Nah örülök, hogy végül összeállt a technika. sztem állítsd a két jelet egymásra, az a biztos. azzal a bowdennel sztem csak annyit állítasz hogy mennyire nyisson ki.
Egy ideje nem mer a km oram, szetszedtem a spiral jo, az ora is! Amibe csatlakozik a kereknel a spiral azzal nemjo valami.. Kerekcsere utan kezdte el csinalni kb 1-2000 rel.. Eloszor csak ugralt azt utana semmi.. Mi lehet vele a baj kosz elore is!
azé picit álitanék az olajon mert 400km alatt benyalt 1 liter olajat azt a kipuf égestést kiprobálom. továbbá egy olyan kérdésem lenne ha hidegen inditod elsőnek mondjuk reggel szivató nélkül indul de utána a 1 ideig a legkissebb gázadásra is megfulad még űresbe is ez karbi álitás probléma vagy melegednie kell és ez természetes?
na tegnap sikerült felrkani a hengert,dugót mindent...végül összeált!Jó lett minden,csak a power most ilyen 8-9 ezernél nyit....ha a bovdenfeszitőt kintebb csavarom a hengeren lévő powerdobozkábol,akkor csökkentem azt a határt ahol nyit a power,szóval kisebb fordulaton nyit a power,vagy növelem?Szépen musikál amugy az arrowwal
Azt nemtom hogy hogyan lehet állítani az olajzását, de nem is érdemes bántani, nem baj ha többet eszik, legalább nem ragad meg. Kipuff égetés:
Leszeded a kipuff-ot, abba a végébe, ami a hengerhez kapcsolódik, bedugod a kompresszor pisztoját és fújatod levegővel, közben meg pörkölni kell valamivel(mondjuk gázpalack), és így kívülről kapja a hőt, belül meg a levegő áramlása miatt ugye izzi a koksz. pörkölöd mondjuk 10 percig, utána meg kell kocogtatni, és kiönteni a kokszot belőle. Ezt megcsinálod párszor és kész. Aztán leveheted a dobról azt a kis saválló lemezt is, ott is be lehetnek szűkülve a járatok a lerakódástól. Nekem spec 3 db ponthegesztéssel volt felfogatva, könnyen leszedtem. a dob előtti vékony részen volt a legjobban elszűkülve. Ha sok olajat eszik, akkor 100 % hogy el van dugulva a kipuff.
nem tom, most lett benne dugó,gyűrű cserélve be is lett járatva normálisan. az a jelenség hogy 5 ből 140ről ha 6ba (9500) rakom viszaesik 135ra és onnan sehova tovább. a kipuf tömödés azt miként lehet orvosolni? Elégé sok olajat eszik az sokat befolyásol?
6.ba 90kmh az 6500 100kmh pedig 7100 fordulaton van. Én sem szoktam kitaposni a lelkét, csak kiváncsi voltam hogy mi az oka annak hogy csak ennyi a vége.
6-ba 10800-on pont 100at kéne neki mennie. 7200 körül 110. Pályán meg senki nem mondta hogy 130al kell tépetni. Én mikor anno hoztam az enyémet haza 275km-ert jöttem. 3 óra alatt lezavartam 100-110 utazóban és csak egyszer néztem meg hogy mit tud a gép azt is max 1-2 percig.
nekem előre nem hiszem hogy befér a 14 es mert 13 as van feltéve és ott már nem nagyon van hely. Azért érdekelene hogy mekkora az optimális mert a végsebességem 140km/h oszt nem rég lett felujitva a motor tehát annak elvileg jónak kellene lennie
Egy ideje nem mer a km oram, szetszedtem a spiral jo, az ora is! Amibe csatlakozik a kereknel a spiral azzal nemjo valami.. Kerekcsere utan kezdte el csinalni kb 1-2000 rel.. Eloszor csak ugralt azt utana semmi.. Mi lehet vele a baj kosz elore is!
Leszeded a kipuff-ot, abba a végébe, ami a hengerhez kapcsolódik, bedugod a kompresszor pisztoját és fújatod levegővel, közben meg pörkölni kell valamivel(mondjuk gázpalack), és így kívülről kapja a hőt, belül meg a levegő áramlása miatt ugye izzi a koksz. pörkölöd mondjuk 10 percig, utána meg kell kocogtatni, és kiönteni a kokszot belőle. Ezt megcsinálod párszor és kész. Aztán leveheted a dobról azt a kis saválló lemezt is, ott is be lehetnek szűkülve a járatok a lerakódástól. Nekem spec 3 db ponthegesztéssel volt felfogatva, könnyen leszedtem. a dob előtti vékony részen volt a legjobban elszűkülve. Ha sok olajat eszik, akkor 100 % hogy el van dugulva a kipuff.
a hatodikba nem megy sehova az utazó.
nem tom meg kéne probálni mert pályán már közel végsebességén erőlködik
PLS! valaki segítsen mekkora fogaskerék van gyárilag a 92 nsr en elől hátul?