mint látod a Gianellinél fel van tüntetve h legális kiput is lehet venni náluk és írtad h megfelelnek az euronormáknak szal sztem ez folytott úgy ahogy van
Megkérdeztem Fepi barátomat és azt mondta, ki kellesz venni a kereket
Mikor pedig megvettük a sárvédőt, akkor betudtam tenni karcok nélkül, de most ez nem fog menni.
Amúgy a héten elkészül végre a motor!
http://www.2-takt.net/
itt megtalálod a kipufokat jah én is Gianellit akartam , csak aztánn mondták h az nem a lefjobb
Arrow ér a legtöbbet az árához képest szerintem
azt pedig csak ugy birod hogy kicsit karcos lesz
nekem is olyan lett de máshogy nem emgy be....bekell paszírozni...max ha bezsirozod de az se naon hiszem hogy sokat segitene...
Üdv mindenkinek!
Az lenne a kérésem, hogy valaki magyarázza már el pontosan (!) hogy, hogyan kell feltenni a sárvédőt az nsr-re! Tudom én is, hogyan kéne, de nem jön össze és nem akarom nagyon összekarcingálni!
Most lett újrafestve az egész motor, hétvégén képekkel is fogok szolgálni....
Válaszokat előre kösszi.
Sziasztok!
Valakinek van tapaztalata a Gianelli kipuf rendszerekről-dobokról? Találtam Nsr-re és érdekelne, hogy mivel jobb, mint a gyári.
Motorline-tól jött a válasz:
"Rezonátor: cikkszáma 53501, ára 50900 Ft
Karbon-kevlár dob: cikkszáma 53502, ára 26500 Ft.
A JC22-A motorkódhoz megfelelő a kipufogó rendszer.
A dobok az EU-normának megfelelnek, homologizáltak."
Egyelőre nem nagyon izgat a dolog, csak kiváncsiságból kérdezem.
no igen nekem a motor vidéken van és most ha vlaki megtudná mondani a méretet még holnap megrendelném és akkor hétvégégn össze tudnám rakni:DDvágesz?:D
HEllo! Olvasd le a régiről,ha nemlehet akkor vidd el a régi csapágyat a boltba, megmérik neked és adnak másikat! Ha meg nem is volt csapágy akkor passz.
tiszteletem mindenkienk
oly kérdéssel fordulok hozzátok nemtudnátok megmondani az 1993 as évjáratú nsrnek a hátsó kerékcsapágy méterét?és mid a két oldalán ugyanaz a méret?
Hello! Mennyibe kerülne egy nsr-rendszámosítása? Mert sok 125/50-es van! És ha amúgyis kell újra minden szar(eredetiségvizsga,törzskönyv,biztosítás stb) Akkor ezenkívül csak egy műszaki kéne és már mehetnék is vele? Mert az kb 50-ezer lenne.
tessék itt a kép a legwészesebb ez, a másik kicsike!ez is naon pancsr módon jött össze megcsúsztam az utcán 1 fű csomón(naon szídtam magam érte pedig 1 rm-el is motorzok néha és tom h csúszik!ez igaz!
helloka nem wok hanglér ,köcsög kössz hogy dicséred wan rajta 1-2repedés és élőben láccik is de semmi eltört wakító műanyag de hát 98-as gép ennyi kell is rá am 470be adom!mindenki itélje meg megér-e ennyit nekem igen.ez az uccsó ár
hülyeséget beszélek akkor szóljatok
Mikor pedig megvettük a sárvédőt, akkor betudtam tenni karcok nélkül, de most ez nem fog menni.
Amúgy a héten elkészül végre a motor!
itt megtalálod a kipufokat jah én is Gianellit akartam , csak aztánn mondták h az nem a lefjobb
Arrow ér a legtöbbet az árához képest szerintem
nekem is olyan lett de máshogy nem emgy be....bekell paszírozni...max ha bezsirozod de az se naon hiszem hogy sokat segitene...
amugy nem szép kép? nekem anyira megtetszet
Az lenne a kérésem, hogy valaki magyarázza már el pontosan (!) hogy, hogyan kell feltenni a sárvédőt az nsr-re! Tudom én is, hogyan kéne, de nem jön össze és nem akarom nagyon összekarcingálni!
Most lett újrafestve az egész motor, hétvégén képekkel is fogok szolgálni....
Válaszokat előre kösszi.
Valakinek van tapaztalata a Gianelli kipuf rendszerekről-dobokról? Találtam Nsr-re és érdekelne, hogy mivel jobb, mint a gyári.
Motorline-tól jött a válasz:
"Rezonátor: cikkszáma 53501, ára 50900 Ft
Karbon-kevlár dob: cikkszáma 53502, ára 26500 Ft.
A JC22-A motorkódhoz megfelelő a kipufogó rendszer.
A dobok az EU-normának megfelelnek, homologizáltak."
Egyelőre nem nagyon izgat a dolog, csak kiváncsiságból kérdezem.
oly kérdéssel fordulok hozzátok nemtudnátok megmondani az 1993 as évjáratú nsrnek a hátsó kerékcsapágy méterét?és mid a két oldalán ugyanaz a méret?