Próbáld ki, hogy takard le a hűtő felét. Nekem tökéletesen beállt középre a hőfokmérő. Nyílván nem hosszútávú megoldás, csak ideiglenes, de működik.
Szerintem egy próbát megér.
Baszus, az előbb elmentem egy körre a géppel, mondom majd én fölmelegítem a blokkot. 1esbe mentem 8 ezres fordulattal, de az istené nem akart a kék fölött egy kicsivel tovább menni. Mostmá kezdek én is gyanakodni erre a kibaszott hőgombára.
Már megint előhozom a termosztátos témát
Szóval ma ballagott a nagyobbik öcsém, aztán suli után mentem a ballagására, hazafele az egész városban dugó volt. A hőfokmérő mutató már majdnem a pirosat súrolta, amikor kiértem a városból, aztán elkezdtem kenyni neki, hogy hűljön már vissza. Aztán kb 1 km után beállt a mutató középre(ahol lennie kéne), és szinte megtáltosodott a motor. 6.dikban, ahol általában csak visszafulladni szokott, most úgy ment, mint valami táltos paripa . Simán gyorsult, pedig máskor csak visszaesik a fordulat, ha feldobom hatodikba. Eddig is ment "rendesen", de közelsem úgy, mint amikor be van melegedve faszán. Már máskor is csinált ilyet, csak nem tudtam hogy mitől van. Szóval valamit mindenképpen csinálnom kell, hogy üzemi hőmérsékleten tudjam tartani, és ne csak akkor kússzon oda a mutató, ha 2-vel tötyögök végig a városon. Azt még hozzáteszem, hogy mire hazaértem, kezdett visszaállni a mutató a jól megszokott helyére, a kék sáv széléhez, és akkor megint nem akart menni normálisan.
A fogyasztásról meg csak annyit, hogy ma megint tankoltam, és 176 km-t mentem 10,5 literrel. Akárhogyis számolom, az 5,9 liter 100 km-re vetítve. 6000-nél van 90-en, 6500-nál 100-on. Tehát nem nagyon kell agyonpörgetni sem.
Na szép estét mindenkinek!
Hy!Forralta a vizet az NSR-em,(1993 évj.),cseréltem benne vizet meg kimostam a hűtőt,már nem forralja,viszont szivárog a henger alatt a tömítésnél,ez mitől lehet?
Rendesen nem pörög ki,ledadog,eddig minden ok volt!
Moker, bocsi csak nem voltam msn nél. Na ide megyünk szlovákián belül: Nyitrai kerület, érsekújvári járás, Ipolyszalka. (aszem ide megyünk ha jól emlékszem)
sziasztok én új vagyok az oldalon tehát csak most lett felhasználó nevem! és egy honda nsr-t akarok venni mert most lett meg A1 re a jogsim van 1 1000-es hondánk azzal szoktam menni de arra nincsen jogsim ha valaki tudna egy 2003-as 27 lóerős honda nsr-t az szólna? előre is köszi
Szerintem egy próbát megér.
Szóval ma ballagott a nagyobbik öcsém, aztán suli után mentem a ballagására, hazafele az egész városban dugó volt. A hőfokmérő mutató már majdnem a pirosat súrolta, amikor kiértem a városból, aztán elkezdtem kenyni neki, hogy hűljön már vissza. Aztán kb 1 km után beállt a mutató középre(ahol lennie kéne), és szinte megtáltosodott a motor. 6.dikban, ahol általában csak visszafulladni szokott, most úgy ment, mint valami táltos paripa . Simán gyorsult, pedig máskor csak visszaesik a fordulat, ha feldobom hatodikba. Eddig is ment "rendesen", de közelsem úgy, mint amikor be van melegedve faszán. Már máskor is csinált ilyet, csak nem tudtam hogy mitől van. Szóval valamit mindenképpen csinálnom kell, hogy üzemi hőmérsékleten tudjam tartani, és ne csak akkor kússzon oda a mutató, ha 2-vel tötyögök végig a városon. Azt még hozzáteszem, hogy mire hazaértem, kezdett visszaállni a mutató a jól megszokott helyére, a kék sáv széléhez, és akkor megint nem akart menni normálisan.
A fogyasztásról meg csak annyit, hogy ma megint tankoltam, és 176 km-t mentem 10,5 literrel. Akárhogyis számolom, az 5,9 liter 100 km-re vetítve. 6000-nél van 90-en, 6500-nál 100-on. Tehát nem nagyon kell agyonpörgetni sem.
Na szép estét mindenkinek!
Rendesen nem pörög ki,ledadog,eddig minden ok volt!
én vevő lennék rá
de a tid is kell moker!
moker tesó nincs valami jó hired?