Ok. Koszi. Én találtam egy ilyen oldalt, de nem tudom, hogy jo lessz. Nézd meg ezt is, gyri robb. alkatrészek képei. Az oldal: http://www.nsr125.com/vids.htm
talán még az lehet hogy 6os gyertyával vettem a motort egy pár hétig jóvót aztán vettem bele 8ast azzal jobb lett de nem tökéletes lehet venni kéne bele 9es hőértéküt és az lenne a fasza
ááá minek vigyem szakihoz, nemvagyok balfasz szervizköünyvet néztm szslspján állitottam a powert ezzel nem lehet hiba mert az nem kopik el csak a bowden nyúlik ezért kellett állitani. a gyujtása jó semi baja ezt megnéztem, a karbi meg ahogy állitottam nem lett rosszabb de jobb sem , a különolajzást is a gyári érték szerint állitottam, a suber tű meg kipróbáltam minden állásban és nemérzek változást , egyedül a levegőcsavarral lehetnbe még baszkódni de nemhiszem az megszüntetné ezt a makogásos dadogásos nyócezer előtti gondolkodós istenfaszát
lehet pont ezekért össze-vissza álitgattad...javaslom vidd el vmi szakihoz hogy álittson rá,vagy még nézd meg a gyujtást is nem-e olajos vagy hasonlók...
állitottam a powerszelepet, a különolajzást, gyertyátcseréltem, tekergettem a levegőcsavart, állitottam a tűt mi a faszt lehet még csinálni? MÉRT DADOG AZ A SZAR?
karbitakaritás nemsegit, a tűt próbáltam lejebb is fejjebb is tenni meg mindenfelé és semmi változás, esetleg ha sok olajat kap a különolajzástól az lehet baja? vagy a levegőcsavart merre próbáljam meg állitani?
szerintem sok benzint kap mikor odarántodmés csak dadog-dago...de ha fokozatosan huzod akkor meg folyton eszi a benzint,ne mhirtelen kap sokat...lehet elálitodott a karbid,vagy lehet vmelyik membrán lap hajlott el,de azért ezt nem hiszem...minden esetre egy karbi takaritás sosem árt
segiccsetek máááá
van egy 125 crm-em ami ugyanaz a blokkos mint az NSR-ek naszóval 8ezernél nemakar kipörögni rendesen ha egyből odaverem neki , csak ha lassan érem el a fordulatot mi lehet a kínja? már mindent baszogattam rajta de ledadok csak ha rendesen fordulaton tartom akkor megy jól
nah ezt nem küldte el.nem ismeri a kacsacsőrt az oldal,pedig már általánosban tanítják
szóval azt írtam h a 150kg alatt az még pehelysúly
(ezt én mondom,aki a 70kg-t majd nemsokára eléri talán )
Hát majd megtudod milyen a nehéz moci
Volt rgm is gyárilag 95 volt szárazon, de nekem légszűrőház se volt, sportlégszűrő volt, nem voltak indexek, kisebb hátsó lámpa, nem voltak rajta idomok, első lámpa is sokkal könyebb volt
Hát még nem volt ilyenem, de hát hidegen füstöl, mivel 2t, melegen szinte egyáltalán nem. a váltó jó, Ha befogom a kiput pár másodpercig egy ronggyal, akkor semmi hang nem hallatszik, ami nem oda valo :) Eddig annyit vettem észre, hogy a láncerék kicsit lötyög. de az lesz az első dolgom, hogy meghúzom... csak ahoz ki kell vennem a kereket....Csak nemtom h mennyi idő alatt melegszik be annyira, hogy 6-7000 fölé engedje a fordulatot és ne szabályozzon le. Ja és 10500-at forog max... Sztem ahoz képest szép és jó állapotban van, ha csak ennyi a baja (lánckerék)... Elötte rd-m volt, ahoz képest nagyon nehéz, még szoknom kell a súlyát (az rd 93 kg szárazon)...Viszont ez sokkal jobban húz alacsony fordulaton. Itt Csepelen a vékony kisutcákban még az is elég hogy 4000 körül felváltok :D Maga a tipus tetszik, scak ne lenne ilyen nehéz. A magasságomhoz pont jó az üléspozíció (176 cm vok).
Amúgy vki megmondaná, hogy mennyi idő alatt melegszik be annyira, hogy ne tiltson le 6000 körül? Az normális, hogy amég nem teljesen meleg a motor, hogy füstöl. Ha bemelegedett, akkor már nem füstöl...
Közbe nézem az EB-t...Horvátország-Németország 0-1
GO GO GO NÉMET...adjatok nekiiiik!
van egy 125 crm-em ami ugyanaz a blokkos mint az NSR-ek naszóval 8ezernél nemakar kipörögni rendesen ha egyből odaverem neki , csak ha lassan érem el a fordulatot mi lehet a kínja? már mindent baszogattam rajta de ledadok csak ha rendesen fordulaton tartom akkor megy jól
szóval azt írtam h a 150kg alatt az még pehelysúly
(ezt én mondom,aki a 70kg-t majd nemsokára eléri talán )
Volt rgm is gyárilag 95 volt szárazon, de nekem légszűrőház se volt, sportlégszűrő volt, nem voltak indexek, kisebb hátsó lámpa, nem voltak rajta idomok, első lámpa is sokkal könyebb volt
addig örülj,amég