Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azt nem
Ha tényleg 93-as a blokk, akkor ugyanaz, az biztos.
'93-ban már az újabbfajta NSR-t gyártották, a macskalámpást, onnantól kezdve végig ugyanaz volt minden egészen 2003-ig. mellesleg aki azt mondja hogy az ő körlámpás nsr-je '93-as vagy annál fiatalabb, az hazudik...
mostanában látni olyan hírdetéseket, amiben 96-osnak írják... nevetséges...
de kis is pucoltad? mert eléggé be tud kokszosodni.
ezt már belőttem ahogy kell
Mondom, én úgy tudom ugyanaz a blokk
de a felfogatás megegyezik nem?:D
hi!
PLS! valaki segítsen mekkora fogaskerék van gyárilag a 92 nsr en elől hátul?
blokk ugyanaz csak a más a váz, meg henger is másik van az újabbon
hali
nsr 125-ös 1993-as blokkot belelehet e tenni az ujjabfajta nsr-be pl egy 2000-sbe?
kössz a választ :D
Annyira nem jók ezek, de kb minden motors boltban lehet kapni, de nem világít úgy mint a gyári, és gumis rögzítése van, szóval mozog és nema olyan fix, nem jó...
http://szocimotoros.hu/hu/szer...

Karbi beállításról...
a powert a helyére csak egy féleképpen tudod berakni, állítani meg azzal a féltárcsával tudsz rajta, ami a henger oldalán van abban a kis dobozkában. az egyik bowden elvileg csavaros, azt hogyha tekergeted, akkor tudsz rajta állítani. van két jel amit egymásra kell állítani.
akkor lehet az előző tulaj rángatta meg vagy nem tudom,mert minden csavart huzok megfele átlósan ez meg valahogy nem akart egyáltalán meghúzódni...és látom hogy jön kifele a tőcsavar,vele együtt meg az egész menet!De sebaj mert ha minden igaz akkor délre megyünk az esztergályoshoz a hengerért!Remélem jó lesz!Méh a powertől félek,hogy nem-e elálitodott...van valami teknikája hogy hogy kéne neki álnia?Valami kép valakinek?
És ugye a szétszerelésnél nem nagyon szokott sérülni a tőcsavar...
Hát én aztán pont nem szaggattam meg, mert ez volt az első, hogy hozzányúlok, és amikor én feladtam , teljesen jó volt. Nem todom hogy mikor akarnak menni a felnikért, én spec. tegnap is egész nap dolgoztam, de gondolom nem voltak. Ma elmegyek megkérdezni hogy akkor mi lesz.
aham látom,most az enyém is majdnem ilyen csak mondjuk ma akartuk felrakni már dugo,meg power minden fentvolt,de az egyik tőcsavart ahogy huzom jön kifelé a tőcsavar...kivolt szaggatva belőle a menet...szal azt jol megszaggattad már egyszer mert a tőcsavarral együt kijött az egész menet,szal me elvittem esztergályoshoz.és holnap megyek érte...már csak abban reménykedek hogy a power jó legyen....mármint hogy nyisson meg ilyenek...
beszéltél haverodddal?mikor jöttök a felnikért?
Íjjóóó köszi, ezt megnézem !
Karakter itt van pár kép. így kéne kinéznie sztem.
igen, ha leveszed azt a kis dobozkát, amibe a bovdenek mennek, kihúzod a tengelyt, és kipuff nyíláson kipotyognak a szelepek szépen, és le tudod pucolni. az enyémen a régin, kb 2,5 mm koksz volt, még azt is csodálom hogy egyáltalán működött, úgy szorult mint az állat. ehhez mondjuk nem kell lóvé, ez megy ingyé is.
eleve nagykarbi van rajta szerintem eredeti fúvókákkal amugymeg a powert hogyazistenbe tisztitsam ki? nemveszem le a hebngert máshonnan meg zárt nem? vagy ahol a bovden forditja arrafelé ki lehet venni, na zet megpróbálom mjad de most defektes is meg az üléshuzatom is széttépődött meg a fékbetétem is elkopott meg a kuplunglamellám is elkopott szóval szarban vagyok jónagybüdös NULLA forintal
ez van !
Sprite !

elsősorban a fúvókákra gondoltam, hogy az gyári kombináció-e, vagy ahogy említetted, tedd lejjebb a tűt. Nemtom milyen a crm powerje, de próbáltad már kipucolni? lehet hogy csak le van ragadva a koksztól.
na ha power az mit takar? az elektronika vagy maga a szelep? ha meg a karbi azzal mit csináljak hogy adjak neki kevesebb benyát tegyem lejjebb a tűt? vagy a levegőcsavaron merre állitsak?
Helló! Szerintem a power lesz az, nekem már egyszer tönkre ment, és hasonló tüneteket produkált, bár mondjuk power nélkül az enyém csak üresbe pörgött ki.
Polisport feijodom szerintem google...