hat az en nsrem most szervizben van es egy kb atszamitva 700000-800000ft szervizeles lessz mert most hajtottak belem .kb enyiert adom el a mocitis de en szlovakiai vagyok ugyhogy semmikepp nem tudod megvenni
hat rs 30le az nsr meg 29.enyem megvan pockolve ezert ez kb olyan 30.de rs rsnek nem az erejeben van a titka hanem a sujaban .tessek teszek fel kepet az en nsremrol hasonlitsd ossze szerintem nem nagy a kulombseg meretre"a masik egy 2001es rs125"
Nah akkor kellene nekem egy NS-be való membrán, csak nemtom h ehhez a polini hengerhez is jó-e a gyári... Van valakinek itt NS-je? Vagy tudna vki képet mutatni a gyári membránról?
Hello! 110? Olyan sokkal 2 személlyel hosszútávon? Ez tetszik!:) És egy rs-hez képest mértere kissebb? És Le-ben mekkora a valós teljesítménye? Olvastam,h 38 meg ilyenek, de ezt kicsit soknak találom. Köszönöm a válaszokat!
erre nem gondoltam de ez a problema szerintem mert igy visszanyomja az uzemanyagot a karbiba es keves megy a hengerbe ezert ment csak szivatoval mert igy tobb uzemanyag ment
hy! Lehet megtaláltam a hiba forrását a mocimnál, vagyis remélem. Az lehetséges h a membrán miatt "szív falsot"? Vagyis a membrán az kegyetlen állapotban van (lötyögnek benne a lapok meg összevissza állnak) majd teszek fel róla egy képet, és ha ez a gond akkor kellene is szereznem egyet sűrgősen, nah de ez még a jövő zenéje... Szerintetek is lehet ez a gond?
ha felkerült a dob majd dobj fel egy vidit vagy akkár személyesen is találkozhatunk, mert én júl 28 előtt semmikép nem szedem szét a gépet, majd akkor müszaki után kiszedem a folytásokat + addigra lesz pénz nem csak benzinre hanem másra is
moker rendeltél arrow dobot és meghagyod a gyári rezot na szal a 2 együtt jó-e? nem kell valamit hangolni állitgatni? mert én is gondolkozok egy arrow dobon, de minden hol azt mondják hogy 2 ütemünek a dob a lelke ami csak megfelelő rendszerrel megy kérlek írd már le te hogy alkotod össze kipufogot, mert úgyláttom te vágod itt legjobban az ilyen gakorlati dolgokat kösz a segítségedet
ez mindig fugg az ateteltol nalam ketszemelyel 110-120.ha hosszutavra veszed turazni meg ilyenek sokkal jobban jarsz mint egy rsel.de ha szaguldozni akarsz vegyel rs-t.
a cdit nem irom le mer olyan bonyololult ott szikronizalni kell a cdit a power elektronikaval stb stb.de 30000ert megcsinalom .a power egyszeru:leveszed a kiput azutan begyujtod es leveszed a gyujtast.ijenkor kinyit a power es mar csak annyi a dolgod hogy a bowdenekel bealitod
És milyen értékű az nsr-ed ha megkérdezhetem?
ez gyári nsr es szerszámkészlet noh még nemláttam ilyet