vízhűtésesek és még senkitől sem hallottam azt a problémát h letapad a henger csak azt hallom róluk h 30 000 kilométernél még mindig ugyan olyan harapósan mennek mint a futtatás utánn és van h majd 50 000 et bírnak de akkor már azér lustábbak
nsr nek az önindítóval szokott gondja lenni mással szinte semmivel sem legalább olyan megbízható mint a kis 4T s CBR
Köszi!
Hi csak az a baj hogy 1 évig 50es ként kel menni mert a korlátlant jövőre tudom letteni az évek miatt és utána akarom forgalomba helyezni mert német motorokat nézek...
De ez a honda eddig tetszik és milyen gyerek betegségei vannak mert hallotam h a hondának le tapad a henger... Ez leget hülye kérdés lesz de ha jól tudom ezek vízhűtésesek ugye?
110-120 as átlaggal olyan 4 literrel beíri ! a komplett folytatlan vagy az olasz verzió kb 1 literrel többet átlagba 5 liter ! de NSR legalább 1 literrel kevesebbet fogyaszt mint az RS
sajnos az ns 1 est nem ismerem
de nekem egy 00 ás nsr em van ami a 100 kilós seggemmel megy 155 öt óra szerint
barátomnak 02 es RS ami tavaly volt GO zva és óra szerint mentem vele 160 at
csak sajnos megint nemjó neki nemgyujt,130 nál nem megy többet .....stb!
igaz ő nem a hozzá értő kategória , mert én sem ! hozzáértőnek kell lenni az RS hez még mindig átkozza szegény RS t
ha teheted akkor nsrt vegyél ns1 az ugyebár 80 ccmesről vagy melyikről beszélsz mert azt tényleg nemtudom h milyenek
Köszönöm a korrekt választ!
igazából utcára kell csak! De azt hiszem kicsit engedek az igényekből és inkább a megbízhatóságot választom! és mi a vélemyény az Honda NS1-rő
folytatlan nsr 31 ló /wikipédiában megtalálod/
folytatlan rs 33 ló
ha mind a 2 típúsról beszélünk (folytatlanokról) a végsebességük durva 160-170 egy jól rendbetartott gépnek ! az RS 18 kilóval könnyebb mint NSR meg 21 NM es blokkja /NSR é 19 NM/ ezért RS nek jobb sprintje van ! hamarabb eléri a végsebességet! NSR szerintem kényelmesebb és sokkal megbízhatóbb
gyári akár 40-50 000 km et is bír. RS futóműve sportodabb pörgősebb csak 12 000 kilométerenként Dugócsere ..satöbbi meg megbízhatóságból nem nagyon megbízható.
ha pályázni szeretnél akkor RS
ha csak sportos utcai vezetési stílus és haverokkal bandába utazni akkor NSR
NSR fentartása pénztárca kímélő
RS é meg kurva drága
RS versenygép! NSR visszafogottabb utcai sportmotor
Sziasztok!
Én motort szeretnék venni!
De nagy bajba vagyok!
A dolog a következő! Jelenleg egy 95 Aprilia Rs 50-esem van tuningal stb. Én szereltem mindet, rajta és sajna elég sokat kell költenem rá.
A kérdés meg az lenne, mit vegyek nekem, ami kell az, hogy 125-ös legyen jól nézzen ki egy egy oda rántás erejéig azért 140-160 bírja de átlagosan 90-120 között mászkálok a mostanival is. Egyelőre ez elég lenne nekem. Nos én szeretem az Apriliát és kinéztem egy 2002-es évjáratú gépet. Nos van egy érzésem hogy ezek a betegsége a fordulat és a jelentős teljesítmény miatt ennél is meg van. De mivel 125-ös és nem hajtom hülyére talán tartósabb lenne mint 50-es társa. Néztem Japán gépeket is elsősorban a hondákkal szemezgetek, de ott meg azt hallottam, olvastam, hogy letapad a henger, tehát lényegében ugyan ott vagyok.
segítség gyanánt adhatnátok pár típust, amit szerintetek érdemes lenne meg venni.
Én ezt a 2 néztem:
Aprilia RS 125 32Le
Honda NSR 125 15Le
Hát akinek van tapasztalata azt kérem írjon nekem lehetőleg e-mailt de jó ide is!
garamka.@freemail.hu a garamka után van 1db pont
Köszi Laci
sziasztok! Nsr 125-höz (92-es évjárat, két kereklámpás) szeretnék tuning kipufogószettet ha létezik ilyen vagy valami kipuf tuningot mindenképp! Ha valaki tud ilyet légyszi szóljon..........
moker papát keresd ezzel a problémával. ő nagyon vágja ezt a témát. ki kell cserélni a CDI-t. (nekem már kicserélte az előző tulaj, és tényleg működik ) az olasz vagy a britt nsr-ét kell rádobni! TV-78 a neve.
Ekkora sebességnél 10-15-öt. De a gyári adat a 15 lovas folytottnál 130 km/h, a folytatlannál meg 170km/h, ezt olvastam valamelyik service manualban. Méred le GPS-el, az mutatja a tutit!
nsr nek az önindítóval szokott gondja lenni mással szinte semmivel sem legalább olyan megbízható mint a kis 4T s CBR