Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a tzrnel joval erosebb .nekem volt mar tzrem igy tudom
hat az en nsrem most szervizben van es egy kb atszamitva 700000-800000ft szervizeles lessz mert most hajtottak belem .kb enyiert adom el a mocitis de en szlovakiai vagyok ugyhogy semmikepp nem tudod megvenni
Köszönöm! Az első kép tényleg nagyon durva! És egy tzr-hez képest milyen ez a motor?
És milyen értékű az nsr-ed ha megkérdezhetem?
ha vanis kulombseg minimalis.rs csak azert nez ki vastagabbnak mert nsgyobb a fejidom de nsrnek meg jobban kiszelesedik az oldalidom
Szerintem tök egyformák méretre.
De tetszik az első kép!
hat rs 30le az nsr meg 29.enyem megvan pockolve ezert ez kb olyan 30.de rs rsnek nem az erejeben van a titka hanem a sujaban .tessek teszek fel kepet az en nsremrol hasonlitsd ossze szerintem nem nagy a kulombseg meretre"a masik egy 2001es rs125"
Nah akkor kellene nekem egy NS-be való membrán, csak nemtom h ehhez a polini hengerhez is jó-e a gyári... Van valakinek itt NS-je? Vagy tudna vki képet mutatni a gyári membránról?
Hello! 110? Olyan sokkal 2 személlyel hosszútávon? Ez tetszik!:) És egy rs-hez képest mértere kissebb? És Le-ben mekkora a valós teljesítménye? Olvastam,h 38 meg ilyenek, de ezt kicsit soknak találom. Köszönöm a válaszokat!
erre nem gondoltam de ez a problema szerintem mert igy visszanyomja az uzemanyagot a karbiba es keves megy a hengerbe ezert ment csak szivatoval mert igy tobb uzemanyag ment
Nincs valakinek véletlenül elfekvőben macskalámpáshoz való első telója? Komplett jobbos-balosra gondolok.
Az úgy semmiképpen sem jó hogy lötyög, azt mindenképpen csináld meg/vagy szerezz újat. Aztán vagy jobb lesz, vagy nem.
hy! Lehet megtaláltam a hiba forrását a mocimnál, vagyis remélem. Az lehetséges h a membrán miatt "szív falsot"? Vagyis a membrán az kegyetlen állapotban van (lötyögnek benne a lapok meg összevissza állnak) majd teszek fel róla egy képet, és ha ez a gond akkor kellene is szereznem egyet sűrgősen, nah de ez még a jövő zenéje... Szerintetek is lehet ez a gond?
csak akkor krll hangolni ha a rezohoz nyulsz a dobnak semmi koze hozza.
hat hozhatnak mar a dobot.ha ugyvan meg osszefuthatunk
ha felkerült a dob majd dobj fel egy vidit vagy akkár személyesen is találkozhatunk, mert én júl 28 előtt semmikép nem szedem szét a gépet, majd akkor müszaki után kiszedem a folytásokat + addigra lesz pénz nem csak benzinre hanem másra is
aha értem, mert ha méreteiben megegyezik a gyári rendszerrel akkor majdnem hogy ugyan az csak szebb
hat figy en kozvetlenul levagom a a dob elejenel hogy maradjon ott egy lemez furok bele 4lyukat teszek tomitest es kesz nemkell hangolni semmit
moker rendeltél arrow dobot és meghagyod a gyári rezot na szal a 2 együtt jó-e? nem kell valamit hangolni állitgatni? mert én is gondolkozok egy arrow dobon, de minden hol azt mondják hogy 2 ütemünek a dob a lelke ami csak megfelelő rendszerrel megy kérlek írd már le te hogy alkotod össze kipufogot, mert úgyláttom te vágod itt legjobban az ilyen gakorlati dolgokat kösz a segítségedet
ez mindig fugg az ateteltol nalam ketszemelyel 110-120.ha hosszutavra veszed turazni meg ilyenek sokkal jobban jarsz mint egy rsel.de ha szaguldozni akarsz vegyel rs-t.
Hello! Nagyon megtetszettek ezek a motorok:) Érdekelne:mennyi hosszútávon az utazósebességük?
a cdit nem irom le mer olyan bonyololult ott szikronizalni kell a cdit a power elektronikaval stb stb.de 30000ert megcsinalom .a power egyszeru:leveszed a kiput azutan begyujtod es leveszed a gyujtast.ijenkor kinyit a power es mar csak annyi a dolgod hogy a bowdenekel bealitod
Köszönöm az infót.További szép estét!
elvileg ezeknek kéne lenni benneXD milyen jóXD
ez gyári nsr es szerszámkészlet noh még nemláttam ilyet