Húúú, a jobb oldali elég gázul néz ki! Aztán csak óvatosan a lendkerékkel, mert könnyen lehet benne kárt tenni(tapasztalat!), semmi feszegetés, ha van lehúzód, viszonlag könnyen le kell jönnie! Csináltass egy lehúzót, azzal lesz a legkönnyebb leszedni.
már több mint egy hónapja van nálam az eneser.... azóta csak egy kipu égetés volt meg egy két komolyabb hajkurászás de azóta nem füstöl ugy meg jobban is megy azé
Holnap első dolgom lesz leszedni a lendkereket, mondjuk már próbáltam csak nem jött le mert nem fér be a lehuzó, de majd vhogy megoldom, am itt van pár kép a membránokról. (a jobb oldali a régi)
neked is ugyan oylan nsr ed van mint nekem :D am azért nem kapom szét mert nincs itthon + egy kérdés elöl hanyas felni van mert még veszek hozzá gumit is gyorsba mert most az is olcsóbb nekem előre is kössz... és csak azért vannak ilyen alapvető hülye kérdések mert nincs itthon a moci hanem töllem 20 km egy havernál ahol megállt a főtengelycsapágy.
Én akkor tapasztaltam ilyesmit a Simsonom-nál, amikor elvágta a lendkerék éket. Ez tipikusan olyan probléma, amikor a lendkeréknél/gyújtás időzítésnél nincs valami rendben. Próbáld meg azt megnézni. Ha a CDI szar lenne, sztem el sem indulna.
hy! Na kicseréltem a membránt a mociban, de semmi változás, talán annyi h tisztábban durrog XD mostmár nem igen jár olyan fulladozva mint eddig, most csak puffog, durrog de akkorákat h azthittem ledobja a kiput magáról... Mostmár tuti h gyujtás probléma lesz, de h azt is hogyan filózzam ki h konkrétan melyik része okoza ezt... majd egy cdi-t megpróbálok valahonnan kölcsönbe szerezni, hátha télleg aza szar... Vmi egyéb ötletetek esetleg?
Hát ezt megnem mondom neked, NSR-be katalógus alapján cuccot rendelni egyenlő mint KENO-t venni azért mert nincs pénzed azon a héten:D Hányszor beszoptam már gyáriszgépes rendszerekkel a HONDA-ban is és nem tudtak magyarázatot adni rá. Igazából egyszerű túl sok fée, készült, túl univerzális a gép ahhoz, hogy a tudtod nélkül akár több darabból is legyen, mert ha behozzák már az új frogalmiban meg stimmel minden uh sztem ez lutri szívesen megmondanám ha emlékeznék rá, de ha meg az sem belevaló csak adtál egy szart a pofonnak kapd szét este 2,5 óra alatt már a blokk is szét van burítva
már cseréltem főtengely csapágyat előző mociba csak azért kéne gyorsan a szám mert péntekig tudok ingyen akármilyen csapágyat... és csak jövőhéten toom szétszedni
Csapágyat nem kell járatni, ha annyira jót akarsz az olajkeverésen túl tegyél minimális olajat még két tankoláshoz és akkor tutira képződik rajta egy kezdőleges olajréteg, ezért nem kell vele finomkodni, pont a csapágy az ami idővel kopik, nameg ha nem kap megfelelő olajzást!
A ZCDJC22A, az tuti hogy folytatlan verzio. Az meg hogy mi van a forgalmiban, teljesen mindegy, mert általában nem az van bent, ami a tényleges. Meg az is tök mindegy, hogy mit mondott az eladó Ha meg nem akar menni, az azért is lehet, mert ki van hajtva a bele, és kopott a motorja. Én is ilyesmivel szenvedek. Már az enyém is teljesen folytatlan, csak renbe kéne tenni a motorját, az meg ugye pénz... aminek most híján vagyok.
Figyi szédszeded beballagsz egy akármilyen csapágyboltba és kérsz két darabot én is nemrég cseréltem 63 az elej tuti és kemény 1700 Ft-ba került darabja főtengelyminőségben! Ja és a porvédőket ne felejtsd el levvenni majd róla!
Szóval aztmondod h olasz és h teljesen folytatlan? Az enyhén szólva lehetetlen mert csak 11 le így folytva de az h folytott az biztos! Mert akitől vettem ő mondta h folytott verzió ! Nemtom az évjárat számít-e mert 2002-es!
Nekik tudom, hogy melyik tetszik jobban