Hát én aztán tudom, mert egy városban lakunk :D. Meg kb hetente szétszedi a gépet, valamit tuningolni rajta. Most spec má egy hónapja szét van kapva miszlikre, mer polírozta a vázat. Meg a hoszú utak is ki lehetnek zárva, mer általában csak a barátnőjéig megy motorral. :D Na jó lehet hogy fog jönni majd madarasra is, de azé még nem kell bele a 10es hőértékű gyertya. Akkor kéne az bele, ha egész nap pályázná, vagy hegyekbe közlekedné és az átlag fordulat min 9 ezer fölött lenne. Akkor lenne értelme a magasabb hőértékű gyertyának.
azért ez nem egészen ilyen egyszerű nyáron vagy nagyobb igénybevételnél (hosszú utak melegben) a 10-es ideális lehet, de általába elég a 9-es is. az igaz hogy ha nem ugy használja nem lesz olyan jó mert könnyeben kokszosodik. De hát ő tudja hogy hajtja a motort nem mi...
Ne vegyé bele BR10Ecs-t mer akkor megint nem lesz jó a beállítás. a magasabb hőértékű gyertya esetén nem megfelelőek a körülmények a tökéletes égéshez, nem fog elegendő hőmérsékletre bemelegedni a gyertya a tökéletes működéshez. Nemhiába van megadva az a kurva gyári adat BR9ECS-ről. Ők csak jobban értenek hozzá mint mi parasztok akik a sifni tuning módszereihez értünk. Ha nagyon jobb gyertyát akar valaki venni bele ajánlom a BR9EIX-et. Chieftec komám rendelt tőlem egyet. azt mondja sokkal egyenletesebben jár tőle a motor. Sztem ti se szeretitek ha egy számmal nagyobb cipő van a lábatokon, mert kényelmetlen, lóg rajta. A motor kb ugyanezt érzi. Szal ne kísérletezzen senki más hőértékű gyertyával.
kösz szépen neked is!Amugy neki kéne most a gyertya...nem mintha szar lenne...de most szétvan kapva,aztán cserélem azt is!Amugy mutatok pár képet...ez csak az eleje még
NGK BR9ECS.... ha nagyon ütöd vágod magas fordulaton akkor 10-es hőértéküt NGK BR10ECS(általába aki pályázásra használja), de elég a sima 9-es általába