Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hat mert akkor kisebb feluleten tud hulni a tadiator igy a blokk is melegebb lesz.. Eleg regota bevett szokas rossz termosztatnal.
éljen palcsy a matektanárom! aki ha mindent kiszámolok egy dolgozatba is egyest add!
De mért takarnám le?
Akkor 2 essel jo vagyok nem?
Probald meg ideiglenesen letakarni a radiator egy reszet. Amikor nekem rossz volt ugy csinaltam, hogy vagtam 4 kartont es becsusztattam a radiator es a racs koze. Attol fugg milyen ido volt annyit hagytam benn. Ilyen 15-20 fokokban eleg ha letakarod a felet kb.
be cool hát matekból bukóra állok per pill
De ma is 60km után, épp hogy felment a mutató a kék fölé
Csak lazan..
Már tök fölösleges tanulni, amit eddig nem tanultál meg annak már rég késő...
Nem mondom ne tanulj, de most akkor sehova sem mész érettségi végéig?
Tényleg annyit megérdemel, de többet azért ne nagyon egyen
hát tanulnom kell nem döntögetni a vasat
Na és?
Érettséginek mi köze a motorhoz?
van tippem mért ment fel fogyasztás mind1 amúgy mostanábba közelébbe se megyek az NSR.nek mert érettségi
Folytott motorral en ilyen 3,5 ekkel maszkaltam. Valami nem okes nalad.
hát én teletankal indultam el 150km-t mentem mondom benézzek a kútra 10 litert tankoltam nem tom múltkor 250 körül mentem vele nem tudom a kút órája csak nem csal nem?
Utoljara 4,25 ot kaptam pedig volt benn csapatas rendesen.. Atlagba ilyen 110-120 korul mentem es ugy evett ennyit. Nekem most van benn 206 de meg belenezek van benn rendesen, szal sztem kb ugyanannyit eszik mint a tied de most akkor mar kifoggyasztom belole tartalekra enis.. Azt birom ebbe a motorba hogyha kenem neki akkor se eszik ilyen 7-8 akat mint amiket irogatnak.. 4-5 ot meg nyugodtan kaphat mert legalabb megy is!
*Szóval a fogyasztás 5 liter alatt maradt.
onnan nincs

Megnéztem mennyi lehet dúrván a fogyasztás! Múltkor itthon majdnem telenyomtuk, szal még fért volna bele. Volt egy 70km-es város + kis kerülgetés, egy 130km-es túra és ma 44km. Ekkor tettem tartalékba. Szóval: 250km-t tettem meg a tankkal, ami még nem volt fullon. Tartalékba még mentem 20km-t igaz már akkor nyúztam, nem akartam kockáztatni, de van még benne lütyő. Szóval egy tankkal, ha fullon van, és tartalékot is kimotoroznám -amit sose fogok- elméletileg 300km-re lenne elég a nafta.
(Az út során, nem mentem 120 fölé, ez az első tank benzin amit kimotorozok, utazó is 90 volt átlagban.
Power nyitott azért párszor....)
Az a hang mindent meger! ZzzzZZZZZ tudom hogy onnan mar nincs visszaut!
Azt a hangot a power adja ki? De imádom azt a hangot :)))))))))))))
Hát nézd meg nsr indítós vidimnél valaki írta hogy fasz vagyok hogy vészleállítóval állítom le, mert szétmegy az egész elektronikája...
Amúgy tökmind1, mert ha nincs a helyén indításnál úgyis visszaáll...
Ahányszor rárakod a gyújtást a kulcsal beáll alapállapotba...
Amúgy haverom oktatója meg kitalálta a rutinpályán hogy ha vészleállítóval állítod le akkor nem kap olajat a blokk és besül
(cross mocin nincs is más csak sluszgomb )
Én speciel általában kulcsal állítom le. De ha utána ráadod a gyújtást hallod a powert ahogy mocorog. Semmi baja nem lesz attól!
Hali! Ki mit tud arról hogy az nsr-t hogy kell leálllítani? Én úgy hallottam szigorúan a vészleállítóval kell hogy a power helyre álljon. Igaz ez?
üdv
nincs valakinek rajza egy ns125 belsejéről.
generálozom és érdekelne hogy mit hova kéne majd visszarakni.
kössz:D
IGAZAD van. Sokat segítettél.