Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

remélem egy aprilliás is megnézi majd az adatlapom
fontos lenne lécci
senki nemtud? nemá
*v hupsz
ahogy érzed ! RS első telójáról áradoztak h milyen jó meg minden engem nem nyűgözött le
szerintem nsr emen jobb van de a RS hátsófutóműlye lenyűgözően sportos .
szerintem ne cseréld le !
Szóval akkor ne nagyon vegyek gyárit?
RMC van a közeletekben? viszed a mintát, aztán adják az újat.
Szevasztok!
Kéne egy kis segítség sürgősen... hol lehet legolcsóbban kapni (rendelni) nsr-hez első hátsó fékbetétet?
Sziasztok
Melyikőtöket láttam reggel olyan fél nyolc körül Győrben (Szigetben a Bercsényinél) ?Régebbi két körlámpás szürke nsr volt, ha jól emléxem zöld , vagy kék felnikkel
mail ment
hajrá
nekem nemvolt vele semmi gond ! egész tavalyi szezonban és szerintem sokkal keményebb mint a gyári ! kanyarokban meg tényleg marha jó mentem másik nsr el baker kanyarelőtt hirtelen fék úgy megrogyott meg össze vissza ugrált meg minden szal szokatlan volt
nekem bejön ez a nemgyári hogyishívják cucc . .
nem...
csak csüt meg pénteken voltam, de még pénteken is berángattak pár órára a rabszolgahajcsárok! de jól kib..szok velük mert ezen a héten megint veszek ki néhány napot... Sose kezdjetek el dolgozni! addig jó ameddig sulis az ember!
és amúgy milyen a marcozzi teló? nekem bejön, csak ne kéne olyan sokszor cserélni a szimeringet. azon gondolkodom, hogy szerzek egy gyárit.
húúúúúúúúúúúúúúúú minyá vége a munkaidőnek!
Az Rs 7-8 litert akkor zabál ha a fordulatszámmérő az infravörös tartományban mocorog és mondjuk hegynek felfelé küldöd.
már nem vagy szabadságon ?
Okés köszi szépen majd még írok ha eszembe jut valami kérdés! Köszi mindenkinek
Nekem sem gyári, hanem marcozzi(asszem neked is olyan van ) de az enyémben tönkre van menve a szimering, és marha olajos minden.... megvan már minden hozzá, új olaj, szimering, már csak idő kéne kicserélni...
meg azt is nézd meg hogy a kerekei nem kotyognak-e a helyükön, nem csapágyas-e, a lánc nincsen megnyúlva, nem nyikorog-e amikor ráülsz, az első villa nem mozoghat alőre-hátra egy mm-t sem, mert akkor ki van kopva a kormánycsapágy. más most hirtelen nem jut eszembe.
eddig ahány RS el talákoztam mindegyiknek jó olajos volt az első teló
kopogjam le nekem jó igaz nekem nem gyári
az első telót érdemes megnézni, tipikus nsr betegség. (szivárog belőle az olaj, ha szar a szimering)
háát ha lebeszéltél egy találkozót ! h megnézed a gépet akkor pl azt h hidegen mit csináll a gép ! ne úgy nézd meg amikor már előtte ment vele vagy 10 km et és jó meleg a gép ! háát az alapfordulatnak 1500 nál nemigen szabad többnek lennie ,valamivel lehet kevesebb ! egyenletesen járjon , jah meg jobb oldalról benézel a tank alá és ott a power vezérlés /enyémnél 2500 nál zár de ez tipus függő/ és ha adsz rá gázt pl egy 4000 fordulatig kihúzatod annak elvileg mozogni kéne ha nem mozog akkor gond van a powerrel mást fogalmam sincs h mit tudnék mondani ! vagy ha csörög akkor valami gond van ! jah és kérdezd meg tőőle h dőlt e vele? és megnézhetnéd az idomok belsejét h mennyire volt e törve mert ott minden kimutatkozik ! mást nemtudok mit mondani róla
Az mindegy h bonyolult mert nem én fogom megcsinálni ! Nemtudod mennyiért lehet kapni egy ilyen TV-78-ast?
köszi :D
És vásárlásnál mit kell nézni rajta! RS-nél már tudom :P van valami tipiks jele ha beteg?
hétvégén tudok az óráról képet felrakni, mert most koliba vok aztán írni is csak most tudok mert nincs most itt a laptop. Ha hazamegyek majd lefényképezem az órát aztán majd feldobom.
Aha értem!
Hát köszi! Ez tetszik :D