Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szentem mondjuk egyértelmű de leírom
1: valami kis szütyő (nem lényeges )
3: cserélhető feü csavarhúzónak a szára (csillag és sima lapos fejü)
4: csavarhúzó nyele
5: csőkulcs (szentem 13-as)
6: imbuszkulcs 6-os
7: villáskulcs 10-12
8: villáskulcs 14-17
9: fogó
10: csőkulcshoz hajtószár
11: törlőrongy lehet vagy csiszolópapír
12: gyertyakulcs
13: másik kis szütyő (szintugy érdektelen )
Ha megírnád mi micsoda az jó lenne.Amire nincs feltüntetve.
ezek a szerszámok
Hali!Nem tudja valaki az nsr szerszámkészletébe pontosan milyen szerszámok vannak?Kössz
Itt egy kép a felnövekvő nemzedékről, hugom személyében :D
Elmondod pontosan mit állítottál és hol? és hova kötözgetted a cdi-t?
Nekem 7ezernél nyit.
Nekem amikor elkezd húzni, az inkább kishíján 8-nál van. Akkor most mi van? Enniyre eltérő lenne?
en cdi elektronikat is att kotozgettem es azis jolett.amugy alapgazon kinyit aztan becsuk es 7500nal megint nyit
enis megpiszkaltam es jolett csak okosan kell alittani.
Okés de sztem nem piszkálom! Aztán vmi nem jól csinálok! Jó az megy mint állat nincs rá panasz ezt csak észrevettem! Mondom lehet hogy ez már olyan hamar nyit há mondom akko alacsony fordulaton elveszik az erő de jólvan akko! Kössz mégegyszer!
amugy meg ha szét is szeded és jelölésre rakod össze akkor is jó lesz
Ahha na ez zavart engem hogy láttam hogy 2000 fele ott kinyit nekem vagy mi! De akko jólvanem piszkálom csak mondom megkérdem már! Köszi!
Úgy kell beállítani tökéletesen, hogy először is elviszed egy padra, ahol lehet teljesítményt mérni, utána kikötöd a power-t, akkor kiad egy diagrammot, utána bekötöd a power-t, de úgy, h egyfolytában nyitva legyen, és összeveted a 2 diagrammot, ahol összeér, ott kell nyitva lennie, és 2ezerig is nyitva van!
állítani ne állíts rajta semmit az hogy mikor nyit milyen fordulatnál az változó lehet évjárattól kiadástól függően... de nem csak annyi hogy egy bizonyos fordulat fölött nyit... 1000 és 2000-es fordulat között is nyit valamennyire hogy alapjárat legyen... de ha nincs baja azt ajánlom ne piszkáld
Haló! Ki tudja hogy mennyinél nyit a power! És hol kell állítani ?
első 2 hátsó meg 2,25
Az enyém a hátsó 2 bar-on van, az elsőt nemtom
Ti mennyire szoktátok felfújni a kerekeket?
ezzel az a baj hogy CDI gyujtásegység elég összetett a fordulatszámszabályzás is benne van, kondenzátoros gyujtás magyarán, mindenképp valami elektros szakihoz vinném de ,megkérdezem autóvillamosságis kollegát mit lehet tenni. De először mindenképp próbáld szigetelni a kábelt vagy az egységet (néha a legeccerűbb dolgokon múlik az egész, nekünk bejött azóta is csetteg a kis XL minden probléma nélkül).
kössz a tippeket a CDI-t letom vhogy mérni, h működik-e v h tom megnézni h az-e a szar?
szeva teso az trafo magyarul
de a cifka az magyarul megszakító
Trafóval kapcsolatba... ez csak egy tapasztalat nem biztos hogy bejön... ugye nem lehet leszedni a gyertyakábelt mert egybe van öntve a trafóval... lehet hogy csak a gyertyakábel sérült (szemmel észre se veszed) szal szigetelő szalaggal f@szányosan sokszor körbetekered jó vastagon (elég kókány de már bevált egy 250-es XLR-nél is) ha meg maga a CDI gyujtás egység sérült sajnos sokmindent nem tudsz tenni.