még akkor milyen szép lesz ha elkészül...
azért szedtem szét ennyire, mert minden csupa olaj meg mocsok volt, a karbi folyamatosan túlfolyott, és mindent összekent, utána meg rászáradt még pár kiló por is szóval elég csúnyán nézett ki. + javítottam a lengőkar görgőit, teljesen szarrá voltak menve, meg ahhoz hogy a blokkot ki tudjam venni, mindent szart le kellett bontani. első telókat is cseréltem vissza a gyárira, a karbit átfúvókáztam, meg minden tömítést cseréltem benne, hátsó lámpakonzolt is cserélek, az izzókat halogénre cserélem(az elsőben), a hátsóba led-es izzókat rakok, a plexim szélei szarrá vannak törve, le vannak törve a felfüggesztési pontok---- csere, és végül egy aprónyi hegeszetenivaló is van az egyik-másik idomon. meg körbemosom/zsírtalanítom a vázat, mielőtt visszapakolok mindent. jah, és a kipuff is ki lett égetve faszán, meg újra lesz festve szép matt feketére.
www.bikepics.com//member/nagym... a personal fotoim között van egy kép a mühelyről (most csak vagánykodok) amugy miazistennek van darabokraszedve? amugymeg ugyanaz a blokkod mint a 90es CRM-é szóval nemvolt nagy változás de amugy nagyon szépen néz ki.
na itt van pár kép arról hogy hogy néz most ki szegény pára. meg pár kép arról a szar csavarról, amit nemtok leszedni. az önindítót csak a te kedvedért fényképeztem le Laci.
a tiédben nem voltak olyan buzi vágott csavarok? amit semmivel nem lehet megfogni? kiszaladok csinálok róla pár képet, de részletesen majd holnap reggel, mert ballagáson voltunk, és most eléggé szédülök már.
ez így van, karakter barátunk innen a fórumról le is csapott rá. megcímezve áll a szobámban becsomagolva, hétfőn adom fel. de valahol van is róla kép itt talán 1 vagy két oldallal visszább.
melyik része érdekel a blokknak? mert most konkrétan a műhelyasztalon fekszik kibelezve !
jövő hét elején jönnek az új alkatrészek hozzá, utána meg valakivel össze kéne rakatni, mert nekem sajnos nincsenek hozzá szerszámaim. nem is gondoltam volna hogy ilyen buzi csavarokkal van összerakva basszus. vihetem szervizbe. szedett itt már valaki szét "macska blokkot" ?
azért cseréltem, mert már alig akarta vonszolni magát szegény, és azt hittem hogy nagyon csúnyán szét van hajtva, közbe , meg nem is, mint utóbb kiderült, csak le volt ragadva a power, a gyűrűk kopottak voltak, a karbi elállítva, kipu eltömődve, stb... aztán elhamarkodtam a dolgot, mert miután levettem a hengert, szembesültem vele hogy a dugó meg se mozdul benne oldalirányba(teljesen jó, nem kopott), pont 54 mm, ami ugye a gyári adat. szóval jól elhamarkodtam, de most legalább eléggé tuti lesz motorikusan asszem .
mert minden csavart megvettem(a hengerhez, nem az egész motorhoz ), csak az hiányzott, mondom nem akarok csúfoskodni, mert amik vannak elég rondák, de ennyi pénzért maradnak a ronda csavarok.
amugy dobj már be valami képet amin látszik a motorod blokkja lécci, mert látom neked valami nagyon ujféle NSRed van és kiváncsi vagyok hasonlit e a zén 90es CRM-em re
ez az ár különben nekem olcsobb mert
egy motor szerelő ismerösömön kereszül veszem meg
kösz hogy szoltál a powerről de az nem kell, mert az
jó
azért szedtem szét ennyire, mert minden csupa olaj meg mocsok volt, a karbi folyamatosan túlfolyott, és mindent összekent, utána meg rászáradt még pár kiló por is szóval elég csúnyán nézett ki. + javítottam a lengőkar görgőit, teljesen szarrá voltak menve, meg ahhoz hogy a blokkot ki tudjam venni, mindent szart le kellett bontani. első telókat is cseréltem vissza a gyárira, a karbit átfúvókáztam, meg minden tömítést cseréltem benne, hátsó lámpakonzolt is cserélek, az izzókat halogénre cserélem(az elsőben), a hátsóba led-es izzókat rakok, a plexim szélei szarrá vannak törve, le vannak törve a felfüggesztési pontok---- csere, és végül egy aprónyi hegeszetenivaló is van az egyik-másik idomon. meg körbemosom/zsírtalanítom a vázat, mielőtt visszapakolok mindent. jah, és a kipuff is ki lett égetve faszán, meg újra lesz festve szép matt feketére.
de legalább így tudom h mit hova tettem le.
szóval vissza a témához, te leszedted azokat a fasz csavarokat?
ha le tudnám szedni, nem kéne szervizbe vinnem milliókért.
én az enyémet már szedtem szét nemnagysó
jövő hét elején jönnek az új alkatrészek hozzá, utána meg valakivel össze kéne rakatni, mert nekem sajnos nincsenek hozzá szerszámaim. nem is gondoltam volna hogy ilyen buzi csavarokkal van összerakva basszus. vihetem szervizbe. szedett itt már valaki szét "macska blokkot" ?
vagy mindenhonnan fényképezzem?
(első telókat)