Okés de sztem nem piszkálom! Aztán vmi nem jól csinálok! Jó az megy mint állat nincs rá panasz ezt csak észrevettem! Mondom lehet hogy ez már olyan hamar nyit há mondom akko alacsony fordulaton elveszik az erő de jólvan akko! Kössz mégegyszer!
Úgy kell beállítani tökéletesen, hogy először is elviszed egy padra, ahol lehet teljesítményt mérni, utána kikötöd a power-t, akkor kiad egy diagrammot, utána bekötöd a power-t, de úgy, h egyfolytában nyitva legyen, és összeveted a 2 diagrammot, ahol összeér, ott kell nyitva lennie, és 2ezerig is nyitva van!
állítani ne állíts rajta semmit az hogy mikor nyit milyen fordulatnál az változó lehet évjárattól kiadástól függően... de nem csak annyi hogy egy bizonyos fordulat fölött nyit... 1000 és 2000-es fordulat között is nyit valamennyire hogy alapjárat legyen... de ha nincs baja azt ajánlom ne piszkáld
ezzel az a baj hogy CDI gyujtásegység elég összetett a fordulatszámszabályzás is benne van, kondenzátoros gyujtás magyarán, mindenképp valami elektros szakihoz vinném de ,megkérdezem autóvillamosságis kollegát mit lehet tenni. De először mindenképp próbáld szigetelni a kábelt vagy az egységet (néha a legeccerűbb dolgokon múlik az egész, nekünk bejött azóta is csetteg a kis XL minden probléma nélkül).
Trafóval kapcsolatba... ez csak egy tapasztalat nem biztos hogy bejön... ugye nem lehet leszedni a gyertyakábelt mert egybe van öntve a trafóval... lehet hogy csak a gyertyakábel sérült (szemmel észre se veszed) szal szigetelő szalaggal f@szányosan sokszor körbetekered jó vastagon (elég kókány de már bevált egy 250-es XLR-nél is) ha meg maga a CDI gyujtás egység sérült sajnos sokmindent nem tudsz tenni.
1: valami kis szütyő (nem lényeges )
3: cserélhető feü csavarhúzónak a szára (csillag és sima lapos fejü)
4: csavarhúzó nyele
5: csőkulcs (szentem 13-as)
6: imbuszkulcs 6-os
7: villáskulcs 10-12
8: villáskulcs 14-17
9: fogó
10: csőkulcshoz hajtószár
11: törlőrongy lehet vagy csiszolópapír
12: gyertyakulcs
13: másik kis szütyő (szintugy érdektelen )