nekem most szamitogep program kell wolszvagenhez,audira,szeatra,skodara mert ugyebar erre a legfontosabb ha szerelsz tudod miert nemkell magyarazni mert hosszu
ha dolgozom szerelek ha otthon csinálom ugyanezt a bütykölés... szebben hangzik mint a sufni tuning, de ha pár éven belül meglesz minden papír, lehetőség (anyagi többek között) egy jól felszerelt műhelyt akarok felállítani.
hát a festéstől függ h kell-e,ki tudja milyen színkombináciot fogok ki...
én idén már többször néztem a tévében meccset,sőt már olvastam szabálykönyvet is neten
a gyakorlati rész várat magára,előbb asszem szóbeli vagy mi
az én szakmám is valami ilyesmi és szabadidőmben is szívesen bütykölök 2-4-6-8 kerekűeket szóval ha tudsz valami képet mutatni megköszönném mert érdekel a dolog
ha kell valakinek NSR felni van egy pár eladó,első-hátsó féktárcsákkal!25000ért!De alkuképes,mert kell a pénz!Ugy volt hogy elviszik,de visszaküldték a csomagot
en 120as skodara raktam mar turbot intercoller nelkul es ment csak az a lenyeg hogy a turbo a karbin keresztul szivjon jah es az inter coller csak arra van hogy hideg levegot szivjon a motor mert kisebb a terfogata a hideg levegonek es igy tobb jut a motorba.
Mellesleg van turbos 4 ütemü 125 ccm-es motor a Peugeot robogója ami 20 lóerő és olyan nyomatéka van mint a rettenet volt hozzá szerencsém egy ilyet bereszeni cbr-be vagy nsr-be manuáéis váltóval kemény lenne
Gyerekek azt ugye tudjátok hogy egy porlasztós (karbis) nem befecskendezős motornál a turbot szinte lehetetlen felrakni? Mert ha a karburátor elé rakod a turbot nem lesz vákum a karbiba hanem túlnyomás és nem szívja ki a benzint a fuvokákon hanem inkább nyomja vissza tehát nemhogy többet kap hanem semennyit .... Viszont ha a turbot a karbi és a szívócső közé teszed tehát a karbitól szivja ugy már oké de kérdezem én akkor hol az intercooler? mert anélkül adtunk egy baromi nagy pofont a szarnak ottvagyunk mint turbo nélkül... de eleve kétténél ez a turbó egy halott ötlet. Egy faszányos rezo valami versenydugo könnyített hajtókar főtengely meg hozzáállítva a karbi és megy mint a rettenet csakhát én ezeknek a tuningoknak nemsok értelmét látom... ahogy a legnagyobb amerikai tunerek mérnökök és autógyrtók is megmondták: a legjobb tuning a köbcenti növelés mert azt semmi se helyetesíti, jah meg ugyem oda már fékek is kellenek ha többet megy egy motor szóval ezt nem értem senki se beszél a fék tuningolásáról csak arról hogy mitől menne jobban pedig valahogy meg is kell állni
Nem tudja valki hogy hol lehetne 14 és 35 fogas lánckereket hol lehet találni?
Legalábbis ti úgy szeretnétek jáccani!
én idén már többször néztem a tévében meccset,sőt már olvastam szabálykönyvet is neten
a gyakorlati rész várat magára,előbb asszem szóbeli vagy mi
http://www.sportmotor.hu/motor...
amúgy fél éve hírdetem, de még senki nem tartott rá igény.. ha kell szólj megegyezünk!
addig pedig ne ezt hirdetgesd,hanem menj és gyakorolj a meccsre!
még mindíg keresi matricaszettem új gazdiját, aki felteszi a gépére... bővebb infó tőlem, vagy az apró/matrica,tankpad alatt...