De gondolj bele. a lamellák benne vannak a gödröcskében. Amikor elkezd kopni, már egy ferde síkon fog találkozni a kosárral és szét emeli a lamellákat egy picit. Váltok, húzom, úgy közepesen nem tökig. Megcsúszik, a gázt vissza engedem akkor ujra fog. Holtjáték van. Ha a rúgóerőt növeltem a csúszás kisebb lett de nem szünt meg. Mit csinál az ember? Vesz új lamellákat belerakja, megint jó egy darabig. A gödör pedig csak mélyűl, méghamarabb fogja kicserélni a lamellákat.
Mert ez a megcsúszás nem egyszerre jött, hanem szép lassam. Az új lamella a koptathatóságat figyelembe véve nem sokkal vastagabb. Ha kibírna 3 évet nem szeretném évente cserélni, mert nem olcsó. Megpóbálom leszedetni síkba, mert a lamella mozgása már ígyis-úgyis nagyobb lett. Ha nem sikerűl úgyis cserélni kéne, ha kapok.
Hát elég mostoha sorsa lehetett ennek a gépnek...
Amúgy esztergályos nem tud mit kezdeni vele, ez beverődőtt, esztergályos max leszedni tudna belőle, de azzal nem érsz semmit...
Mit csinálhatok egy ilyen kuplung kosárral? Esztergályos megcsinálhatja?
Váltáskor megcsúszik de utána fog. Vettem másik lamellákat de kár volt. Na majd jó lesz tartalékba.
Nem tudom hogy működne-e ez így...:S
Furcsa rendszer, de neki nem kellett vna akkor biztosítást fizetnie?
De amúgy az első advételi sincs meg. Az olasztól:S
Azt nem ugy kell.. Siman 2 adasvetelivel kell csinalni. 1. adasvetelin az olasz gyerek + 1. tulaj, 2. on meg 1. tulaj + te. Ezzel a ket adasvetelivel mesz az okmanyirodaba mert akartok belole 1 et csinalni?
Jahm a Honda Italia lenne még a legjobb, de az adásvételi tényleg nagyon parás.
Nem tudtam megoldani, és furán is nézne ki hogy 2006 októberben elhagyta olaszországot,
ám én 2008 ötödik havában megvásároltam az olasz tulajtól....hehe....
szerintem ez elég vicces része lenne a dolognak...sajnos.
Hát se csiszolni se gittelni nem ajánlatos, akkor inkább szerezz egy honda italia matricát és azt ragazd rá. De én amúgy az adásvételi miatt jobban aggódnék. vagy sikerült azt úgy megoldani, hogy a te neveden legyen az olasz adásvételi? ja és azt majd le kell fordíttatni.
Á, nagyon parás mert akkor a vázszámot és a gyártási
matricát is fújnám, most néztem meg és mind ottvan...
ja meg végeznek festékvastagságmérést
Meglátjuk, utánnajárok milyen lehetőségek vannak a kpmnél aztán
hátha...
Hát az egész kilátszó részt és környékét fújd le olyan arannyal amilyen a váz... akkor nem lesz feltűnő, a gittel meg a mélyedéseket tökéletesen el lehet tüntetni...
Hböszörmény- (Kunmadaras)
Sajnos nem találtam oda ohne térkép nélkül indultam el szóval maradt a kérdezősködés, akik teljesen félrevezettek na mind1 260km-mentem az nsr-el. Valami sümdisznó rajzás van vagy mi mert kb 30-40-et láttam laposan megszámlálhatattlan motorost láttam NSR-ek száma:0 , motor kb 6 litert evett 100-on ami szerintem kicsit sok azt hittem 3-4ből kijön ja átlag tempó 85-90km/h folytott nsr csak ennyit bírt. Amőgy volt valaki innen madarason?
Hmm, csak az eredeti olasz forgalmin olvastam valamit hogy 1993, de lehet hogy akkor az a forg helyezés időpontja lenne, és 92es a motor?... érdekes Nem vettem a motort, cseréltük (50esre).
De akkor ha nem csiszolom ki akkor ez a begittelős szted okés?
Vagy inkább matrica kéne oszt szevasz?
Bevágódott, ki kell cserélni a kosarat...