Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oké! Kössz srácok! Akkor jó ezeket csak azért kérdetztem hogy vizonyítsak! Nekem kb 10 perc alatt ér a fele alá 2 mm-errel! Városba én is 5-6 ezer de én városon kívül csak 6 ezer! Nem sok az a 8? Szét megy nem?
Hát én általában menet közben melegítem, alapjáraton nehezen melegszik. Inkább megyek egyes kettesbe szép lassan 10 el, úgy jobban melegszik (igaz mire kiérek az utcánkbol fel is melegszik, mivel kb 1 négyzetméteren van ezer lyuk) városba 3-4 ezerig pörgetem 4. be megyek oylan 40-50 körül. nekem a víz nem szokott melegedni. egyszer ment fel középig a mutató. de akkor nagyon lassan mentem és terhelve is volt a gép, meg meleg is volt.
Lattam par nsrt de sokban rossz mar a termosztat.. Amikben jo volt azoknal a fel alatt allt egy picivel a mutato, ott a jo.. Ezt kb 5 perc utan eleri a motor..

Ez a porgetes elegge helyzetfuggo.. Ha ugy adodik leporgetem 10 ig de ez ritka.. ha a forgalommal megyek akkor varosban 5-6 varoson kivul 6-8. Utazoba en 120 korul hajtom itt pont 8 at porog. Amig hideg addig szigoruan 4-5.

Atnyomta a kiegyenlitotartalyba mivel tagult a viz, igy normalis..
Értöm. Fasz kivan! amgy lenne még néhány kérdésem:1 Bemelegíteni alapjáraton szoktátok vagy
menet közbe lassan?
2. 20 fokos időben a hőfokmérő meddig megy fel
városi használatban?
3.hány ezerig pörgetitek akor ha csak úgy
járkáltok a géppel és hány ezeresen mentek
utazóba?
4. még az lenne hogy én mociztam hétvégén elég sokat nem igazán ment fel a amutató a hőfokmérőbe de egyszercsak a városban azt látom félig van még nem volt félig eddig és amikor megálltam a kiegyenlítőtartály túlfolyólyán folyt ki egy kis cucc és a víz meg is emelkedett ami azóta is úgy van. Oka esteleg mi lehet? Kicsit több víz volt benne mint az előírt lehet h az folyt ki? De folyt ki belőlle és mégis most nagyobb a szint . Hát nemtom. Előre is kössz!
Az óra rugója, nekem meghalt már így órám... előszőr ugrált aztán már meg se mozdult...
Más nem is lehet vagy szóba jöhet még valami?
igen spirál lesz
Heló! Van egy olyan kérdésem hogy menetm a géppel és egyszercsak a kilóméterórám mutatója elkezdett ugrálni. Mitől lehet ez? Nekem a simónál a spirálla volt gond ekkor. Ennél is az lehet?Amúgy Honda NSR 125 R-ről van szó.
Kicsit hirdetek már: Eladó körlámpás nsr hez komplett idomszett, elsőlámpa, hátsólámpa, váz, kapcsolók, karok, kormány, teló (sérült), kábelköteg, eslő felni (sérült), ülés, olaj, víztartály stb stb. Érdeklődni itt!
Mérd le mekkorák, vagy csak simán vidd be őket egy csapágyboltba...
kb 3000 ft a pár.
én nemrég cseréltem, de már nem nagyon emlékszem.
6203 és 6003-as. ezeket tettem macskalámpásba ha jól emlékszem. persze zártat!
de ha viszed magaddal a mintát, a csapágyboltban lemérik, és az alapján tudják adni az újat.
Van eladó két felnim első,és hátsó féktárcsákkal!i.ár:22000 Ft
Adok még hozzá egy használt első gumit is!

!S.O.S!
Üdv nindenkinek!
Nincs véletlenül valakinek elfekvöbe nsr-hez (1990es)2db hátsó kerékagycsapágy
Esetleg a méretét tudja valaki mert ami benne volt azon semmi szám nincs
Elöre is thx
Használ valaki itt halogén izzókat?
Ha igen akkor megmondaná, hogy konkrétan milyen típusút?
hellosztok köszönöma válaszokat de inkábbb veszek egy törött nsr-t és abbóll öszerakom! de azért köszönöm!4
besülni nemfog talán ... de hogy ereje nem lesz ha egyáltalán beindul az tuti... el kell vinni meghegesztetni aztán meg gyári tömítéskészletet venni és összerakni (de ez nem olyan egyszerű mintahogy leírtam sajnos)
Hát létezik egy ilyen gyurma, összegyúrod aztán elkezd melegedni, aztán meg kökemény lesz... reszelni is lehet utánna...
De én nem igazán ajánlom, elvinném meghegesztetni...
Mert ha nem sikerül tökéletesen akkor szar lesz a moci, nincs rendes elősűrítés, nem fog felmenni a benya az égéstérbe... akár be is sülhet... szóval én meghegesztetném... ráhegesztenek arra a darabra aztán széppen síkbacsiszolják... te meg veszel tuti tömítőpasztát és azzal összerakod...
az is két komponensű
akurva eletbe!nah ilyet se lattam meg
Hát két komponensű ragasztóval nem sokra mész mert a benzin szétmarja. Ajánlom a folyékony fémet azzal raktad te sztem ösze a simo blokkot is ahogy emlékszek. És kb ugyanannyiba kerül, de jobban jársz vele.
hello

attól félek ennél nagyobb gond van mert a motor nem is megy:D! és igy nem tudom mit csináljak!
most találtam egy törött nsrt ! gondoltam azt megveszem és akkor a két blokból valahogy ösze lehetne hozni egyett! Kül még nins nálam a motor csak meg akarom venni csak ugye van a baj de nagyon olcsón adja a gyereka zért ugy megérné nekem!
Hogy a faszba sikerült az kitörni? Na mind1...én azt tanácsolom,hogyha megvan még a darabja akkor vegyél valamilyen 2 komponensű ragasztót és szépen regeszgasd vissza,hogy ne eresszen!De ha lehetőleg fémre vegyed a ragasztót Ha meg nincs meg a darabkája akkor eccerűen vakold be azzal a ragaszóval faszán!Esetleg még ha naon akarod húzd szét a blokkot is és belülről is kensz rá meg visszacsiszolod...és még leis festheted ha precíz vagy és szinte már megse látszik


Amugy nekem ugyan ilyen volt a simson blokknál két éve...akkor foltoztam be...azóta hibátlan
hellosztom ezt néézétek meg és kérlek irjatok mit gondoltok róla!

a forgattyúsházbol törött ki.. ezt hogyan lehetne megcsinálni? ki kell cserélni az egész blokot? vagy elég csak ott valami vagy lécikse segitsetek!
holnap rakom vissza a bukógombát!Mert még csak most lett kész a moci!Valami gyönyörű lett a váááz! Majd csinálok akkor pár képet akkor róla!