Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Baz Dani nagyon durvak azok a kepek, hol csinaltad oket?
Legzsirabb a fagyallo + desztviz lenne. De miert engedted le belole?
motul, a legjobb olaj...
meg veszek olajat is repsolt ha már honda, de ha tudtok jobbat leirhatjátok!
Ne rakj bele... csak kibirod holnapig, vagy menj el most venni
jó én is azt akkartam, de most nincs desztilált vizem majd holnap veszek addig csak kibirja sima vizzel is
persze h desztiláltat
Elmondtad... mit gondolkozol még?
nsr hütővizének sima vizet vagy desztilált vizet szokás tenni? sima viz vizkövesedik úgytom és nem tesz jót a motornak
baker mentem veled tankolni marha zsernyák meg majdnem elcsapott valamit tellegett nekem a kocsiból én meg lazánn leléptem jaj XD haver meg a pályán volt nos bement a kopó az a marha meg bokrok közül jött elő az RS el . .
uupsz!
Most nézem a képeid között, hogy neked sincs meg.. Azt viszont megnéznéd nekem hogy felfogatása megvan-e? az oldalidom belsején, kicsi kiálló műanyag pöckök. sajnos nekem sincs meg az az idom, és a helye is szét van barmolva, és nemtom sajnos hogy hogyan is kéne kinéznie.
hát csinálnék neked szivesen arrol az idomrol képet...de nekem sajna az hiányzik...szóval nem tudok segíteni rajtad...de ha van valakinek esetleg megvenném,ha megtválna tőle!Meg érdekelne még szívócsonk is a karbi meg a henger közötti kis gumicső!
.jo hely amugy nekemis leert a labtartom ott
Hello
jah az a pálya a "likócs ring"
jah hát megy a vita mindig hogy elküldenek meg mittomén meg hogy magántuljadon..de mivel a lakók tették ki a behajtani tilos "táblát" ezér télleg max elküldhet a zseka onnan... Az meg annyira nem gáz
Egyébként egész nyáron oda jártam (koptatni ) és csak egyszer jött oda az egyik ottlakó, de az is normális volt
vana kepeid kozott egy palya az nem gyor mellet van.ott enis voltam csak aztan dragraceral meg a tobbikekel egyutt elkuldtek a rendorok
Persze csak szólj ha jössz azt mehetünk is
azzal nincs baj hogy hidegen pöccre indul, csak menet közben lesznek majd a problémák. ha nagyon fel van tekerve az alapjárat, vagy éppen sokat kap és szivató nélkül indul hidegen az már elég nagy probléma. nekem hidegen csutka szívató melett pöccre indul, de ha leveszem a szivatót leáll. pár perc járatás után lesz csak jó amíg szivató nélkül eléri az 1250 körüli alapjáratot.
Karakter neked még mindíg szét van szedve a motorod? Ha megkérlek akkor csinálsz nekem néhány képet a két oldalsó idom belsejéről? az érdekelne igazából, hogy van az a kis idom szerűség a kettő között a kipuff csonk előtt, és hogy az hogyan van felfogatva, meg hogy az az idom hogy is néz ki.
Előre is köszi!
Én is pont erre gondoltam hogy gyöszös! Az okés hogy új meg kicsi a fogyasztása meg garanciás meg minden ilyen, de én akkor is az NSR-t választanám.
győrbe én i szoktam járni
most is fogok menni valahogy a hónap végénn lehet h összefutunk
előtte szólok ha gondolod
gyoriek vagytok az nekem csak par kilometer
Hali
Nem egy istennek se viszem szervizbe, minendt itthon csinálunk rajta (olajcserétől kezdve mindent). Van egy tök jó kis állványom hátsó lengőkarhoz, aztán arra felrakom és úgy mindent lehet ..
Jó lenne két NSR győrben, asszem néznék őket rendesen
Segítettél, egyre jobban érik az elhatározás bennem, hogy emellett döntsek. Te szakszervízbe viszed /Reálba?/, vagy saját kezűleg intézed a karbantartást? Győrben könnyű szerezni hozzá alkatrészt? Eddig a cbr- t a reálba hordtam /garos volt/, végülis nem volt drága, de gondolom, olcsóbban is meg lehet oldani ezeket a dolgokat.... A kiszemeltemnek már nincs garanciája, úgyhogy alighanem nem fogok ragaszkodni a márkaszervízhez - hacsak nem lényegtelen lesz az árkülönbség
Köszi a segítséget! Amit néztem, pöccre indult hidegen. Én nem nagyon értek hozzájuk, de ez első látásra tetszett Hétvégén elugrunk a barátommal, ő majd szakértőbb szemmel fogja vizsgálni
Köszi Egyébként cbr125- öm volt, s nagyon meg voltam vele elégedve. Csak azért váltok, mert már kevés a teljesítménye...