Üdv mindenkinek!
Mivel ma végre ki tudtam venni egy szabadnapot, tudtam egy kicsit motorozgatni. Bementem a helyi Hondához érdeklődni egy-két dolog után. Kérdeztem hogy mennyibe kerülne a dugószett Nsr-he, és azt mondták, hogy külön nem lehet kapni, csak szettben hengerrel együtt. 48000 Ft mindennel együtt. Ez szerintem eléggé baráti ár érte. Aztán kérdeztem még hogy tudnak-e nekem adni sebességmérő-órát. Természetesen igen, 70000 Ft. Ez egy kicsit irreális sztem... De viszont a komplett műszerfal, az utolsó csavarral mindennel együtt megy egy kicsivel kevesebb mint 80000. Pontosan nem tudtam megjegyezni, 70valamennyi. Aztán vettem 2 db szegecset, ami a plexit tartja, darabja 700 forint volt, mondjuk ezzel jól átbasztak, úgyhogy majd visszaviszem szépen. Furcsáltam is, hogy ennyibe kerül, mert CBRacing felvilágosított hogy mennyibe is kerül, aztán itthon vettem észre hogy nemjó.
ja, ha valakinek van bontott km órája, jelezzen mert megvenném.[persze működőképesre gondoltam]
az a baj hogy nemnagyon fértem hozzá... de nemsokára úgyis döntöm szét a gépet, egy kicsit rendberakom a motorját meg ilyesmik. majd akkor körbefényképezem neked. az önindítót meg sztem próbáld meg bontóban, biztos hogy lesz.
membrant meg tudok direkt ehhez való tuningosat, meg karbon lapot is, amiből kivághatod gyári mintára a sajátodat. azt nemtom hogy használ-e valamit a gépnek, de az biztos hogy húzós az áruk!
sztem ez már csak szőrszálhasogatás és tök felesleges dolog!
hy! Ez sima MTX 25-be való membrán, tudtommal nem lehet tunningot kapni ezekbe, max carbonlapokat... Am engem érdekelne a lendkeréklehuzó készitési módszered
a hőfok mérő nem megy feljeb és nem is folyamatosan jelentkezik a hiba de 110 120-nál meg semi?
tanácstalanúl állok a dolog előtt ?!ja és mongyuk egy light városi temponál meg semi "és it csak light van városban,mert még tán a kukák is be vanak kamerázva"szoval passz!
de azért megnézem !
köszik eazthittem tisztább képek lesznek, ebből nemsokmindent látok, ha egyszer megmosod tehetnél fel másik képet, de a robbantot ábrából aniyt levettem hogy a lendkerék alá fel lehet tenni a fogaskoszorut, aztán csak egy önindit kell szerezni és máris öninditós a crm,
Mivel ma végre ki tudtam venni egy szabadnapot, tudtam egy kicsit motorozgatni. Bementem a helyi Hondához érdeklődni egy-két dolog után. Kérdeztem hogy mennyibe kerülne a dugószett Nsr-he, és azt mondták, hogy külön nem lehet kapni, csak szettben hengerrel együtt. 48000 Ft mindennel együtt. Ez szerintem eléggé baráti ár érte. Aztán kérdeztem még hogy tudnak-e nekem adni sebességmérő-órát. Természetesen igen, 70000 Ft. Ez egy kicsit irreális sztem... De viszont a komplett műszerfal, az utolsó csavarral mindennel együtt megy egy kicsivel kevesebb mint 80000. Pontosan nem tudtam megjegyezni, 70valamennyi. Aztán vettem 2 db szegecset, ami a plexit tartja, darabja 700 forint volt, mondjuk ezzel jól átbasztak, úgyhogy majd visszaviszem szépen. Furcsáltam is, hogy ennyibe kerül, mert CBRacing felvilágosított hogy mennyibe is kerül, aztán itthon vettem észre hogy nemjó.
ja, ha valakinek van bontott km órája, jelezzen mert megvenném.[persze működőképesre gondoltam]
membrant meg tudok direkt ehhez való tuningosat, meg karbon lapot is, amiből kivághatod gyári mintára a sajátodat. azt nemtom hogy használ-e valamit a gépnek, de az biztos hogy húzós az áruk!
sztem ez már csak szőrszálhasogatás és tök felesleges dolog!
a hőfok mérő nem megy feljeb és nem is folyamatosan jelentkezik a hiba de 110 120-nál meg semi?
tanácstalanúl állok a dolog előtt ?!ja és mongyuk egy light városi temponál meg semi "és it csak light van városban,mert még tán a kukák is be vanak kamerázva"szoval passz!
de azért megnézem !
köszi mindenkinek
ha tud valaki eladó nsr öninditot szolhatna
a membránnal akkormost mivan van vagy neman?