SZervízes ismerősőm szedte szét, ő nézte meg az a baj hogy a kis fém ami tartja a zszókat görba vagy mi és az úsz fenn akad és kurva sok benzint adgol megy moci csak utána lefullad miután a szivató már nem porlaszt és melge a moci szóval mitom én :D vanszerszéám soksok :D
Tudna nekem segíteni valaki? Van kettő darab görgősor a hátsó lenkőkar felfüggesztésében, de nem tudom kiszedni. Cserélni kéne, de ötletem sincs hogy hogyan. Nem akar szétjönni. csavaros esetleg vagy mi? Csak mert nem akarom szétverni.
1 léteznk olyan feltöltők is, amelyekben a porlasztás a feltöltő, és a henger között van.. Szóval ez max ennél fontos..
2. aztán vannak elméleti számítások is? Turbokarakterisztika, stb stb? VAgy csak otthoni kókány? Aztán vagy jó lesz, vagy nem?
3 és tudod, miért jó a hidegen szívott levegő? Megvannak az elméleti ismereteid, vagy csak feltűnt? pl fel tudsz rajzolni egy gáz kompreszió-depresszió körfoylamat p-V diagrammot?
Csakmert nem az a nagy szó, hogy erről a lebontott turbót felhegesszük valahogy a kipuufra, hiszen akármilyen is, annyi ellenállást csak nem ad, hogy ne induljon be! Másrészt ugye a kompresszió se biztos, hogy jó lesz, bár a spoda nem egy vészes végnyomással rendelkezhet, de ha magas, akkor az eleve elősűrített lehegő annyira felforrósodhat, hogy öngyulladás, azaz kopogás jön létre... Persze gondolom ezzel nem foglalkoztál...
Aztán ugye az sem jó, ha át megy a turbón a benzin, mert lecsapódik... Szóval azért annyira kár hanyattesni ettől a teljesítménytől...
Nah hali Skacok meynibe van egy 28 az dellorto karbi ugyanis nekem valmi ksi szar meghajolt a karbiban és az uszóm azért akad emg mi a retek és ezért psuztulkodik a moci előre is köszi az infót üdv :)
arrow rendszer
felnik,henger
ha kell irj,vagy msn
pár hozzászólással visszább, képet is raktam hozzá
fontos lenne!
köszi!
arrow rendszer
nsr felni,henger
2. aztán vannak elméleti számítások is? Turbokarakterisztika, stb stb? VAgy csak otthoni kókány? Aztán vagy jó lesz, vagy nem?
3 és tudod, miért jó a hidegen szívott levegő? Megvannak az elméleti ismereteid, vagy csak feltűnt? pl fel tudsz rajzolni egy gáz kompreszió-depresszió körfoylamat p-V diagrammot?
Csakmert nem az a nagy szó, hogy erről a lebontott turbót felhegesszük valahogy a kipuufra, hiszen akármilyen is, annyi ellenállást csak nem ad, hogy ne induljon be! Másrészt ugye a kompresszió se biztos, hogy jó lesz, bár a spoda nem egy vészes végnyomással rendelkezhet, de ha magas, akkor az eleve elősűrített lehegő annyira felforrósodhat, hogy öngyulladás, azaz kopogás jön létre... Persze gondolom ezzel nem foglalkoztál...
Aztán ugye az sem jó, ha át megy a turbón a benzin, mert lecsapódik... Szóval azért annyira kár hanyattesni ettől a teljesítménytől...
Hétfő lehet jó lenne...
Honnan tudod hogy elgörbült ha nincs szétszedve?
Megy a motor így?
Konkrétan mik a tünetek? Mi baja?