biztosítékot nézd meg... utánna vezetékköteg... (izzók tuti nem égtek ki? mer ha ki is égtek sokmindenre lehet következtetni) amugy maga a motor megy? vagyis a power meg gyujtáselektronika rendbe van?
Hi! Nem tudjátok mitől lehet az h egyszercsak elszállt az elektronika a motoron? Vagyis először csak az első lámpa kezdett el villogni, és utána minden elment visszajelzők lámpák stb... Ez mitől lehet?
Szevasztok!Nsr 125 f alkatrészek vannak jo áron (szinte teljes Vas)!Engem viszont érdekelnének szimering árak(Szintén NSR- hez)!Valaki segítsen! Akit érdekel ALKATRÉSZ!Irjon Ide vagy e-mail-t az eneseresgyerek@freemail.hu címre!
Üdv
Nincs valakinek egy NS125R-HEZ (89-ES) első telója, meg hátsó lámpaburája kéne ha van írjatok .Vagy ha tud valaki egy olyan helyet ahol be tudom szerezni köszi.
Megint egy kis élménybeszámoló.
Jövök haza fehérvárról(még mindíg a szabadságomat töltöm ugye ),-és már reggel is észrevettem, hogy valami szar van a gázkarral, de nem törődtem vala különösképpen- aztán hazafelé éppen előztem egy kamiont, és nem mozdult meg a gázkar.... eléggé megijedtem, mert jöttek közben szembe is. aztán az utolsó pillanatban rá tudtam tépni teljesen a gázt, és be tudtam menni a kamion elé. Szóval majdnem ottmaradtam, nem sok híja volt. Aztán itthon annyira ideges lettem hogy kis híján szét akartam verni azt a dögöt, de aztán inkább szétszereltem mindent, ami kapcsolatban van a gázkarral, és rájöttem, hogy mi volt a baj. A képeken látszik, nem karikáztam be, de lecsavarodott az a csavar, ami fogja az olajpumpa bowden-jét, az akasztotta meg a bowdent. Csak azért írtam le, ha valakinek ilyesmi problémája lesz tudja hogy hova nyúljon. Megasztán vigyázzatok magatokra, a motorost nemnagyon nézik járműnek!
ja, és a képek nem túl élesek, mert nem a saját gépemmel csináltam
nem kell levenni semmifele idomot csak fogja az orat ket csavar es aszt kiveszed majd a thometer zsinort lecsavarod.a ket kalel koteget szethuzod .leveszed a hatuljat az oranak es kesz.
Hali, bocsi csak mos jöttem fel az oldalra (elfelejtettem) más nem volt mert most lett kész a bejáratás a hegnernek dugónak meg főtengelynek ösz visza 1700 km van benne, :) szóval azért elég fullos a gép sőt nem kifejezés :)minden gyári oh jesz nagyon komoly :Djah igen ha hozzá akrok férnia műszer falhoz alulról(színes égőre cserélni) akkor mit bontsak le elég az oldal idomot vagy a fejidomot is teljesen?:)
Nincs valakinek egy NS125R-HEZ (89-ES) első telója, meg hátsó lámpaburája kéne ha van írjatok .Vagy ha tud valaki egy olyan helyet ahol be tudom szerezni köszi.
Jövök haza fehérvárról(még mindíg a szabadságomat töltöm ugye ),-és már reggel is észrevettem, hogy valami szar van a gázkarral, de nem törődtem vala különösképpen- aztán hazafelé éppen előztem egy kamiont, és nem mozdult meg a gázkar.... eléggé megijedtem, mert jöttek közben szembe is. aztán az utolsó pillanatban rá tudtam tépni teljesen a gázt, és be tudtam menni a kamion elé. Szóval majdnem ottmaradtam, nem sok híja volt. Aztán itthon annyira ideges lettem hogy kis híján szét akartam verni azt a dögöt, de aztán inkább szétszereltem mindent, ami kapcsolatban van a gázkarral, és rájöttem, hogy mi volt a baj. A képeken látszik, nem karikáztam be, de lecsavarodott az a csavar, ami fogja az olajpumpa bowden-jét, az akasztotta meg a bowdent. Csak azért írtam le, ha valakinek ilyesmi problémája lesz tudja hogy hova nyúljon. Megasztán vigyázzatok magatokra, a motorost nemnagyon nézik járműnek!
ja, és a képek nem túl élesek, mert nem a saját gépemmel csináltam
ja meg a takométer zsinórt is h letudd venni a óra hátulját