A kompreszióval meg a powerrel semmi baj sincsen. 7 mp alatt fönn van százon, megy mint a vadmarha, csak épp a km óra nem stimmel vhogy. Mondom öszeraktuk haver macskalámpásával, detto ugyanaz minden. Neki vhogy több km-ert mutat az óra, pedig egymás melett mentünk. Csak itt is az a bibi, hogy ami nekem 110, neki 115, ami nekem 120 az neki 130-135. Ez hogy van?
Kozbe Scottpeter el dumalgattunk a viztartalyrol es arra jutottunk h nem tudjuk mi ertelme van neki. Ugye akkor megy at oda a viz ha a rendszerben megno a nyomas. De onnan vissza mar nem tud folyni mivel a tartaly alacsonyabban van mint a vizbeonto. Akkor mi ertelme a tartalynak? Mernem nyomja siman a foldre ?
Nem vagyok en szaki.. de megnezed rs 125 digitalis orajat hol all? Igen csak 70 korul.. Amugy sztem jo ha van ott, egy benzin lampa kene ra semmi mas..
70...ez nekem nagyon horrorisztikus Pörög mint atom és csak 70....de Te vagy a szaki, Te tudod.
Ha szar a termóm, hát szar, senkinek sincs vele gondja, nekem sincs különösebben. Szivem szerint kidobnám azt az órát egy kamion elé és oda tennék egy benzin-jelző órát. Annak legalább lenne értelme
Röviden tömören csak annyit szólnék a ma leírottakhoz, hogy:
1, Kizárt dolognak tartom, hogy a motor hidegen megy, mert a mutató éppen hogy a fehérben van. A motor alapjáraton lefulladna, powernél, meg nagyobb fordulaton dadogna, de semmi ilyen. Stephan ha fogsz venni termosztátot, akkor oszd meg velünk a végeredményt, mert fölöslegesen nem adok ki pénzt, csak azért, hogy a mutató feljebb legyen. Amúgy meg én úgy tudom, hogy egy vizes blokk üzemi hőmérséklete 90 fok körül alakul.....amúgy.
2, A fogyasztás azért lehet SZERINTEM több egyes fojtott társnál, mint egy nyitottnál, mert ahhoz, hogy én 100-zal menjek sokkal kevesebb fordulaton kell tartanom a gépet, mint annak akinek össze-vissza van fojtva a gép. Teszem azt 6-ban 100-nél pörög 6000-t, egy fojtott meg vígan a powerbe pörög.
Szerintem.....
De ebbe totál fölöslegesen öntesz vizet. Innen nem tud a víz belemenni a hűtőrendszerbe, mert a tank alatt a sapkában egy szeleppel le van zárva. Az csak onnan kifelé tud jönni ebbe a tartályba. ha ebbe öntesz vizet, az a büdös életbe nem fog a hűtőrendszerbe kerülni. szedd szét és nézd meg. 1: alacsonyabban van a nyomástartály mint maga a hűtőrendszer, 2 ott van a tank alatt a beöntősapka amit ha leveszel látsz ott egy baszom nagy rugós szelepet, amit csak nagynyomású víz tud benyomni és akkor nyitja ki az utat a nyomástartály felé. ha nincs nagy nyomás, ez az út zárva van. onnan viszafelé víz soha nem megy.
Nem tudom te milyenre gondolsz... Nekem simán az ülés alatt, az akksi mellett van az utántöltő cső, amibe lehet önteni a vizet. Le is fényképezhetem, ha gondolod. A hátsó rugóstag mellet (vagy a közelében) pedig a (túlnyomás)tartály.
Ezért volt gáz mikor elforralta a vizet,nem tudtam utántölteni csak miután 17 csavar oldásával lebonottam a motort és ahhoz a betöltő sapkához kerültem...
Sziasztok érdekelne minden féle alkatrész Honda Nsrhez 125 1997 évjárat macskaszem lámpás már minden érdekel aki tud valamit lécci írjon e-mailt előre is kösszi Speed
Nincs tartály. Csak a macskalámpásnál van. A tank alatt van egy sapka, ahol be tudod önteni a vizet, közvetlenül a rendszerbe. Csak a túlnyomástartály van az ülés alatt.
Fogyasztásilag nekem hoszú távon 4 litert, városba rohangálva meg 5öt eszik. 167 km mentem vele és 6,8 litert tankoltam. Akárhogyis számolom 4,1 a fogyasztás.
Na léptem, bye all!
Ha szar a termóm, hát szar, senkinek sincs vele gondja, nekem sincs különösebben. Szivem szerint kidobnám azt az órát egy kamion elé és oda tennék egy benzin-jelző órát. Annak legalább lenne értelme
1, Kizárt dolognak tartom, hogy a motor hidegen megy, mert a mutató éppen hogy a fehérben van. A motor alapjáraton lefulladna, powernél, meg nagyobb fordulaton dadogna, de semmi ilyen. Stephan ha fogsz venni termosztátot, akkor oszd meg velünk a végeredményt, mert fölöslegesen nem adok ki pénzt, csak azért, hogy a mutató feljebb legyen. Amúgy meg én úgy tudom, hogy egy vizes blokk üzemi hőmérséklete 90 fok körül alakul.....amúgy.
2, A fogyasztás azért lehet SZERINTEM több egyes fojtott társnál, mint egy nyitottnál, mert ahhoz, hogy én 100-zal menjek sokkal kevesebb fordulaton kell tartanom a gépet, mint annak akinek össze-vissza van fojtva a gép. Teszem azt 6-ban 100-nél pörög 6000-t, egy fojtott meg vígan a powerbe pörög.
Szerintem.....
akkor még marad a blokkszám?
A motorszám az olajdekni alatt van egy kis fülön rajta
azt szeretném megkérdezni hogy macskalámpás nsr nek a blokba hol van a blokszám?
Fogyasztásilag nekem hoszú távon 4 litert, városba rohangálva meg 5öt eszik. 167 km mentem vele és 6,8 litert tankoltam. Akárhogyis számolom 4,1 a fogyasztás.