Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

áááá végre egy győrii !
Hát nem is tom , nekem is a típushiba téma volt amit először kérdeztem itt fórumon, hát válasz nem érkezett úgyhogy hagytam is. Eddigi tapasztalatom (novemberben lesz meg 2 éve a gép) az hogy tipikus nsr, hiba sztem nincsen... Nekem egyedül a fék gyengélkedik meg egy szimeringnél jön az olaj(egy kicsit ) aztán ennyi. A fogyasztásom megáll 4 literből , akár húzom neki ,akár nem , az akkor is 4 litert eszik 8ez már nem típushiba ). Sztem nem sokkal több mint amennyit a ciberke megiszik .
Típushibáról még annyit h ezt mind a saját motorom alpján írtam, és sztem az egész a karbantartástól függ...
hát remélem tudtam segíteni
hali kene hengerfej nsrre nincs neked?
majd dobok fel kepet beszartok hogy milyen brutal
Általában önindító gondjuk szokott lenni az nsr-eknek, ami anyit jelent, hogy lassan teker sokáig kell önindítózni mire beindul. Ez annak tudtható be hogy a szénkefék elkopnak és a bendix megszalad. Hiba szokott még lenni első telo szimering, bár ez elég ritka eset. Azt nézzétek meg feltétlen, hogy az üreset könnyen veszi e, ha nem akkor az baj. 7 ezres fordulat környékén úgy el kell neki húznia meleg mint az állat mintha valaki úgy segberúgna hátúlrol, hogy a hold adná a másik lökést :D Hideg indításnál nem szabad először 7 ezer fölén húzni neki, mert oylankor csak ledadog nem nyit a power. viszont ha túlzottan sokáig kell melegíteni, nagy az alapjárat, és melegen is nehezen nyit ki a power (túl sokáig dadogóskodik) az dugócserére ad jelet. mi most néztünk egy 98asat várpalotán. Azt nem ajánlom senkinek megvételre, mert a blokkal sok baja lesz. aszem enyi tanácsot tudok adni nsr vételhez.
Hello emberek !
NSR re kéne egy hengerfej de marha gyórsan és jó áron ! valakinek esetleg van othon elfekvőbe !
nagyon fontos lenne segítsen már valaki !
köszönöm előre is
Az a bizonyos "tribal" festéses?
mentem batyo usa verzios 2001es cbrjevel, most vette.az egy gyilkos 2.ba 1kerekeztem vele
'98 az évjárat. képet meg keresek mindjárt(most nem vagyok otthon sajn).
vagy ha kiveszitek a legszurot es lekapjatok a motrot felurol megprobalhatom
nah ha ithon lessz a mocim leirom mert meg kell neznem.de fontos hogy leirjatok az evjatratot
Írtam azokat a bizonyos külföldi oldalakat, ha érdekel akkor előkeresem, most hirtelen nem jut eszembe konkréten.
Szia,
Olvasd vissza a 441-es oldalon a köv. hozzászólasokat: 11009-től 11006-ig, 11000, 10998, 10997, 10994. Persze az is fontos hogy leérjen róla a lábad. Szervízigénye nem igen van, elég ritkán szokott elromlani, ha rendesen oda van rá figyelve. Alkatrészt meg mindenfele lehet kapni, bontókban, www.pinkmotors.hu, www.motorparts.hu, aztán még vannak német-francia oldalak is ahonnan lehet olcsóért gyári alkatrészt szerezni hozzá, meg van még ugye a Honda szalon, ami eléggé drága egyes esetekben, de mindent meg lehet kapni. Csak ajánlani tudom az Nsr-t, én nagyon szeretem. Ha adhatok egy tippet, akkor CBR125-öt véletlenül se vegyetek .
Moker izgatottan várjuk a témakifejtésedet. Azt igérted hogy írsz egy kicsit az elektronikus folytáskiszedésről.
Már dumáltunk róla, mármint az Nsr találkozóról, és sztem most hogy már jó idő lesz, lassan aktuális is lesz a dolog.
használtakat bontóban kapsz csak sz'tem.
Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni nem tudtok e valahol itt Pécsen vagy a közelébe valami jó motorszerelőt mert nincs kedvem a márkaszervízbe vinni több mint ötezres órabérért! Ja és nem tudja valaki hol lehet használt alkatrészeket kapni 97-es nsr-hez? Mert kéne egy váltókar!Köszi!
Nekem sajna nincs! Az én Gépem most van szervízben kb egy hónapja! 90-100 nál beállt alattam a blokk majdnem elpereceltem! Dugócsere hajtókar csapágyak tömítések meg kb 60 ezer kiadás
ja meg mégegyszer rákérdeznék hogyha valaki tud valami sportkipufogórendszert nsr-re az írjon már lécci egy-két tippet! Ja meg kiványcsi vagyok a véleményetekre! Ti molyen színű színelosztású fényezést dobnátok egy régebbi típusú két kereklámpás NSR-re?
hello

nincs valakinek elfekvőbe lévő szívócsonkja ami a karbi meg a henger között van,aza gumi cső szerűség
hay skacok! Nem tudtok róla hogy szokott-e lenni magyarországon Nsr találkozó vagy pl 125cc-s tali?
Ezzel nem húzol fel. Inkább magad minősíted vele ha az adatlapodra írod és büszkélkedsz vele.
sikerült felhuzni de remélem értitek a poént
Hello!
Motorvásárlás előtt állok, és esélyes egy 2002- es NSR 125. Eddig egyszer néztem meg egyedül, leért róla a lábam, kb. akkor ennyi volt a lényeg.
Most a párommal tervezzük, hogy ismét "megszaktekintjük", de mivel eddig csak 4t- khez volt szerencsénk, Tőletek, tapasztaltaktól kérek segítséget. Mire kell figyelni? Mik a tipikus hibalehetőségek? Amúgy milyen a szervízigénye? Alkatrészellátása milyen? Meg ilyesmik...
Köszi!
Ha szerinted az vicces... Kb mint az óvodában a gyerekek: az enyém jobb mert piros