Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kerdeztem de sajna nincs utangyartott!

Regebben rendeltem ebayrol 1-2 dolgott aztan mondtam gyereknek h kellene termo is odaadta ingyen mert nem tudta jo e.. 2003 as mociba valo volt nalam 2 hetig jo volt (beallt kozep ala) aztan egyre rosszabb lett azis. Ugyhogy zstem bontoban sem erdemes venni csak ujat.
De ebbe csak a gyári jó, nem? Vagy ha lenne utángyártott....
Itt veszprembe nekem ennyit mondtak de valaki irta korabban hogy o 5 v 6 ezerert vette bele! Ugyhogy aki tud az utanajarhatna hogy felejuk mennyi mer ezekszerint nagy elteresek vannak!
Az a gyári ára a Hondánál?
Csao

Latom mindenki a termosztattal van elfoglalva.. Ha egyszer vegre odajuttok h vesztek akkor majd irjatok meg mennyi volt legszi mer remelem nem 12 minden hol!
Nem zár jól? Persze, hogy nem, hisz' végig nyitva van....
akkor ott tényleg cserés a termostat.
20-25 km-t mentem legalább
Lehet, hogy keveset mentél vele. Kb 2-3 km után már be kell állnia a jó helyre. De mindenképpen csak rövidtávú megoldás.
na letakartam a hütőrácsot ahogy mondtátok kb. felét mentem vele egy kört de éppen belement a mutató a fehérbe szóval nem melegedet be teljesen majd most megnézzük a termosztátott, mert lehett nem zár jól
en castrolt raktam tts-t es azis jo.
Ja az igaz, azt nem tudtam hogy ez hirtelen jött. Akkor még főtengelyszimeringre tippelnék, simsonnál is gyakori betegség és ugyanezeket produkálja, szívatóval megy csak nagy gázon, amúgy meg leáll.
Lehet szi,eringes, összerakásnál szétment, vagy valahol máshol kap falsot, mondjuk karbitalpnál... karbit teljesen szedd szét, tök tiszta helyen... és nézz meg minden fúvókát, hogy tuti helyükön vannak e, és azt is hogy nincs e bennük valami, lehet valami vékony szél eltömte a főfúvókádat...
igazából emgy sőt nem kopog meg semmi cask ha leveszem a szivatot akkor kb 20másodperc után leesik az aljárat és lefullad de tök jól megy és ugyan oylan erős mint eddgi volt csak egyszerűen 6000 ezer alatt engedem aa kupungot akkor elkezd lefulaldni vagy csak nagyon enhezen indul meg .... most let midn csapágy cserélve benne 600 km óta szóval tuti nem ez a baja minden egyes caspágy a blokkban a henger meg a dugó is teljesen fullos karbit szét szedtem igaz csak az uszó házig kaptam szét de ott semmi baj ne mvolt és tiszta is volt
Na de ha szar a dugó, akkor nem kell neki szivató... akkor csak simán nem megy alacsony fordulaton, és az viszont hirtelen nem jön elő, csak ha mondjuk eltörnek a gyűrűk, ami azért meg halható...
Hát vagy főtengely szimeringes, vagy megérett egy dugócserére. Azt javaslom semmiféleképp ne használd, mert egyik nsr es ismim így járt, neki is ugyanezt produkálta, neki csak úgy indult be, ha egy jó nagy lejtőre föltolta onnan gurult lefelé és neki is ilyesmi fordulaton indult be. Neki szarráment benne a dugó. Jó mondjuk gyári dugó volt és 40 ezret futott a gép (kímélve volt). Szal mindenféle esetben szedd szét. Ilyenkor még megelőzhető a nagyobb probléma. Igaz kell rá költeni, de ha jól meg lesz csinálva 20 ezer km ig garantáltan nem kell hozzányúlni.
Nem kap benyát, vagy túl sok levegőt kap
Ismerős érzés
Nekem is csinált ilyet a Simson-om, szét volt esve a karbi belülről. Kicsavarodott az egyik fúvóka. Valami ilyesmi lehet, ha szivatóval megy análkül meg nem.
GYEREKEK!Nagy gáz van :S Szóval a motor szivatóval megy de ha levesem lefullad, és így is csak 6000-7000 eer körül hajlandó elidnulni hogy ne fulladjon le...:S Tisztára ne mtudom mivan megyek vele 9 ezren leeszem a szivatot és lefulald mi az isten nyila lehet a bja a ?:S aszitetem beszarok amikor ezt bejátszotta alttam tegnap...
akko remélem nem az! Most van éppen elég baja a mocinak! Kiderült hogy hengerfejes. Lehet szétszedni!
Sehogy... nem tudsz vele mit kezdeni ha a rugó
és az nekem hogy jön szét?
vagy az óra rugója...
Ja ahan ! Azé kössz! Lenne akko még kérdésem hogy ha ugrál a km órám mutatója akkor az spirál lehet?