpumpa lenne az vagy az olajpumpának lehet ilyen mellék hangja ? Vagy még esetleg a gyürüknek ?
Mert így nemigazán akarom használni nehogy beáljon.
abból sajnos nincs 2. majd lefényképezem az enyémet. egész másképp néz ki az enyém, de pont passzol az újra is.
tényleg bocsi, pedig ott vannak a vesszők, jó helyen...
Holnap jön valaki Hajdúdorogra?
félreértesz.
-a henger dugóval együtt volt 48e

-a 2 gyűrű meg az vékony szögletes izé, amit nem is tudok hgy hova való, de sztem valamelyik gyűrű alá, az volt 12

-aztán a power tengely, a két kis nyelv, rögzítőgyűrű, távtartó, szimering, talp/fej tömítés mag kb 20.

a dugó nemtom mennyi külön, mert szettben vettem a hengerrel.
dugó 12? a gyűrű meg 20? kizárt....
Ha a Hondánál veszed, akkor: 48000 a henger + dugó, 12000 egy alapméretes gyűrűszett, meg kb egy 20-as a többi kis szarság, power alkatrészek(ha veszel újat), tömítések, ilyesmik.
szóval elég húzós ha újat veszel.
De viszont volt itt egy srác, aki a pinkmotors.hu-n vett/venni fog új hengert minennel együtt, hengerfejet beleértve volt 50valamennyi.
ha visszatekersz pár oldalt akkor biztos megtalálod
hát ez a szerelővel összerakatás ez zsákbamacska, mert vagy belerakta az új alkatrészeket, vagy nem...
(azt mondják 50 az új henger, de mindjárt gondolom írnak erre valamit, én még nem néztem utánna mennyi az új...)
Hát ilyen ragadásnál gyakran sérül a henger, vagy veszel egy újat dugóval kb 50, vagy perselyezteted, ez is kb 50