Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

40 ezret elmegy egy henger... egy dugoval kb 10-et
40ezret egy dugóval is elmegy....
attól függ milyen most a mérete,hányszor lehet még hónolni,de akár 40ezret is elmegy egy henger,ha vigyáznak rá
Természetesen + 125- ös helyett 150- es henger van benne - odaadta az eredetit is, abban még csak 1500 km van. Mennyi után kell cserélni amúgy?
itt egy kép
hali van egy 160as malossi SVF system hengerem amit el akarok adni mennyit érhet ez mennyit kérjek érte?
Nem, még csak 16 vok, de a sportmotor.hu-n csak az évet nézik, a hónapot nem!
Az életkorod alapján már mehetnél rá, nem?
Nem! Még csak A1! Csak lerakom már 5ezer km után!
Akorl-ra jársz?
Hali! Valaki ma Szolnokon közületek nem találkozott 2 tanuló motorossal? Mert az egyik én voltam!
Te jól vagy?
mennyire tört a motor ?
2008.04.22 parkoló autó kiindult előttem az út poros első- hátsókerék csúszott... és megtörtént a baj, 1hónapos festés, 2500km után az első esésem...
Hát én aztán tudom, mert egy városban lakunk :D. Meg kb hetente szétszedi a gépet, valamit tuningolni rajta. Most spec má egy hónapja szét van kapva miszlikre, mer polírozta a vázat. Meg a hoszú utak is ki lehetnek zárva, mer általában csak a barátnőjéig megy motorral. :D Na jó lehet hogy fog jönni majd madarasra is, de azé még nem kell bele a 10es hőértékű gyertya. Akkor kéne az bele, ha egész nap pályázná, vagy hegyekbe közlekedné és az átlag fordulat min 9 ezer fölött lenne. Akkor lenne értelme a magasabb hőértékű gyertyának.
azért ez nem egészen ilyen egyszerű nyáron vagy nagyobb igénybevételnél (hosszú utak melegben) a 10-es ideális lehet, de általába elég a 9-es is. az igaz hogy ha nem ugy használja nem lesz olyan jó mert könnyeben kokszosodik. De hát ő tudja hogy hajtja a motort nem mi...
Ne vegyé bele BR10Ecs-t mer akkor megint nem lesz jó a beállítás. a magasabb hőértékű gyertya esetén nem megfelelőek a körülmények a tökéletes égéshez, nem fog elegendő hőmérsékletre bemelegedni a gyertya a tökéletes működéshez. Nemhiába van megadva az a kurva gyári adat BR9ECS-ről. Ők csak jobban értenek hozzá mint mi parasztok akik a sifni tuning módszereihez értünk. Ha nagyon jobb gyertyát akar valaki venni bele ajánlom a BR9EIX-et. Chieftec komám rendelt tőlem egyet. azt mondja sokkal egyenletesebben jár tőle a motor. Sztem ti se szeretitek ha egy számmal nagyobb cipő van a lábatokon, mert kényelmetlen, lóg rajta. A motor kb ugyanezt érzi. Szal ne kísérletezzen senki más hőértékű gyertyával.
nagyon baba
még ezt is akartam
kösz szépen neked is!Amugy neki kéne most a gyertya...nem mintha szar lenne...de most szétvan kapva,aztán cserélem azt is!Amugy mutatok pár képet...ez csak az eleje még
BR9-EIX Iridium gyertya Én olyat fogok tuti, ha az enyém meghal...egyszer....valamikor....
okok!kösz szépen!Szerintem ahogy most jön a nyár a 10-eset rakom majd belel!kösz szépen mégegyszer!
*gyertyát
vegyél viasz gyartyát az nsr szervizkönyve szerint NGK-BR9ECS ajánlott beletenni
NGK BR9ECS.... ha nagyon ütöd vágod magas fordulaton akkor 10-es hőértéküt NGK BR10ECS(általába aki pályázásra használja), de elég a sima 9-es általába