Nem tud annyit egy szutyuki swift...
Előszőr 1975ben kapta meg egy civic a cvcc égéskamrát, és ez volt az egyetlen modell ami katalizátor nélkül teljesítette a normákat...
Amúgy egy 20 éves rendesen beállított civic katalizátor nélkül is teljesíti az euro 3as normát...
És 87ben vezették be a változó szelepvezérlést, ami a nyitási időpontokat és a mértéküket is állította...
Ha már felhoztad a témát
De az autónak és a motornak semmi köze egymáshoz...(amúgy első honda autó egy formula autzó volt ami megnyerte első évben a bajnokságot, és kihangsúlyozom hogy ezelött semmilyen 4 kerekű honda nem volt..., suzuki meg egy kis szar dobozzal kezdett )
Amúgy meg megbízhatónak megbízható az nsr 125, de futóműben sokkal butább társainál... akárki akármit mond...
És nem fogják megvenni áron felül a gépet... ha valami igazi ritkaság lenne akkor talán... de ebben a motorban semmi különös, semmi ritka... egy sima motor, és ráadásul egy 125ös... kezdőmotor... ezeket megveszik és továbbadják... nem fogják sokkal drágábvban megvenni... ez az én véleményem...
De amúgy sok sikert...
Ezt a nsr-t ha jobban szemügyre veszitek valszeg törve volt, de festve az hótbiztos. A jobb oldali fejidomon nics meg a fehér hullámos matrica, ami a bal oldalon már rajta van ( a légbeömlő utáni kis matricárol van szó) haver hívta fel nekem is rá a figyelmem, ha nem mondja észre se veszem.
Hello! Hova "le" ? Szombaton suli van, de utána -ha jó idő lesz- akkor motorozás lesz, meg remélem vasránap is. Még most szokom a gépet, szóval apával megyek mindenhova (ő er5-tel) de attól találkozhatunk.
május 1.-jén megy valaki kunmadarasra a 4-esen Debrecenen keresztül? csatlakoznék ha nem baj? nekem debrecen csak vagy +15 km -el lenne hosszabb. Jobban szerettek társaságba motorozni, mint egymagamba
Ha én el fogom adni valamikor is a motoromat, 1-2 év múlva, az büdösisten, hogy nem lesz olcsó.
"Kihaló" ágban a 125-ös kategória, nemhogy a 2T....eleve, hogy nem is gyártják már, uccsó széria (enyém) Aki ilyet akar majd, az úgyis megveszi, ha tetszik, ha nem. Egyre kevesebb nsr van, mert ugyebár a motorok csak törnek...sokan szétkapják, volt motor nincs motor. Na én ezért fogok rá vigyázni, és majd eladni egy olyan embernek aki megbecsüli az értéket....
Akinek meg nem tetszik, hát vegyen egy kék erest...
megnézzed kocsiból egy 13-14 éves civic tud annyit, mint egy 3-4 éves szutyoki swift szal tud valamit a honda, de egyetértek irreálisan magas az nsr-ek árra, de nem is hallani róla semmi tipus hibáról stb....
Szerintem meg eddig voltak irreálisan drágák...
Egy 125ös gép egyszerűen nem ér ennyit...
Haver 400ast vett 400ért, igaz az 93as... De akkor is 400ccm...
Vátóolajam is repsol, egy oldalon írták, hogy jobb mint az előírt castrol (Ez egy vevő véleménye volt, és az is működik )