Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

biztosítékot nézd meg... utánna vezetékköteg... (izzók tuti nem égtek ki? mer ha ki is égtek sokmindenre lehet következtetni) amugy maga a motor megy? vagyis a power meg gyujtáselektronika rendbe van?
Hi! Nem tudjátok mitől lehet az h egyszercsak elszállt az elektronika a motoron? Vagyis először csak az első lámpa kezdett el villogni, és utána minden elment visszajelzők lámpák stb... Ez mitől lehet?
tegnap dumaltam vele!
más somorjánn van neki asszem
cső, nekem van egy órasorom, elvileg működőképes, az az egy gondja van csak, hogy a burkolata nincs meg. ha gondolod oda tudom adni olcsópézé.
besult neki en fogom csinalni lehet.
megvannak még...de nem adom el őket... ki tujda mire lesznek még jók
pontosan 1500 az egészséges
kössz!
15-16 ezer najó amúgy sztem olyan 1500-2000 között
nekem 1000-1200 között van most de letudom tornázni fixen 700-ra és még nem fullad le, de kb 1000-1300 között lehet valahol
Cső mindenkinek! Mennyinek kell hogy legyen az alapjárata az NSR-nek? Hány ezer?
Ja és akinek van Robantott rajza a blokkhoz és meg osztaná velem az kérem küldje el az alábbi címre!Kösz előre is!
Szevasztok!Nsr 125 f alkatrészek vannak jo áron (szinte teljes Vas)!Engem viszont érdekelnének szimering árak(Szintén NSR- hez)!Valaki segítsen! Akit érdekel ALKATRÉSZ!Irjon Ide vagy e-mail-t az eneseresgyerek@freemail.hu címre!
Üdv
Nincs valakinek egy NS125R-HEZ (89-ES) első telója, meg hátsó lámpaburája kéne ha van írjatok .Vagy ha tud valaki egy olyan helyet ahol be tudom szerezni köszi.
radkó magyarázott tegnap valamit h besült vagy mi
Moker te mit tudsz a ricsi motráról .....
Megint egy kis élménybeszámoló.
Jövök haza fehérvárról(még mindíg a szabadságomat töltöm ugye ),-és már reggel is észrevettem, hogy valami szar van a gázkarral, de nem törődtem vala különösképpen- aztán hazafelé éppen előztem egy kamiont, és nem mozdult meg a gázkar.... eléggé megijedtem, mert jöttek közben szembe is. aztán az utolsó pillanatban rá tudtam tépni teljesen a gázt, és be tudtam menni a kamion elé. Szóval majdnem ottmaradtam, nem sok híja volt. Aztán itthon annyira ideges lettem hogy kis híján szét akartam verni azt a dögöt, de aztán inkább szétszereltem mindent, ami kapcsolatban van a gázkarral, és rájöttem, hogy mi volt a baj. A képeken látszik, nem karikáztam be, de lecsavarodott az a csavar, ami fogja az olajpumpa bowden-jét, az akasztotta meg a bowdent. Csak azért írtam le, ha valakinek ilyesmi problémája lesz tudja hogy hova nyúljon. Megasztán vigyázzatok magatokra, a motorost nemnagyon nézik járműnek!
ja, és a képek nem túl élesek, mert nem a saját gépemmel csináltam
nem kell levenni semmifele idomot csak fogja az orat ket csavar es aszt kiveszed majd a thometer zsinort lecsavarod.a ket kalel koteget szethuzod .leveszed a hatuljat az oranak es kesz.
hát igen le kell venned a fejidomot h hozzáférj az órához szal az oldalidomokat is
ja meg a takométer zsinórt is h letudd venni a óra hátulját
mondtam én hogy a lendkerék-bizergálás csodákra képes!
mondtam én hogy a lenkerék-bizergálás csodákra képes!
azonnal idevele! ugye eladósorban vannak? feltétlenül kellene!
Hali, bocsi csak mos jöttem fel az oldalra (elfelejtettem) más nem volt mert most lett kész a bejáratás a hegnernek dugónak meg főtengelynek ösz visza 1700 km van benne, :) szóval azért elég fullos a gép sőt nem kifejezés :)minden gyári oh jesz nagyon komoly :Djah igen ha hozzá akrok férnia műszer falhoz alulról(színes égőre cserélni) akkor mit bontsak le elég az oldal idomot vagy a fejidomot is teljesen?:)
Semmi extra, a 10841-es hozzászólásba már raktam képet, egy mtx membránja, mivel annak ugyanolyan a blokkja mint az NS-emnek.