Hát a raiden nem F es, mert az enyém is Raiden verzió. Nekem a gyári színe az Rózsaszín volt. Ilyen volt: Radien NSR De volt még ugyanilyen Fekete alapon Lila matricával is. De hogy ezeknél mi volt a különbség a rendes R estől azt nem tudom.
És miben külömbözik,hogy Raiden-es?CSak azért lennék rá kíváncsi mert mikor megvettük nekem is ilyen matrica volt rajta....először azt hittem vmi olcso kis bolti vmi!Azóta lelett festve!Tudod hogy miben más a raidenes?
Lehet baja ha ezzel hajtom? (megvárom, hogy bemelegedjen. Max nem látom ha vmi gond van, melegszik a motor?)
Ha vennem kell, akkor mennyibe fáj egy ilyen?
Az ülés alatt kell lennie egy matricának amina színkód van rajta. na a fölött van még egy szám, vagyis az a tipusa 2 betűvel kiegészítve. általában nsr125f... és a 3 pont helyén van még egy betű, ha ezt nekem megnézed megmondom a pontos évjáratot. És ez akármelyik nsr re vonatkozik. akinek esetleg nem gyári a festés, vagy nem biztos valamiben kérdezzen tőlem, mert megvan a honda program és abba belenézve megmondok bármit!
Középső blokkfelek vannak haveromnak elfekvőben, teljesen hibátlanok, szerintem meg tudsz vele egyezni, ha gondolod. (Ha érdekell, írj nekem: szakacsmarcell@yahoo.de
Kozepallas alatt kell lennie par mm el, ott 70 fokos a hengerfej ami 2T nel az uzemi hofok. Ezt hamar 5-10 perc alatt biztosan! el kell ernie, akkor jo a termosztat.
Annyit csinal amugy, hogy amig nem eri el ezt a hofokot addig elzarja a viz utjat a radiator fele, igy hamarabb bemelegszik a henger, amikor pedig elerte akkor fokozatosan elkezd nyitni, hogy keringjen a radiatorban a viz es mindig uzemi hofokon legyen a motor.
Ezzel annyit kell csinalni h kell bele egy ujat venni. :D
Nekem se szokott felmenni nagyon a mutató üzemi hőfok fölé....akkor rossz lenne a termosztát?
Ha rossz, akkor ezzel kéne csinálnom valamit? Valaki fejtse már ki bővebben pls!
Thx.
köszi!