Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

link ha folytást akkarsz kiszedni
Ennek örülök légyszi vegyél fel msn re :)
Van szerszám, nincs probléma...
Valaki nem tudja hogy hogyan néz ki az nsr hátsó kipuffogódobja metszetben?
SZervízes ismerősőm szedte szét, ő nézte meg az a baj hogy a kis fém ami tartja a zszókat görba vagy mi és az úsz fenn akad és kurva sok benzint adgol megy moci csak utána lefullad miután a szivató már nem porlaszt és melge a moci szóval mitom én :D vanszerszéám soksok :D
ha még a héten eljössz valamelyikért akkor engedek az árból!Az arrowból 10000et,a felnikből 7000et!
arrow rendszer
felnik,henger

ha kell irj,vagy msn
nem, nincs, csak egy fém dugó szerőség, amin átmegy a tengely, és nem akar kijönni!
fenykepezd le oldalrol.ha leveszed azt a gumit nincs alatta zeger karika
moker te nemtudod hogy hogyan lehet azt szétszedni?
pár hozzászólással visszább, képet is raktam hozzá
fontos lenne!

köszi!
en tudom mire jo a hideg levego es ha nagyon okoskodik mindenki akkor gyertek el megmutatjatok mit tudtok osszehozni
en rendeltem nagyvasrol es csak 25e ft volt a lac szett
ha még a héten eljössz az arrow-ért akkor engedek 10000 Ft-ot,a felniből 7 ezret
arrow rendszer
nsr felni,henger
Bekarikáztam hogy melyikre gondoltam. csak azért kérdezem, mert nem verem szét ha másképpen is szétjön.
Tudna nekem segíteni valaki? Van kettő darab görgősor a hátsó lenkőkar felfüggesztésében, de nem tudom kiszedni. Cserélni kéne, de ötletem sincs hogy hogyan. Nem akar szétjönni. csavaros esetleg vagy mi? Csak mert nem akarom szétverni.
1 léteznk olyan feltöltők is, amelyekben a porlasztás a feltöltő, és a henger között van.. Szóval ez max ennél fontos..
2. aztán vannak elméleti számítások is? Turbokarakterisztika, stb stb? VAgy csak otthoni kókány? Aztán vagy jó lesz, vagy nem?
3 és tudod, miért jó a hidegen szívott levegő? Megvannak az elméleti ismereteid, vagy csak feltűnt? pl fel tudsz rajzolni egy gáz kompreszió-depresszió körfoylamat p-V diagrammot?

Csakmert nem az a nagy szó, hogy erről a lebontott turbót felhegesszük valahogy a kipuufra, hiszen akármilyen is, annyi ellenállást csak nem ad, hogy ne induljon be! Másrészt ugye a kompresszió se biztos, hogy jó lesz, bár a spoda nem egy vészes végnyomással rendelkezhet, de ha magas, akkor az eleve elősűrített lehegő annyira felforrósodhat, hogy öngyulladás, azaz kopogás jön létre... Persze gondolom ezzel nem foglalkoztál...
Aztán ugye az sem jó, ha át megy a turbón a benzin, mert lecsapódik... Szóval azért annyira kár hanyattesni ettől a teljesítménytől...
Folyik a karbi, és fullad a moci? Vagy nem kap üzemanyagot?
Vannak szerszámok?
Hétfő lehet jó lenne...
Honnan tudod hogy elgörbült ha nincs szétszedve?
Megy a motor így?
Konkrétan mik a tünetek? Mi baja?
Mi lenen ha valamelyik nap kiugranál ide hozzán hétvégen kocsival elhozunk az etelétől oszt megnézzük ^^ mert én nem szedem szét az tuti :D
Látom érd, ha bejuttatod moszkvára megnézem lehet e vele kezdeni valamit
Hol laksz?
Nem értek hozzá és ez az infó is 4500 amba került ami az utolsó pár forintom volt :S
Nem próbálod megcsinálni?
Nah hali Skacok meynibe van egy 28 az dellorto karbi ugyanis nekem valmi ksi szar meghajolt a karbiban és az uszóm azért akad emg mi a retek és ezért psuztulkodik a moci előre is köszi az infót üdv :)
nekem táboriék tudtak volna szerezni, lehet máshol is van, sőt biztos, de őket megpróbálhatod, taborituning.hu de kb egy 100as a készlet...
Nem tud valaki egy linket vagy telefonszámot ahonnan tudok rendelni nsr-hez 160ccm-es henger?