Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát te tudod.
Na hát fogod legitteled, széppen lecsiszolod, és lefested aranyfestékkel... vagy ólómmal töltöd ki... az is jó...
egy biztos, hogy en NEM 93as. 93-tól macskalámpások voltak mind F esben, mind R esben. Ha leírod az alvázszámot, megmondom mikori a gép. Hát a cm 50 elég nagy probléma, mert a műszakin is és az eredetvizsán is az alvázszámmal és a motorszámmal kezdik. Kicsiszolni megintcsak nem érdemes, mert azt is egyből észreveszik. Függetlenül attól, hogy az eredeti alvázszám sértetlen. Am mennyibe sikerült ezt megvenni ha szabad kérdezni?
Dehát mégiscsak ottvan,
és kicsit feltűnő hogyha írok egy olasz-magyar advételit ugye,
aztán az olasz kivonásin még 125van,
és itt meg bele van ütve a CM50
Nem kéne inkább kicsiszolni belőle és lefújni hasonló aranyszínnel?
Vagy milyen matricával ragasszam le?
Az nem az alvázszámmal egy sorba van, nem érdekli az őket...
Én max a matricás megoldásra szavaznék...
Szia! Köszi a választ:)
Nem, a motor 93as de még NSF kockalámpa, a lámpa alatt is van idom meg
tudod ilyen csövek vannak a légbeömlőknek, túra változat.
A műszaki tényleg csak 3-4 ezer forint?
Ahol eddig olvasgattam ott ilyen 22800 pénzekről beszéltek,
meg ilyen hatalmas összegekről.
Ez a CM 50 elég problémás, váznyakba az alvázszám mellé van belecsapkodva,
de szépen mestermód bele van ütve. Gondoltam rá hogy
1.) kicsiszolom, de ezzel fél mm mélységben az acélt is kivenném, kicsit feltűnő lenne négyzetcentiméteren.
2.) leragasztom valami kis Honda matricával, bár szerintem ez a legkevésbé nyerő.
De lehet hogy nem is érdekli őket, bár ez a legkevésbé valószínű.
Képet próbálok mellékelni motorról és a cm50ről is, hátha van okos ötleted
Amúgy milyen nsr-t vettél? Macskalámpásat? Mert ugye 93 tól már macskalámpás volt. Fogyasztása nekem 4-5 liter körül alakul.
Hát, jónagy fába vágod a fejszét. Így hogy bele van ütve a cm 50 elég húzós. Am ha normális esetben helyezteted forgalomba, akkor kell egy adásvételi a te nevedre szólóan akitöl megvetted a külföldi tulajtol. Kell hozzá a külföldi ÉRVÉNYTELENÍTETT forgalmi (vagyis legyen kivonva forgalombol). Kell hozzá a vámpapír. Ha mindez megvan akkor mehetsz az okmányirodába, származási vizsgát csináltatni ami aszem 8 ezer Ft. ez mire megjön egy hónap. Ha minden rendben van a motorral akkor mehetsz eredetvizsgát csináltatni ami 15500 ft. Utána mehet műszakira ami 2750Ft plusz adatlap 1300ft. Majd ha ezek megvannak be lehet fizetni a regisztrációs adót ami évjárattól függő. egy zsír új motorra (125ös) 95ezer ft. Ja a biztosítást kifelejtettem az még a eredetvizsga és a műszaki előtt kell 7560ft egy kezdő jogsival. Majd ha mind ezek megvannak akkor mehetsz megint okmányirodába. Ott 6000 Ft új forgalmi, 6000 Ft új törzskönyv 5500Ft a rendszám 550 Ft a műszaki érvényességi matrica. Az átírási illetéket nagylelkűen elengedik mivel első forgalomba helyezés (ami egyébként se egy nagy tétel 2232 Ft). Ha mindezeknek eleget tettél akkor rendszámmal és forgalmival jösz ki az okmányirodábol!
jah meg ültetve lett az eleje,ahogy a kormánynál is látszik
ez még lemaradt...
moker!

Itt van pár kép a bukógomba felfogatásáról,de azért leirom röviden...a két faridom rögzítő zsavarja helyén egy 6-os menetes szár van átvezetve!Ráhuzva a bukógomba,majd alátéttel és anyával ráhuzva!Jóformán ennyi!

Jah meg rakok fel pár képet a mocirol is! (a képek teloval készültek,szal nézzétek el a minőséget )

Amugy a mocin,ha nem tünik fel,akkor a váz és a kormánykifli lett kipolirozva, a lengővilla,meg a teleszkópok lettek lefestve feketére,valamint a lábtartók kaptak fehér színt!
városba min. 5 liter de túrázason sztem 3,5 körül lehett....
Sziasztok!
Helyezett már valaki NSR 125öt forgalomba?
Egy 93as gépezet boldog tulajdonosa lettem,
eddig már meggyőzött a márka (MTX sokáig volt)
így úgy döntöttem forgalomba helyezném.
Ezzel kapcsolatban kérném segítségetek!
Olasz forgalmi és exportvámpapír megvan, de mivel nem a behozótól vettem
csak az előző magyar tulajtól van advételim. 2006 év végén hozták be.
Ezen felül valaki Cm50-et beleütötte a vázba.
Szerintetek hova lehet ezzel fordulni?
Mennyibe fog kerülni?
Lehet-e ezt így egyáltalán?

És egy kicsit elvonatkoztatnék, mennyit fogyaszt olyan 80-100as utazóval túrán
egy ilyen motor? Sokat járnék vele és 8 literes fogyasztást nem szeretnék,
de olvastam hirdetésekben olyat hogy 3 liter, meg 4 liter városban,
és 125nek picit hihetetlennek tűnt.
Köszi előre is!
Széles Utat
Micsoda ötlet
125 be nsr a kiraly de 600 asba nem kellene a cbr. 2008 as is milyen lett mar? Meg idomra se futotta. Inkabb egy r6 v ninja.


Amugy voltam ma balcsin igen zsir a viz!
pont mikor hazaértem pontosan 6800-at mutatott az nsr órája haverom kapott egy R6-ot faterja 2 nap alatt egy ezrest belerakott iszonyat vagány a gép, de én honda párti maradok
előbb nézd meg hogy rosz-e
Nagyon szépen köszönöm!
Nemtom nekem 12t mondtak ra itt veszprembe de valaki irta korabban h 5 er vett bele.
Mennyi egy olyan szar termosztát?
Jah lelke van mint az olasz kocsiknak (a nemeteknek nincs). Azok tenyleg vas es muanyagok!
Nekem nemcsak "vas" a vas... szerintem rohgadtul lelke van... dehát jah ki igy ki ugy... én ezzekel a "csak élletelen anyagokkat" foglalkozom és én máshogy tekintek rájuk... aztán mindenki saját pofija íze szerint dönti el hogy viszonyul hozzájuk, én így.
a vázszámok stimmelnek. csak a váza olyan mint a macskaszeműnek és légbeőmlő van az elején.
Ezt most bóknak vettem.
Leírni nagyon egyszerű, sőt, még jól is hangzik....csakhogy: Valakinek meg is kell fizetni a kárt, meg inkább borulásra gondolok itt főleg. Tegyük fel, valaki elnyal, nekem nem lesz motorom x ideig, nekem kellesz utána rohangálni, és akár nekem kell könyörögni a pénzért....és egy idomtörés vagy ilyesmi nem kis összeg, főleg egy nem miskás barátnak.... ? ? ?
Hát nem mondtam hogy ő adja oda egy körre...