Igen ki lett cserélve, és tuti jó, meg megse sérült, arra odafigyeltünk, am én is a gyujtásra gyanakszom, de az menetközbe elállittódhat? és ha igen h kéne belőni?
Szerintem jobb mint a repsol, habár lehetne full syntetikus is... 3600 ft 1L belőle
repsol-t utoljára a simsonomba raktam. én csak ilyet veszek egy idelye. az Yz-m is ilyennel üzemelt, mármint ipone-al, csak más típusúval.
Nekem csinált egyszer egy érdekes dolgot, eltört a lendkerékék, mert lelazult a lendkerékcsavar, és széppen elforgott... de nem mindig, de akkor csak durrogott a gép...
Srácok iszonyu nagy bajban vagyok, 30km után a felujitott ns-em megadta magát, elkezdett visszaesni a fordulat aztán megállt, gőzöm sincs mi lehet, már megnéztem a karbit, gyertyát, minden oké, szal elvileg kap anyagot és gyujt is bár lehet nem jókor, nemtom. Tettem fel egy videót is h látható legyen a szitu, de nem sikerült a legjobban, mert gázzal is szivatóval is kell játszani meg a kamerát is fogni, szal jah, am az van rajt h elindul felpörög és utána mintha kihagyna a gyujtás vagy én nemtudom, csökken a fordulat, gázzal lehet rajt kicsit segiteni, de gázadáskor is ugyanugy kihagy, aztán lefullad :S Légyszi valaki segitsen http://www.videoplayer.hu/vide...
nem is te mondtad! hanem fügensr! ezt írta------ Nemes egyszerűséggel a 80-as évek végi CBR maszk van igényesen összefaragva az nsr idommal, manapság trabantból ferrarit csinálni műgyantával nem feladat akkor ez meg pláne nem! ekkora hülyeséget
Ócskavas volt... legalább lesz belőle valami...
http://www.motorparts.hu/index...
repsol-t utoljára a simsonomba raktam. én csak ilyet veszek egy idelye. az Yz-m is ilyennel üzemelt, mármint ipone-al, csak más típusúval.