Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért ha a fütyi dobomnak a vége forró, ami előtt karbon van és még tovább se adja a hőt, akkor már full forró lehet a blokk, mert ez a leges legvége....akkor milyen lehet beül? Mert hideg tuti nem.....
Hát azért ez így nem igaz... érezni a különbséget... bár ahhoz hogy érezd mi a normális, ahoz már kellett volna tapogatni egy tökéletesen müködő mocit...
Valamit művelni kellesz vele, egy esetleges baj elkerülése érdekében.
Vagy egyszeruen merj ra a blokkra!
Amúgy tökéletesen igaz lenne ha igazat mutatna a hőmérő...
Neked forro az 50 meg a 70 is de a motornak nem ugyanaz.
Hát az érdekes...
Nézd meg érintkezik e rendesen a gombánál... hátha eloxidálódott...
Vagy valaki csapvizzel töltötte fel, és elvízkövesedett, akkor beszűkülnek a csövek, és a vízkő hőszigetelő is... a hőmérő lehet hogy kevesebbet mutat, de a mocid már rég túl meleg...
Hehe, beszarás! 2ig szószpark megy az mtv-n. Zsír!
Jóvan ez így van biztos, de amit mondtál, hogy ez olyan, mintha hidegen pörgetném, ez szerintem nem igaz 100%-osan, mert ez egy dolog, hogy mit mutat, de a motorom tök meleg, lehetetlen, hogy hideg legyen. Még a dobomnak is forró a vége....
Alapjáraton ha hozzá se érsz is fel kell melegednie üzemire... ami középtől picit lejebb van... és ez a hőfokot nagyjából tartja...
Valahol itt kene lennie, kozep alatt 1 poppet.. link
A kecsegit
valahol megette a vizet a maradék meg kevés lett,ami végül elforrt, öntöttem bele vizet,utána 2000 km-ig megint semmi,aztán a következő tulajnál megint eljátszotta
Ilyen szituációkat kerülöm, meg nem is szeretek gyök kettővel tötyögni.
Mért forralta el?
nkem 30km/h -val haladtam városba felvonulás akkor ment fel középre ha huzzod neki soha nem fog felmenni
Mindegy....úgyse látom ha rossz kívülről....
nekem az 5000 km alatt soha nem volt középen sem - kivéve mikor elforralta a vizet
2 csavart ahova ramegy a cso!
Henger fölött? Mit kell ott lekapni?
Amúgy lehet csak az van, hogy egyszerűen kímélem a gépet....bár ez nem lehet, hát 130 km után csak középen kéne lennie. Áhh
szerintem az enyémbe jó a termosztat mert mikor kicsavartam a leeresztő csavart nem folyt a víz beinditottam elkezdet csepegni és kb 25-30 sec után elkezdet folyni
Amugy lehetnek ekkora elteresek hogy valahol 5 valahol meg 12 ezer? Vagy egyik helyen at akarnak kurni v egyik utangyartott masik erdeti. Szerintetek?
Logikus nem? Hideg motor, teljes keringetés, hát jóhogy nem melegszik fel. Ha zárva lenne a szelep, akkor semmi hűtés ezért felmelegszik secc perc, aztán nyit a szelep.
Na így kéne valahogy nekem is.....
Általában nem zár és így rohadt lassan melegszik fel ha felmelegszik, ez nem jó a mocinak, sokkal jobban kopik így... olyan mintha hidegen gyilkolnád a gépet...