Most ez komoly? Ti nem akarjátok látni vagy nem látjátok vagy nem tudtok olvasni vagy mivan?
Kérdeztem valamit de sehol semmi már 2 napja!
Hány mm-er a gyári hengerfurat az NSR-nél?
Hát ennek a festése se gyári,a váza se minden napi ,de engem nem izgat hogy gyári-nem gyári!Ha ki tudsz találni egy kicsit kretivabbat mint a gyári akkor hagy menjen!Szerintem a váz polírozása lett egy utolsó,de mégis egyedi!Ezek teszik egyedivé a mocit,mondjuk én még egy nsr-t se láttam polirozott vázzal,meg kormánykiflivel!A lengővilla is szép lett szerintem!Nekem is tetszik az enyém ahogy van,és leszar,hogy nem gyári!De egyedi!
Persze mindennek megvannak a normális,és ésszerű határai!
Az első kép aza megvett állapotában volt,mikor elhoztam!
Na ja. Én azt mondom, ha tényleg gyári festéses és aránylag nagyon szép esztétikai állapotban van, és a blokkja is tökéletes, amibe nem lehet belekötni én azt mondom adnék érte egy 250-260 körüli árat. De ami már nem is gyári festéses, az biztos hogy nem ér anyit.
Tudom,sztem is ez a helyes,én sem fogom 300akért hirdetni azért mert mito,pedig többe van már,de ezt nem így kell nézni,DE még mindig elfogadnám az ilyen árakat,ha mindegyiket megbecsülték volna,és nem össze van ganézva az egész minden kókány szar megoldással. Ezek nagyon komoly kis gépek, sokszor nagyobbaknál is komolyabb technika van benne, de fiatal a vásárlóközönség akinek nincs pénze (a többségnek) annyit költeni rá amennyit kell,így le lesz lakva és horror áron továbbadva,így megy ez...
Hát ez most olyan, hogy anyiért meg úgyse adják el a büdös életbe, ha én nem tudom az enyémet 200ért eladni. Az én motoromnak meg tudom hogy tökéletes a blokkja, akár garanciát merek rá vállalni. Most volt műszakin, fékpadon 100%ot teljesített. Gumik is jók rajta. Szal nem tom mért kell anyira kitartani. Ha már ilyen motorja van az embernek, ne abbol próbáljon meggazdagodni, hogy megvette reális áron és irreális áron próbálja eladni. Vegye meg kibaszott potom pézé, szaron, kínlódjon vele sokat és úgy adja el reális áron.
gyerekek, most nem azé, de mondjátok már meg, mért van az, hogy mindenki ilyen csillagos eget érő árat akar kérni a körlámpásokért? ahogy elnézem a hirdetéseket, mindenki ilyen 260-280-300 ezret akar kérni körlámpás renszámosért. sőt láttam már 340et is. pedig a körlámpások reális ára 200 körül van egy full tökéletes, gyári festéses meg olyan 230-240 körül. Most hogy van ez hogy mindeni enyire feltolja az árat?
Hideg az olaj, letapad a kuplung... segít ha huzogatod kicsit a kuplungot, ha ez sem, akkor úgy rakd be egyesbe hogy kuplung be nagyobb gáz és akkor nem fullad le...
A gyertya az teljesen jó, nem kell ahhoz hozzányúlni, de kérdezd meg chieftec-et, ő rendelt gyertyát BR9EIX-et majd elmondja mik a tapasztalatai a gyertyáról. A hidegen való egyesbe tételnek meg nincs amiatt semmi baja, sok motort láttam már ami azt csinlálja. Hogy mitől van azt nem tudom, de nincs attól semii baja.
Azt nem tudja valaki véletlenül, hogy ha BR9EIX-et használok, akkor a hézagnak ugyanannyinak kell-e lennie mint egy BR9ECS-en? Ha jól tudom az van bent gyárilag és az 0.7-0.8 körül lehet.
A másik dolog meg hogy néha hidegen, ha elindítom, és lerakom 1.be, akkor ránt egyet és megáll. De mindíg csinálja. Melegen meg teljesen jól működik sztem. Szarrá lehet menve a kuplung?
Cső, láttam a gépedet kepesmotoron. Az az amelyik 260ért van nem? Hát az hogy olcsó, az nem éppen igaz. Én 200 ezerért árulom és még az sem olcsó, mivel még mindig megvan. :S A forgalomba való viszahelyezés meg nem éppen ingyenes. Attól függ miylen indokbol van kivonva. Ha te vonattad ki, akkor fizetned kellett érte 1500 ft-ot viszahelyezésnél pedig ugyanennyit. Ha viszont a tudtodon kívül vonták ki forgalombol, hát....... De reméljük, hogy nem vagy olyan. :D Ja és mért nem műszakiztatod le a gépet? Úgy jobban keresnék. Igaz én is leműszakiztattam, de ígyse nagyon akaródzanak jönni megtekinteni a gépet.
Kérdeztem valamit de sehol semmi már 2 napja!
Hány mm-er a gyári hengerfurat az NSR-nél?
honnan tudtál ennyi alkatrészt összevadászni?
Persze mindennek megvannak a normális,és ésszerű határai!
Az első kép aza megvett állapotában volt,mikor elhoztam!
köszi a válaszokat!
A másik dolog meg hogy néha hidegen, ha elindítom, és lerakom 1.be, akkor ránt egyet és megáll. De mindíg csinálja. Melegen meg teljesen jól működik sztem. Szarrá lehet menve a kuplung?
Túlélők száma: 0