Probald meg ideiglenesen letakarni a radiator egy reszet. Amikor nekem rossz volt ugy csinaltam, hogy vagtam 4 kartont es becsusztattam a radiator es a racs koze. Attol fugg milyen ido volt annyit hagytam benn. Ilyen 15-20 fokokban eleg ha letakarod a felet kb.
hát én teletankal indultam el 150km-t mentem mondom benézzek a kútra 10 litert tankoltam nem tom múltkor 250 körül mentem vele nem tudom a kút órája csak nem csal nem?
Utoljara 4,25 ot kaptam pedig volt benn csapatas rendesen.. Atlagba ilyen 110-120 korul mentem es ugy evett ennyit. Nekem most van benn 206 de meg belenezek van benn rendesen, szal sztem kb ugyanannyit eszik mint a tied de most akkor mar kifoggyasztom belole tartalekra enis.. Azt birom ebbe a motorba hogyha kenem neki akkor se eszik ilyen 7-8 akat mint amiket irogatnak.. 4-5 ot meg nyugodtan kaphat mert legalabb megy is!
Megnéztem mennyi lehet dúrván a fogyasztás! Múltkor itthon majdnem telenyomtuk, szal még fért volna bele. Volt egy 70km-es város + kis kerülgetés, egy 130km-es túra és ma 44km. Ekkor tettem tartalékba. Szóval: 250km-t tettem meg a tankkal, ami még nem volt fullon. Tartalékba még mentem 20km-t igaz már akkor nyúztam, nem akartam kockáztatni, de van még benne lütyő. Szóval egy tankkal, ha fullon van, és tartalékot is kimotoroznám -amit sose fogok- elméletileg 300km-re lenne elég a nafta.
(Az út során, nem mentem 120 fölé, ez az első tank benzin amit kimotorozok, utazó is 90 volt átlagban.
Power nyitott azért párszor....)
Hát nézd meg nsr indítós vidimnél valaki írta hogy fasz vagyok hogy vészleállítóval állítom le, mert szétmegy az egész elektronikája...
Amúgy tökmind1, mert ha nincs a helyén indításnál úgyis visszaáll...
Ahányszor rárakod a gyújtást a kulcsal beáll alapállapotba...
Amúgy haverom oktatója meg kitalálta a rutinpályán hogy ha vészleállítóval állítod le akkor nem kap olajat a blokk és besül
(cross mocin nincs is más csak sluszgomb )
Nem mondom ne tanulj, de most akkor sehova sem mész érettségi végéig?
Érettséginek mi köze a motorhoz?
Megnéztem mennyi lehet dúrván a fogyasztás! Múltkor itthon majdnem telenyomtuk, szal még fért volna bele. Volt egy 70km-es város + kis kerülgetés, egy 130km-es túra és ma 44km. Ekkor tettem tartalékba. Szóval: 250km-t tettem meg a tankkal, ami még nem volt fullon. Tartalékba még mentem 20km-t igaz már akkor nyúztam, nem akartam kockáztatni, de van még benne lütyő. Szóval egy tankkal, ha fullon van, és tartalékot is kimotoroznám -amit sose fogok- elméletileg 300km-re lenne elég a nafta.
(Az út során, nem mentem 120 fölé, ez az első tank benzin amit kimotorozok, utazó is 90 volt átlagban.
Power nyitott azért párszor....)
Amúgy tökmind1, mert ha nincs a helyén indításnál úgyis visszaáll...
Ahányszor rárakod a gyújtást a kulcsal beáll alapállapotba...
Amúgy haverom oktatója meg kitalálta a rutinpályán hogy ha vészleállítóval állítod le akkor nem kap olajat a blokk és besül
(cross mocin nincs is más csak sluszgomb )
nincs valakinek rajza egy ns125 belsejéről.
generálozom és érdekelne hogy mit hova kéne majd visszarakni.
kössz:D