Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mázlista...
nekem sosem volt erősségem az alacsony fogyasztás
NSR mindig tárcsafékes volt hátul,NS meg dob
nekem csupasz változat volt,150 volt a vége,power alatt 3 litert evett,ha agyongyilkoltam akkor 5ésfelet, átlagban 4-4,5-ből elmászkáltam
Szia! Szerintem muszáj lennie egy tartálynak, hiszen valahova be kell tölteni a hűtőfolyadékot, nemdebár? Amúgy a hátsó sárvédőt köszi, majd beszélünk róla ha hazajöttem, de 90% hogy kell. Csak a pénztől függ.

Azt a vaterás első sárvédőt inkább hanyagolom, ennél még az enyém is jobb állapotban van.
Én is hozzászólok a tegnapi fogyasztásos témához. Nemrég volt Polgárdiban a veteránmotor börze, aztán mondom ha már elmegyek akkor tankolok. 236-on ált a km számláló, és 13,5 litert tankoltam. még talán 1 deci ment volna bele, de már tényleg csurdig volt.
Ha végigszámoljátok, az 5,7 liter 100 km-en...
Szóval nekem ez a 2,5 - 3,5 literes fogyasztás egy kicsit hihetetlennek, és elérhetetlennek tűnik. Azt még hozzáteszem, hogy 110-nél nem nagyon akar többet menni a gépem, max 120, de akkor már elég nagy lejtőnek kell lennie. Aztán mondjuk volt benne elég sok kétszeméjezés, meg elég sokszor felpörgettem 10-ig, hogy nehogy ellustuljon már...
A Dt-mel is 8-at megetettem, az Yz-mel meg majdnem 20-at. A Dt pedig csak 80 -as volt...
Most csak 'kímélő üzemmódban' használom, kíváncsi leszek hány liternél áll meg a fogyasztás.
Ja bocsi hátsó sárvédőt olvastam.
A tefajta nsr edbe nem is volt hűtőfolyadéktartály. Abba csak túlnyomástartály van, ami azt jelenti, ha túl sok víz van a rendszerben és ezt melegedéskor kinyomja, akkor abba a tartályba fogja belenyomni a fölösleges vizet. Ha abba vizet töltesz, ne csodálkozz ha majd elkezd folyni. Nem tudom, hogy a régi ns-eknél milyen fék volt, de talán már annál is tárcsafék volt. Nekem pedig mint már mondottam van hátsó sárvédőm, ami a láncot illetve a teleszkópot védi a felcsapódástol.
Hi,
azt nemtom hogy gyártották-e dobfékkel, de azt tudom hogy olyan 1,1 liter lehet a hűtőtartálya, vagyos annyi megy bele az egész rendszerbe. ha erre gondoltál.
és itt egy első sárvédő:
http://www.vatera.hu/honda_nsr...
még használható
Sziasztok!
Lenne pár kérdésem.:
Mikortól gyártják az nsr-eket hátsó tárcsafékkel? (volt egyáltalán dobfékes?)
Mekkora űrtartalmú a hűtőfolyadéktartály? (kb '90-'92-es évjárat)
Nincs valakinek első sárvédője jó állapotban olcsón?
Előre is köszi!
Hát én má raktam bele forró vízbe, nagyon szépen kinyitott, meg visza is zárt. A folytás témára meg viszatérve, elmentünk haverral országútra. Detto ugyanaz a felállásos macskalámpás nsr. 13-35 fogaskerék, folytatlan kipu, folytatlan elektronika, foyltatlan karbi. nekem 120, neki 130. Viszafelé nekem 110, neki 115. Na most ez hogy van? Persze a motorok végig egymás mellett voltak.
nagyon szépen köszi Moker. ha leirod sms-ben a számod akkor tudunk konzultálni is :) 70/6159016

és előre is örök hálám :)

üdv
Na én is most valahogy így vagyok!
megértelek... ha valamiben nem vagyok biztos én is inkább utánnajárok meg kicserélem vagy valami inkább költök néha feleslegesen kicsi dolgokra hogy a nagyobb bajt elkerüljem
Csak nehogy igazatok legyen, mert általában elég szarul szoktam tippelni...
és akkor egy söröm bánja
Eddíg hajlok afelé hogy újat veszek. De majd ha kipróbáltam a forróvizes módszert, utána már biztosra fogom tudni, hogy kell-e új vagy nem.
hát előferdülhet nagy valószínüséggel
lenne rá egy söröm,hogyha kicseréled a termosztátot ugyanennyit fog mutatni
Az a baj, hogy folyamatosan hűti magát a motor, mert nem zár el a termosztát. Nekem sem sokszor ment fel addig a mutató, pedig ott lenne jó. Az óra nemhiszem hogy szar, vagy a visszajelzője.
Én tuti veszek egy újat, nem bízok semmit a véletlenre.
szerintem abszolut nincs semmi baj a motorod hőfokával de ha akarod cseréld ki
akkor sincs közel sem az üzemi hőfokhoz, ha csak egy 10essel hidegebb a blokk vagy a henger külső fala.
nem olyan nagy probléma, a mutató amit mutat azért közel se halál pontos... ha minden rendben van, vagyis jó a vízpumpa, van bent hűtőfolyadék meg fokozatosan emeled a fordulatszámot menetközbe hagysz neki időt bemelegedni még termosztát nélkül is bemelegszik max lassaban, ettől nem fog tönkre menni
Nekem sincs igazából semmi bajom a motorral, az alapjárat tökéletes, szépen jár a motorja, csak már megérett egy új dugattyú szettre. De hosszútávon szerintem nem fog neki jót tenni, hogy sosincs a megfelelő üzemi hőfokon.
Most akkor nem értem. Mért baj az ha nem megy fel nagyon a hőmérséklet. Nekem egyszer ment fel közép háromnegyedig. Most nem értem itt a problémát?
mellesleg egy vízhűtéses motor ideális vízhőmérséklete 90 fok körül van... léghűtésesé jóval magasabb
a vízhőfokot azzal kütyüvel nehezen tudod megmérni csak a henger külső hőmérsékletét ami simán lehet egy 10-essel vagy többel is alacsonyabb