Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem tetszik a hangja arrowal azért adom el mert az nsr-t is eladom. Tehát fölöslegessé válik.Persze hogy a te nsr-edre is jó lenne.egyébként meg 10 ért nem is kérek sokat érte. Mert kompletten egy arrow az 50-60 ezer ft.
Nézz be az adatlapomra, van videó mikor feltettük hidegen és van egy pörgetős is. Ott hallhatod milyen a hangja. Ham ár ott vagy, dobj egy ötöst!
Köszi az infót, de nem mondtál szerintem senkinek se újat. Főleg nekem nem...

Az a "horpadás" nem véletlenül van ott bakker Ennyi hülyeséget rég ovlastam össze!
A "horpadás" azért van ott, mert mögötte van a lábtartó és így megmaradt neki a hely. Jobban nemtudom elmondani, de az okosoknak majd csinálhatok képet
Ú gyerekek, nekem má kurvára elvonási tüneteim vannak. Itt az sv a garázsba, de csak a hangját hallgathatom, mer még kurvára nincs meg a jogsi, és vizsgaidőpontok is csak sokára vannak. :S
hangosabbnak hangosabb lesz, vagyis inkáb ilyen pattogósabb. Fogyasztásban csak anyival jelent többet, hogy menyire ereszted szabadon a kezed :D, amúgy nem fogyaszt többet.
design, nem jó semmire, plusz súly a második dob...
Ja, és a handja olyan mint a folytott? nem tudom elképzelni? Erőbe más lessz? Alapon nem fog gyengébb lenni? Fogyasztása marad?
Feltöltöttem egy galériát a motoromról...hátha vkit érdekel: http://www.sportmotor.hu/motor...
Lehet rola szo. Még meggondolom. Azt mondod jobb, nem tudom.
És ez rámegy az enyimére is. Ez 96-os, olyam amilyen képet még kuldtem a forumra.
amúgy 10 ért adom. Veszel rá még egy dobot is vagy a gyárit ráteszed és hidd el hogy jobb lesz. Nekem volt fennt az nsr-en. Nem megy a horpadástól szarabbul.
Jo, és a két kémény a végén? Valamit az is dob! Vagy nem.
Amint szép ido lesz, megnézem én is mennyit bir 3-ba a gyári láncáttétellel. De azt hiszem 14-36- tal ment ötbe max kb. 135-tel.
br9ecs én két napja vettem bele 2630 forintért... bemész egy normális autóalkatrészboltba és hoznak neked bár azóta nem mentem vele csak egy próbakört hogy kipörög-e rendesen de szentem jót tesz neki
Jo lehet, csak az a baj, hogy most nincs ilyenre Tobb tiz ezrem. Még megprobalom a lánckereket, teszek rá egy másikat. Amugy mennyiért adod?
én 550ft ért veszem a gyertyát
nah pipa levesz félcenti levág a kábelből pia visszatesz melegités próbakör nagyonpicit jobbg de nem az igazi
br9ecs való bele, itt 2600ft egy darab, az való bele
most azonnal megyek megnézem
na ez jó !
lehet az a kinyja mert egszer kivettem a gyertyát és leesett a piapa lehet az szopat? amugy meg BP8HS van benne..
Ja. Szerintem is. Még az áramlást is rontja. Lehet, hogy jobb mert, egyenes, és az anyag is gyorsabban áramlik, mint a gyári.
9es a gyárija amúgy NSR-nek, egész pontosan BR9ES
Nekünk egy gyertyakábel + gyertyapipa cserével megoldódott, úgy darált a Mito,mintha 4 ütemű gép tiltott volna.
A hegesztések azért vannek, mert egy lemez borittja, alatta gyapotfélesg lehet. A másik meg az, hogy a konyok hosszu, és a blokk alatt kacskaringozik.
kösz,m már a fasz kivanezzel amugy . én faszául tudom kezelni a motort mert érzem hogyan kell játszani a gázzal hogy mindig jó legyen de odaadom valakinek (mondjuk egy aktuális vevőnek) az meg azt mondja hogy szar
nameg amugy szétalázom az összes környékbeli 125ös meg fúrt 150es meg mindenféle egykategóriájú motorokat