Amikor középen volt a mutató, ott volt volt 70 egy-két fokos közvetlenül miután megálltam. A kipuffon a csonk után 130 fokot mutatott miután leállítottam... azt nem mertem megfogni, de amikor a mutató beállt a kék mező utáni részbe, akkor megfogtam a blokkot, és tényleg kurva forró volt, ami érthető is, mert jobb esetben is csak 36 fokos vagyok. Tehát nekem qurva forró volt, de a mocinak nem a legjobb. Én biztos szerzek egy termosztátot, mielőtt teljesen szarrámegy a mocim, és persze ha megveszem bele az új alkatrészeket(új henger dugó, csapágyak, ilyesmik), akkor ne legyen már gond vele. Ja, és a képek azért nem a legjobb minőségűek, mert nem a saját gépemmel csináltam.
nah, véletlenül rányomtam a "hozzászólás elküldése gombra". Szóval itt a többi kép is. A motor tehát a közelében sincs az üzemi hőfoknak, amikor a kék mező után egy kicsivel áll a mutató. Én biztos fogok egy új termosztátot venni, és másnak is ezt tanácsolom akinek hasonlóak a tünetei.
Mint előbb írtam,nálam 5000-et volt a motor,soha nem ment az általad beszúrt képen lévő érték fölé, sokat kapott tőlem,gyilkoltam rendesen és soha semmi baja nem volt,ez így van kitalálva, így megfelelő a hőmérséklet a mozgó alkatrészeknél. A Mito termosztátja pl gyári érték szerint 149 Fahrenheit fokon azaz 65 Celsius fokon nyit,az sem túl sok,de így oké.
Na srácok, felbuzdulva a tegnapi témán, kölcsönkértem az egyik havertól egy kütyüt, amivel elég profin lehet hőmérsékletet mérni(első kép). A mérőóra nekem is mindíg azt mutatja, mint itt néhány embernek, a kék után picivel, aztán kíváncsiságból utánajártam a dolognak. Mondta itt tegnap valaki, hogy 70-75 fok körül van az üzemi hőfok, meg azt is, hogy ha a kék után van a mutató, akkor kb 55 fokos lehet a motor. Na szóval az előzmények: tőlünk mentünk a barátnőmékhez ketten kb 1 órája. Ledobáltam a cuccaimat, és elkezdtem méregetni. Direkt mentem lassan, hogy felmenjen a mutató a jó helyre, kb középre. Amikor nekikezdtem a dolognak, már egy picit ment lejjebb a mutató, ott mértem 57 celsiust(második kép). Aztán megvártam, hogy visszahűljön oda, ahol lenni szokott a mutató 99%-ban, szóval majdnem mindíg(harmadik kép). Aztán csak néztem ki a fejemből, hogy tényleg csak 50 valahány fokos csak a motor....
na készülget a motorom :) elakartam adni de már rájöttem hogy 50 ezrekért nem éri meg eladni :) kéne egy kis segitség valami pesti emberkétől aki ért is hozzá. eddig igy állok :) hengerfejet leszedtem. szikra van. kuplungal van valami gáz mert ha egyesbe rakom és behuzom akkor nem igazán látja el a feladatát. gondolom nem emel ki eléggé de azért jobb lenne ha télleg besegitene valaki :) október óta áll a szegény kis gépezet inditatlanul és már menni is kéne vele :)
rs 50ekbe is ilyen van, abba nem fojtásként van! Ha a karbi torokátmérőnél kissebb a lyuk akkor vedd ki , ha nem akkor hagyjad. Bár egy próbát megér akkor is:)
bazzeg, most nézem hogy ez az. az alján a szélén van az a pöcök, nekem is oylan pöcök van csak felül. de nekem kicsit szélesebb ez a lyuk. ilyen ovál alakja van.
tuti hogy az az, mert én is csodálkoztam rajta amikor az enyémet néztem hogy bent van-e még a folytás, és olyan lehetett nekem is, csak barom módon szét van vagdosva késsel...
no üdv :)
Csőri (70/6159016)